Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Natuurlijk zat ze op Bob en Tamara te wachten. Het was toch meer dan duidelijk dat ze met haar wijntje zat te treuzelen terwijl ze er vroeger toch goed weg mee kon. En natuurlijk is ze niet veranderd, 't zou anders nogal saai worden. Maar zij krijgt van mij geen lap, die gaat naar Adil om zo stom te zijn haar te vertellen dat hij ging thuiswachten op baby Leo.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: ma 20 apr 2020, 17:34 Ik kan niet geloven dat ze zo veranderd is in die paar maanden en nu opeens het onschuldige schaap geworden is!
Dat kan ik dus ook niet geloven: "Een vos verliest zijn pluimen, maar niet zijn streken." ;-)
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Bob, die eens te meer zijn privé-leven laat voorgaan op "het werk".

Omdat Adil met zijn ex samen is, schort hij prompt de samenwerking met de Kabouters op. Ondanks de lopende contracten en het tegen gepruttel van Tania.

Omdat Lowie - zogezegd de beste maat van Adil - hierin meegaat, krijgt hij ook een ferme lap.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Dat ze maar oppassen want het zou kunnen gebeuren dat Adil hen voor de rechtbank sleept wegens contractbreuk en daar staan serieuze schadevergoedingen op en dat zou kunnen leiden tot een failliesement van Boowie.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: vr 24 apr 2020, 00:22 Bob, die eens te meer zijn privé-leven laat voorgaan op "het werk".
Terwijl dat nu net is wat hij Lowie altijd verwijt :denk: :denk:
apestaart schreef: vr 24 apr 2020, 01:54 Adil hen voor de rechtbank sleept wegens contractbreuk
Hangt ervan af welk contract ze hebben hé. Als ze de lopende nog afwerken en dan geen nieuwe opdrachten meer geven is dat hun goed recht. Ze zullen toch wel geen exclusiviteitscontract hebben met de Kabouters want die kunnen toch ook niet àlles.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Een lap voor Paulien voor haar neerbuigende en minachtende reactie toen het over Adil ging eerder deze week.
Dat mens heeft echt geen greintje zelfkennis. En ze wil het ook niet krijgen, blijkbaar.
Ondertussen vergeet ze ook even voor alle gemak dat ze zelfs na de breuk door Adil nog in de watten is gelegd, tijdens de verkoop die Kaat toen in de Frens had georganiseerd.
Onrechtstreeks is het dankzij Adil dat ze nu haar lekker luie leventje leidt bij Kobe - omdat ze toen die bon had, zodat Kobe voor haar kwam koken.

Voor Ann volstaat een lap niet - zelfs niet een paar, vrees ik.
Wat zat ze daar gisteravond weer hysterisch te schreeuwen?
Dat haar moeder alles wist en dat ze dat nooit aan haar kinderen verteld had? :shock:
Wat had ze zich dan voorgesteld? Zij en Tom waren tieners, moest Marianne dan aan de ontbijttafel even melden dat papa 'onlangs' naast de pot gepist had met een jong meisje?
Waarom was Ann niet razend kwaad op haar vader?
Die heeft toch ook de rest van zijn leven verzwegen dat hij een minderjarige had verkracht, iets wat Marianne zelfs niet wist, die dacht dat het met wederzijdse toestemming was.
Soms mis ik Ruben wel - want bij sommige Thuis-personages is het heel erg gesteld met hun geestelijke gezondheid soms. :roll:
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: do 01 okt 2020, 09:51 Zij en Tom waren tieners, moest Marianne dan aan de ontbijttafel even melden dat papa 'onlangs' naast de pot gepist had met een jong meisje?
Denk niet dat Ann toen nog een tiener was. Dertig jaar geleden, dat is vijf jaar voor Thuis begon. Tom was 21 en student bij aanvang van Thuis, Ann was toen al huisarts en het leek niet echt een beginnende te zijn. Eer je huisarts bent bent je toch snel tien jaar verder nadat je begon te studeren. Ze moet destijds dus ook wel al een paar jaar in de twintig geweest zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Vermits Tom geboren is in 1973, was hij 31 jaar geleden 16 jaar.
Vermits Xander 30 jaar is, kunnen we aannemen dat de verkrachting 31 jaar geleden is.
Ann is inderdaad ouder, hoeveel precies weet ik niet.
Zij was dan inderdaad waarschijnlijk al een twintiger.
My bad.

Maar nu ik hier toch ben, nog een extra lap voor Ann.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ann :violence-smack:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik doe er met veel plezier nog wat lappen voor Ann bij.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Van mij zou ze wel 20 motten tegen haar kop krijgen en dat zal waarschijnlijk nog te weinig zijn. :mad:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Mag ik er nog een tomaatje bovenop doen?? :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Kan ik ook een paar tomaten krijgen AUB? :boo:
1 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ThuisStan123: alstublieft: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

en Kobe ook! :boo: Madam Karin komt daar een deuntje doen :violin: en alles is plots goed! en dan staat Rosa nog genoeglijk te grijnzen ook! :wtf:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie