Vaneigenst doen ze dat want toeval bestaat niet...
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
ikke
- x 435
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Femke dringt bij Dieter er op aan om zijn scheve schaats aan Nancy te vertellen, in ieder geval zal die laatste er niet mee kunnen lachen en dat is nog zacht uitgedrukt. 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Logisch, de kust is dan ook maar anderhalve kilometer lang.
De kans dat Tania net een wandelingetje aan het doen is als Ann voorbij rent, is aanzienlijk groot.
Wellicht gaat ze dan ook meteen mee naar huis, want tenslotte was dat "ik heb even afstand nodig" gewoon maar om te lachen.
Verder. Vreemd dat Marianne op paasmaandag (wat het in Thuis was) naar het kantoor van DD & B trok om haar zoon zijn paaseitjes te brengen. Waar Karin (die nochtans weet dat Tom de samenwerking heeft beëindigd) gewoon nog zit te werken. Bizar.
Verder. Rosa die telefoon krijgt van Zakske - die meldt dat hij zijn verblijf in Spanje nog eventjes wil rekken, omwille van Reinhilde. Tot zover haar "nieuwe" relatie. Ook deze keer blijft ze met lege handen achter.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Loopt een beetje voor op de toekomst. Was toch wat helderziend, want nu heeft iedereen afstand nodig!
Verder was de aflevering van vandaag toch weer iets boeiender! Eindelijk.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Een beetje een rare aflevering eigenlijk.
Judith die zat te vissen bij Tom of het nu definitief gedaan is met Karin (ze voelt duidelijk nog iets voor hem), de problemen met de timing (Robin die gewoon op school zat in de paasvakantie), Tom voor wie het "welvoelen" van Tania nu (al sinds een week of zo) de grootste prioriteit van zijn leven is, in die mate dat hij zelfs zijn kantoor daarvoor wil opsplitsen (bedoel gewoon zijn partner wegsturen), Bob die tegenwoordig alles wat Tamara uitkraamt "de grootste wijsheden" vindt, Viv die ondanks haar 7 jobs (en haar moeder) plots tijd zat heeft om in de zetel te chillen met haar nieuw lief...
Judith die zat te vissen bij Tom of het nu definitief gedaan is met Karin (ze voelt duidelijk nog iets voor hem), de problemen met de timing (Robin die gewoon op school zat in de paasvakantie), Tom voor wie het "welvoelen" van Tania nu (al sinds een week of zo) de grootste prioriteit van zijn leven is, in die mate dat hij zelfs zijn kantoor daarvoor wil opsplitsen (bedoel gewoon zijn partner wegsturen), Bob die tegenwoordig alles wat Tamara uitkraamt "de grootste wijsheden" vindt, Viv die ondanks haar 7 jobs (en haar moeder) plots tijd zat heeft om in de zetel te chillen met haar nieuw lief...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Vond vooral Dieter wat aan het sukkelen: sprak in z'n eigen, raapte moed bij elkaar,..maar het kwam er toch niet uit! Hij kan toch niet zo nog afleveringen doorgaan! Was gisterenavond al een beetje erover vond ik! 
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Goede aflevering vandaag.
Ik vind het wel spijtig dat Julia het trouwfeest niet is komen verstoren
.
De laatste scene deed vermoeden dat er een lichaam in het kanaal is gevonden. Dan gok ik op Dries, Reinhilde, Karin of Dieter (of misschien Jacques?). Allicht is dit een flashforward naar de avond van de trouw of zelfs naar eind volgende week.
Ik snap echt niet waarom Karin de trouw van haar zoon kon vergeten. Dat is echt niets voor haar.
Ik vind het wel spijtig dat Julia het trouwfeest niet is komen verstoren
De laatste scene deed vermoeden dat er een lichaam in het kanaal is gevonden. Dan gok ik op Dries, Reinhilde, Karin of Dieter (of misschien Jacques?). Allicht is dit een flashforward naar de avond van de trouw of zelfs naar eind volgende week.
Ik snap echt niet waarom Karin de trouw van haar zoon kon vergeten. Dat is echt niets voor haar.
0 x
-
Frederique
- Nog geen rang
- x 21
- x 13
Erg spannend allemaal! Een groot verschil met de weinig boeiende ontwikkelingen van de afgelopen weken.
Ik vraag me af of de scenaristen iets van plan zijn met Joren en Emma? Ik zie hen niet als koppel, maar Emma zou wel voor een toenadering kunnen zorgen tussen Joren en haar broer, Stan.
Ik vraag me af of de scenaristen iets van plan zijn met Joren en Emma? Ik zie hen niet als koppel, maar Emma zou wel voor een toenadering kunnen zorgen tussen Joren en haar broer, Stan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ja allerminst origineel. Hoe vaak hebben we dat ook alweer gehad? Ik herinner me o.m. de biologische vader van Stan.Icarus123 schreef: vr 17 apr 2020, 22:03 De laatste scene deed vermoeden dat er een lichaam in het kanaal is gevonden.
