Dieter van Aert (Raf Jansen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Goh ja "t is weer allemaal (valse) perceptie zeker? Ik denk niet dat Dieter in die staat van ontbinding nog kon "presteren". Ik denk dat Karin hem gewoon wat afgelebberd heeft en verder niets. Hun kleding zat trouwens veel te netjes nadat ze in het heetst van de strijd betrapt werden.
0 x
-
- x 435
Dat zei mijnen expert ook! Ik had nog niet eens zo ver gedacht!heidiw schreef: di 14 apr 2020, 13:38 Goh ja "t is weer allemaal (valse) perceptie zeker? Ik denk niet dat Dieter in die staat van ontbinding nog kon "presteren".

0 x
-
- x 435
Daar hebben we Sam en Tim al voor zeker?ThuisStan123 schreef: ma 13 apr 2020, 13:35 Ik vraag me al heel lang af wanneer er nog eens een doorsnee koppel in Thuis komt. Alles altijd koek en ei, geen vreemdgaan, een rustige sleur... Niet alle koppels in het echte leven zijn zo, maar het kán. En zelfs in Thuis kan een dergelijk koppel nog veel waarde hebben, lijkt me.
0 x
-
- x 435
Er van uitgaande dat je dan nog in een staat bent waarbij je kan oordelen. Dieter was alleszins zo ver dat hij geen flauw idee meer had wat er eigenlijk gebeurde, laat staan wie er met hem aanpapte...johan1969 schreef: di 14 apr 2020, 10:12 Mocht ik straalbezopen zijn, zou ik nog niks met Karin beginnen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Zal wel niet zo erg geweest zijn zoals hij denkt. Maar kan hij zich nog iets herinneren van de Karinschrobbeurt?heidiw schreef: di 14 apr 2020, 13:38 Ik denk niet dat Dieter in die staat van ontbinding nog kon "presteren
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Arme brave trouwe rechtschapen Dieter. Hij zal de bloemetjes eens buiten gaan zetten. Eindigt hij in de goot 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Tja, wat moet hij eigenlijk opbiechten? Dat hij zat was en de rest van horen zeggen heeft? Trouwens, wel raar dat de politie hem veiligheidshalve een nachtje hotel van Zijne Majesteit aanbiedt maar er niet aan denkt de familie even te verwittigen.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Nancy, Dieter nogal snel vergeeft. Een uitgebreid ontbijt is blijkbaar al genoeg om zijn overspel te doen vergeten en vergeven.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tsja, ik vind dat er toch wel een (groot) verschil zit in overspel als in "bewust vreemdgaan", en het overspel van Dieter waarbij hij niet eens zijn eigen naam meer wist, laat staan met wie hij aan stond te pappen. Hij kan zich er ook niet eens meer echt iets van herinneren achteraf, dus of hij daadwerkelijk echt te ver is gegaan is ook maar giswerk.
Hoe dan ook; als ik zie wat voor een ongelofelijke berg moeite hij al jaren voor Nancy en haar familie doet, dan mag hij ook wel snel vergeven worden. Dat hij van haar houdt is in mijn ogen in al die jaren al wel duidelijk geworden.
Hoe dan ook; als ik zie wat voor een ongelofelijke berg moeite hij al jaren voor Nancy en haar familie doet, dan mag hij ook wel snel vergeven worden. Dat hij van haar houdt is in mijn ogen in al die jaren al wel duidelijk geworden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
fout
Laatst gewijzigd door jessie V. op ma 07 sep 2020, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het was ook niet bepaald een doetje waardoor Dieter werd "veroverd".
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
Zo makkelijk is het nu toch wel niet gegaan.johan1969 schreef: vr 04 sep 2020, 10:10 Ik vind dat Nancy, Dieter nogal snel vergeeft. Een uitgebreid ontbijt is blijkbaar al genoeg om zijn overspel te doen vergeten en vergeven.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Natuurlijk niet...
Ik vind het ook niet mooi wat Dieter gedaan heeft

Maar hij heeft duidelijk bewezen dat hij spijt heeft als haren op zijn hoofd, en de omstandigheden waren van dien aard dat ik - net als Nancy - toch ook wel geneigd zou zijn om in elk geval naar zijn excuses te luisteren.
Nancy zou ook alles wat ze samen hebben, weg kunnen gooien voor die ene dronken nacht. Ze zou er dan weer alleen voor komen te staan en misschien na verloop van tijd iemand tegen komen waar het mee klikt, waarvan ze vervolgens maar af moet wachten of hij te vertrouwen is.
Van Dieter houdt ze (want dat gaat niet zomaar over, ook niet als iemand een keer diep gekwetst wordt), en weet ze dat hij haar graag ziet en normaal gesproken heel betrouwbaar is.
Soms is iets het dan waard om voor te vechten, vind ik toch...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Zou die Isabelle een collega zijn van Didier? Iemand die ook op de kassa uit is
0 x