Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Judith. Die gaat effentjes de loopschoenen aantrekken en gaat een stukje het bos in om haar frustratie af te reageren. Haar plaats is bij Stan om hem bij te staan.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Stan houdt geheim waar hij vertoeft. Net zoals Tom kan zij hem dus onmogelijk helpen.
Ik erger me aan Marianne.
Die Robin gebruikt om onuitgenodigd boel te komen maken op Toms verjaardag.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Marianne...
Ooit was ik #TeamMarianne, maar nu alles behalve

Ooit was ik #TeamMarianne, maar nu alles behalve
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Karin om maar de helft van het verhaal aan Robin te vertellen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gisteren met stip Simonne.
Dries heeft inderdaad Kaat niet netjes behandeld, maar hij heeft haar ook niet halfdood geslagen zoals Kobe.
Om van Frank nog maar te zwijgen - wat die allemaal gezegd en gedaan heeft.
Selectieve geheugentjes, daar in het Thuisdorp!
Dries heeft inderdaad Kaat niet netjes behandeld, maar hij heeft haar ook niet halfdood geslagen zoals Kobe.
Om van Frank nog maar te zwijgen - wat die allemaal gezegd en gedaan heeft.
Selectieve geheugentjes, daar in het Thuisdorp!
2 x
-
- x 435
Idd, dit was er ferm over. Sorry voor de woordspeling, maar zo misbruik maken van de situatie om Dries zwart te maken.!

1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook Simonne hier, om bovengenoemde reden.
Vooral Frank's reactie op Kaat destijds, schoot meteen door mijn hoofd toen ik Simonne gisteren tegen Tania bezig hoorde.
Want inderdaad; Simonnekes eigen vent - én Kaat's vader - was aan één vinger zo mogelijk nog grover en onbeschofter dan Dries aan alle tien.
En diezelfde vent schilt toch nog steeds gewoon iedere avond de patatjes voor haar...
Inderdaad selectieve geheugentjes daar, en hypocriete ook
Vooral Frank's reactie op Kaat destijds, schoot meteen door mijn hoofd toen ik Simonne gisteren tegen Tania bezig hoorde.
Want inderdaad; Simonnekes eigen vent - én Kaat's vader - was aan één vinger zo mogelijk nog grover en onbeschofter dan Dries aan alle tien.
En diezelfde vent schilt toch nog steeds gewoon iedere avond de patatjes voor haar...

Inderdaad selectieve geheugentjes daar, en hypocriete ook

2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Jup, Simonne! Wat Dries met Kaat gedaan heeft is klein bier wat Kobe uitgestoken heeft met dochterlief. En ik heb haar nog nooit horn Kobe zo zwart maken!
Blijkbaar is dat vergeven en vergeten! Iemand voor halfdood achterlaten...drugs of geen drugs!

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Klopt, Kobe is nu weer de 'good guy'.
Het was niet mooi hoe Dries het uitmaakte met Kaat, maar dat ze vroeger een jongen was, had ze wel eerder mogen vertellen.
Het was niet mooi hoe Dries het uitmaakte met Kaat, maar dat ze vroeger een jongen was, had ze wel eerder mogen vertellen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Lowie! Zowel zijn houding wat betreft zijn werk als hoe hij zich gedraagt tegenover zijn "vriendinnen".
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Met ruime voorsprong iedereen die met Stevenson te maken heeft.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik erger me nu ook wel behoorlijk aan het gedrag van Bob. Christine is een serpent, maar hij heeft haar destijds ook wel erg ver laten komen. Hij heeft als een hondje aan haar leiband gelopen en zo ging het van kwaad tot erger.
Hij hoeft zich niet zo op te winden over het feit dat ze nu de vriendin van Adil is. Zogenaamd uit bezorgdheid voor Adil.
Waarschijnlijk gaat het met Adil dezelfde kant op, maar "vriend"of niet, dat is Bob zijn zorg niet.
Hij hoeft zich niet zo op te winden over het feit dat ze nu de vriendin van Adil is. Zogenaamd uit bezorgdheid voor Adil.

Waarschijnlijk gaat het met Adil dezelfde kant op, maar "vriend"of niet, dat is Bob zijn zorg niet.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Ik erger me ook groen en geel aan Bob's overreactie.
Hij doet net alsof hij het grote onschuldige slachtoffer was destijds, maar hij heeft Christine net zo goed voor de gek gehouden toen en heeft haar bovendien inderdaad zelf zo ver laten komen. Dat Christine geen fijn karakter heeft was al vanaf het begin af aan overduidelijk, dus tsja...: wie zijn billen verbrandt moet op de blaren zitten. Dat geldt zowel voor Bob als voor Adil, die er allebei met hun wanhopig gedrag zelf ingetrapt zijn.
Dat hij privé nu ook nog eens zakelijk met Boowie en de Kabouters loopt te vermengen, vind ik al helemaal triest. Alsof Adil & Co. ineens minder goed klussen omdat Adil een vriendin heeft die Bob niet meer kan luchten of zien...

Hij doet net alsof hij het grote onschuldige slachtoffer was destijds, maar hij heeft Christine net zo goed voor de gek gehouden toen en heeft haar bovendien inderdaad zelf zo ver laten komen. Dat Christine geen fijn karakter heeft was al vanaf het begin af aan overduidelijk, dus tsja...: wie zijn billen verbrandt moet op de blaren zitten. Dat geldt zowel voor Bob als voor Adil, die er allebei met hun wanhopig gedrag zelf ingetrapt zijn.
Dat hij privé nu ook nog eens zakelijk met Boowie en de Kabouters loopt te vermengen, vind ik al helemaal triest. Alsof Adil & Co. ineens minder goed klussen omdat Adil een vriendin heeft die Bob niet meer kan luchten of zien...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Nu je het over klussen hebt Christel vraag ik me toch af wie daar eigenlijk nog klust. Eddie. Adil? Ik weet niet hoe groot die karweien zijn voor Bowie maar snel zal het niet gaan.
0 x