Je verwacht dat een advocaat goed is in het bijhouden van zijn of haar agenda. Of toch tenminste haar smartphone consulteert.Icarus123 schreef: vr 17 apr 2020, 22:03
Dan zie je (in vorige aflevering) dat Kobe al 's ochtends "voice mailde" en berichtjes stuurde van "vergeet niet dat je straks op het stadhuis moet zijn". En dan moet je geloven dat Karin sinds die ochtend haar phone niet meer gecheckt heeft? Ongeloofwaardig. Zeker omdat ze bij de "vrijgezellen" ook al "way too late" was.
Ook opmerkelijk de scène met Tania op het strand. Die waar de man die bij haar stond zei "raak me niet aan!".
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2575
Was dat niet omdat Karin pas is uitgenodigd toen de besprekingen al aan de gang waren in Bar Madam en iemand vond dat zij niet uitgesloten mocht worden?Tiboko schreef: za 18 apr 2020, 09:18 Zeker omdat ze bij de "vrijgezellen" ook al "way too late" was.
Die man aan het strand bij Tania, zou hij haar vroegere vriendje zijn? Of een vriend van degene die Tania aangerand heeft?
Verder van mij een lap voor Adil omdat hij nu al onder de reuzensloef van Christine ligt en niks in de gaten heeft. Hij zou beter moeten weten.
(tenzij hij graag gecommandeerd wordt natuurlijk).
En doe Thilly dan ook maar eentje - wat een moment om tegen Waldek te vertellen dat ze opnieuw weg wil.
Van een sfeerspons gesproken!
Niet dat ik haar erg zou missen, momenteel is ze toch maar wat bladvulling.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Wat ik er van vond ? Het ging een perfecte afsluiter geweest zijn van dit seizoen
Wat me wel opviel was dat de laatste scènes zo vlug vlug werden opgediend : Tammy & Bobbie komen thuis en het volgende moment staat Tammy al in de slaapkamer, het gesprek tss Nanske en Didi waar blijkbaar stukken uit geknipt waren, de scène op het strand tss Tania en de "onbekende". En
de fameuze surfclub op de achtergrond dat is m.i. een controlepost tijdens de (wandeltocht) "de 2 daagse van Blankenberge" die dit jaar geannuleerd is
met dank aan die smerige covid-19 
Wat me wel opviel was dat de laatste scènes zo vlug vlug werden opgediend : Tammy & Bobbie komen thuis en het volgende moment staat Tammy al in de slaapkamer, het gesprek tss Nanske en Didi waar blijkbaar stukken uit geknipt waren, de scène op het strand tss Tania en de "onbekende". En
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
De belangrijkste was ik inderdaad nog vergeten, klopt helemaal. Hoe komt ze erbij ??satine schreef: za 18 apr 2020, 09:39 En doe Thilly dan ook maar eentje - wat een moment om tegen Waldek te vertellen dat ze opnieuw weg wil.
Ik heb het over het feest zelf, het feest waar ze Dieter verleidde. Daar kwam ze toch ook bijna tegen sluitingstijd binnen?satine schreef: za 18 apr 2020, 09:39
Was dat niet omdat Karin pas is uitgenodigd toen de besprekingen al aan de gang waren in Bar Madam.
Ook deze was behoorlijk opmerkelijk. Dat "toeval" in Thuis altijd. Net wanneer Adil op het toilet zit (1) wordt Leo wakker (2), gaat Christine ernaar toe (3) en komen Tamara en Bob binnen (4). Pas dan komt Adil terug uit het toilet (5). Wow.martha schreef: za 18 apr 2020, 10:41
Tammy & Bobbie komen thuis en het volgende moment staat Tammy al in de slaapkamer
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
De makers moeten zich ook maar aanpassen aan de omstandigheden. En dat zal niet zo eenvoudig zijn.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Nee, maar wie eventueel uit de serie verdwijnt volgend seizoen wisten ze wel. Daarom is het mogelijk dat ze het scenario wat moesten aanpassen, door iemand er bv nu al uit te schrijven ipv van binnen enkele weken? Want het vervolg zal pas later opgenomen worden.jessie V. schreef: za 18 apr 2020, 12:41 De makers moeten zich ook maar aanpassen aan de omstandigheden. En dat zal niet zo eenvoudig zijn.
0 x
-
jeff
- Nog geen rang
- x 48
Ik gok op ze zoon die Tania gekregen heeft na haar verkrachting zo veel jaren geledensatine schreef: za 18 apr 2020, 09:39 Die man aan het strand bij Tania, zou hij haar vroegere vriendje zijn? Of een vriend van degene die Tania aangerand heeft?
0 x