Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Dit maakt inderdaad echt niet dat je uitkijkt naar de hervatting.
We zagen twee verzoeningen (Nancy & Dieter, véél te snel eigenlijk - kon best nog wat extra drama verdragen), Tania en Ann (hoewel de problemen gewoon even "on hold" gezet zijn) en twee nieuwe romances, maar echt intrigerend was dat allemaal niet.
De scènes met die tentjes waren duidelijk gewoon "trial scènes" van verhaallijnen die nog moeten uitgewerkt worden. Wellicht weten ze zelf nog niet wie er in dat tentje zal liggen.
Dan had je ook nog Karin, die een sleutelfiguur zou worden in de finale (werd vooraf gezegd in de talkshows), maar eigenlijk kwam ze er slechts 20 seconden in, toen ze die aangetekende brief kreeg en "nog maar eens" alle documenten van haar bureau keilde.
Dus ja, echt een beetje teleurstellend, had er iets meer van verwacht.
We zagen twee verzoeningen (Nancy & Dieter, véél te snel eigenlijk - kon best nog wat extra drama verdragen), Tania en Ann (hoewel de problemen gewoon even "on hold" gezet zijn) en twee nieuwe romances, maar echt intrigerend was dat allemaal niet.
De scènes met die tentjes waren duidelijk gewoon "trial scènes" van verhaallijnen die nog moeten uitgewerkt worden. Wellicht weten ze zelf nog niet wie er in dat tentje zal liggen.
Dan had je ook nog Karin, die een sleutelfiguur zou worden in de finale (werd vooraf gezegd in de talkshows), maar eigenlijk kwam ze er slechts 20 seconden in, toen ze die aangetekende brief kreeg en "nog maar eens" alle documenten van haar bureau keilde.
Dus ja, echt een beetje teleurstellend, had er iets meer van verwacht.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
maar we weten nu wel de naam van de geheimzinnige date van Tania op het strand : Xander.
En ja, het was voorspeld dat deze aflevering rommelig ging worden omdat de makers zelf vooraf gezegd hebben dat het zou bestaan uit twee reguliere afleveringen + delen van verhaallijnen die al opgenomen waren en die ze eraan of ertussen gingen plakken. Had al ergens gelezen dat de verhaallijn van Tania en haar geheimzinnige ontmoeting op het strand maar voorzien was voor mei. En het zou me niet verwonderen dat de verzoening van Nancy & Dieter normaal voorzien was voor veel later.
En ik ben en blijf een Thuis-kijkster. En als ik ergens niet meer wil naar kijken, dan zwijg ik daar over. Altijd die negativiteit hier.
En ja, het was voorspeld dat deze aflevering rommelig ging worden omdat de makers zelf vooraf gezegd hebben dat het zou bestaan uit twee reguliere afleveringen + delen van verhaallijnen die al opgenomen waren en die ze eraan of ertussen gingen plakken. Had al ergens gelezen dat de verhaallijn van Tania en haar geheimzinnige ontmoeting op het strand maar voorzien was voor mei. En het zou me niet verwonderen dat de verzoening van Nancy & Dieter normaal voorzien was voor veel later.
En ik ben en blijf een Thuis-kijkster. En als ik ergens niet meer wil naar kijken, dan zwijg ik daar over. Altijd die negativiteit hier.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1496
Ik zat vol spanning te wachten op de aangekondigde "hoofdrolspeelsters" van deze aflevering. Tania had wat te doen ja: Adil slecht nieuws brengen en koffie drinken met Simonne, iets eten en wandelen met Ann en tussendoor "iets" opbiechten, en bellen met ene Xander (wellicht de man met de muts).
Spannend.........NOT!
Karin mocht de postbode begroeten en een brief in ontvangst nemen, eens vloeken en alles van tafel vegen en een bitsig telefoontje plegen met Tom. Spannend.........NOT!
En dan, Emma en Joren? Serieus???
Jasper vrij door procedurefouten? Zal Hans Rieder ook in beeld komen misschien?
"Dokter" Judith die weer eens barmadam gaat spelen en terloops de stagebegeleider van haar dochter binnendoet?
Het enige spannende was de entree van Christine bij Boowie. Zelfs dat tentje in de dreef kon mij niet meer boeien.
Sorry, zoals Piet Huysentruyt zegt: goed geprobeerd maar slecht gearriveerd.
Spannend.........NOT!
Karin mocht de postbode begroeten en een brief in ontvangst nemen, eens vloeken en alles van tafel vegen en een bitsig telefoontje plegen met Tom. Spannend.........NOT!
En dan, Emma en Joren? Serieus???
Jasper vrij door procedurefouten? Zal Hans Rieder ook in beeld komen misschien?
"Dokter" Judith die weer eens barmadam gaat spelen en terloops de stagebegeleider van haar dochter binnendoet?
Het enige spannende was de entree van Christine bij Boowie. Zelfs dat tentje in de dreef kon mij niet meer boeien.
Sorry, zoals Piet Huysentruyt zegt: goed geprobeerd maar slecht gearriveerd.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Wat weerhield hen er dan van om er een mooie cliffhanger van te maken? Komt het terug goed? Wait & see tot september.martha schreef: za 25 apr 2020, 12:09 En het zou me niet verwonderen dat de verzoening van Nancy & Dieter normaal voorzien was voor veel later.
Daarnaast zag je de hele week trailers van een rode tent by night en dan komt er in de finale ineens een tentje bij daglicht, ergens in de Dreef. Amateuristisch toch?
De lat mag echt wel iets hoger, als je constant mikt op méér dan een miljoen kijkers.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik ben het volkomen met Martha eens. Ze hebben hun best gedaan om er op korte tijd plotseling een draai aan te geven. Maar ik wist wel haast van tevoren dat het afgekraakt zou worden. Het was rommelig inderdaad, maar ga er maar aan staan. Misschien waren ze beter gewoon abrupt gestopt.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ja, het was idd heel rommelig. Die tent op t laatste kwam ineens uit het niets !
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Die tent kwam écht niet uit het niets. Er is al wekenlang een opbouw in de verhaallijnen en nu ook nog eens met Jasper zijn vrijlating. Daarbij was de scène opnieuw een flash forward lijkt me, dus zulke scènes kan je toch niet op een duidelijkere manier inleiden?
Daarbij, dat ze eerst een tent hadden aan de vaart en dan in de Dreef, zo dom zijn ze ook weer niet, hé. Dat was met een bewuste reden
Daarbij, dat ze eerst een tent hadden aan de vaart en dan in de Dreef, zo dom zijn ze ook weer niet, hé. Dat was met een bewuste reden
0 x
-
ikke
- x 435
Daar is moed voor nodig, maar ja, ik denk dat dat een beter idee was geweest. Sorry voor de negativiteit.
0 x
-
tvx1
- x 435
Waarschijnlijk dat ze daar niet de nodig opnames meer voor hadden...Tiboko schreef: za 25 apr 2020, 12:50 Wat weerhield hen er dan van om er een mooie cliffhanger van te maken?
Of bewust? Omdat er twee verschillende doden zijn gevallen?Tiboko schreef: za 25 apr 2020, 12:50 Daarnaast zag je de hele week trailers van een rode tent by night en dan komt er in de finale ineens een tentje bij daglicht, ergens in de Dreef. Amateuristisch toch?
0 x
-
tvx1
- x 435
Of gewoon, zoals ik al eens opperde, vorige week met een dubbelaflevering rond het huwelijke van Paulien en Kobe en hoe Karin dat "verstoorde". Dat was een mooie "knaller" om mee te stoppen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Sloeg dat niet op de aflevering van vorige vrijdag die oorspronkelijk verwacht werd het voorlopige einde te zijn? Als ze toen zoals eerste gedacht waren gestopt met het huwelijksfeest van Kobe en Paulien was Karin wel degelijk een sleutelfiguur geweest.Tiboko schreef: za 25 apr 2020, 11:42 Dan had je ook nog Karin, die een sleutelfiguur zou worden in de finale (werd vooraf gezegd in de talkshows)
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat wil ze ons duidelijk wel doen denken. Daarom twijfel ik daar juist over. We weten niet eens of de twee doden wel met elkaar te maken hebben.apestaart schreef: za 25 apr 2020, 10:16 Wat die 2 doden betreft: het is best mogelijk dat Jasper er voor iets tussenzit aangezien hij vrijgelaten is wegens procedurefouten.
0 x
-
tvx1
- x 435
Deze aflevering is nu wel een speciale door uitzonderlijke omstandigheden en het was ook wel duidelijk dat het geen volledig netjes uitgewerkte zou worden. De serie en hun makers hiervoor veroordelen vind ik dan toch ook wat misplaatst.Thom schreef: vr 24 apr 2020, 22:03 Nou, vandaag weer eens na lange tijd (deels) gekeken, en het herinnerde me weer waarom ik gestopt ben met kijken.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Menen jullie dit? Dit was een GOEDE aflevering, en zal zeker ook z'n plaats krijgen in de geschiedenis van de reeks. Ik vond hem daarbij veel beter dan vorige seizoensfinale, dus voor mij was hij zéker geslaagd.
1 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Ik vond het ook wel een goede aflevering, geen echte seizoensfinale uiteraard, maar wel spannender dan de gewone vrijdagaflevering waaraan ik me verwacht had. En uiteraard leken de scenes soms wat vreemd aan elkaar geplakt, maar het was toch nog best te volgen?
Ook ik vond de aflevering beter dan de seizoensfinale van vorig jaar (want laat ons eerlijk zijn, veel slechter vorig jaar kon het niet), al was het maar omdat er tenminste enkele onverwachte dingen gebeurden en omdat er nu wél een grote cliffhanger is. Daarom ben ik blij dat ze toch nog wat geknipt en geplakt hebben.
Ook ik vond de aflevering beter dan de seizoensfinale van vorig jaar (want laat ons eerlijk zijn, veel slechter vorig jaar kon het niet), al was het maar omdat er tenminste enkele onverwachte dingen gebeurden en omdat er nu wél een grote cliffhanger is. Daarom ben ik blij dat ze toch nog wat geknipt en geplakt hebben.
0 x