Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Haarkleur was blijkbaar in de aanbieding. pakketje voor 2: mama Judith en Emma hebben gewisseld van blond naar iets pittigers !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Emma mag dringend van kapsel veranderen want de huidige trekt echt op niks precies een tuinkabouter met een pruik erop. 

2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Had juist dezelfde waarneming: voor mij was het eerder een goedgevulde Boule de Berlin

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ons Emma is precies jaloers dat Joren met Thilly babbelt, terwijl ze helemaal niets misdoen
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ze misdoen in feite niks, inderdaad, maar nadat Emma zo goed als "vergeten" werd door Joren toen hij helemaal onder de indruk luisterde naar Thilly's wilde verhalen in Bar Madam, en Joren en Thilly haar vervolgens gewoon maar lieten vertrekken zonder nog veel tegen haar te zeggen, kan ik me wel voorstellen dat Emma zich onzeker en buitengesloten voelde, zeker toen ze Thilly en Joren daar daags erna ook nog eens gezellig samen zag keuvelen buiten.
Emma weet volgens mij ook niet dat Thilly bij Dries is blijven slapen, en niet bij Joren...
Emma komt nogal onzeker over, maar met haar leeftijd en voorgeschiedenis kan ik me daar wel iets bij voorstellen, eigenlijk. Ik vind het dan ook vooral jammer dat haar tante daar niet een heel klein beetje rekening mee houdt, voordat ze dat meiske haar nieuwe vriend zodanig in gaat lopen pakken in de kroeg, dat hij niet eens meer in de gaten had dat Emma daar nog zat.
Ik heb echt wel met Emma te doen wat dat betreft...
Emma weet volgens mij ook niet dat Thilly bij Dries is blijven slapen, en niet bij Joren...
Emma komt nogal onzeker over, maar met haar leeftijd en voorgeschiedenis kan ik me daar wel iets bij voorstellen, eigenlijk. Ik vind het dan ook vooral jammer dat haar tante daar niet een heel klein beetje rekening mee houdt, voordat ze dat meiske haar nieuwe vriend zodanig in gaat lopen pakken in de kroeg, dat hij niet eens meer in de gaten had dat Emma daar nog zat.
Ik heb echt wel met Emma te doen wat dat betreft...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Joren niet , dat is waar maar Thilly die doet het ervoor ; iedereen moet voor haar vallen ...Kiki_Dee schreef: di 24 nov 2020, 10:31 Ons Emma is precies jaloers dat Joren met Thilly babbelt, terwijl ze helemaal niets misdoen
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Allez, de Inca Trail... De Ardennen zijn leuk om te wandelen ja, maar de Inca Trail is wel van een ander kaliber. Misschien toch maar eerst nog wat conditietraining doen en hopen dat ze geen last krijgt van hoogteziekte.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond dat ook raar - en Peru is toch een behoorlijk groot land en ik dacht dat ze daar naartoe ging om te werken/stage te lopen en niet als toerist?
0 x
-
- x 435
Daar was ik tot deze morgen van overtuigd, dat ze daar iets van vrijwilligerswerk of stage zou gaan doen...satine schreef: wo 08 sep 2021, 09:17 ik dacht dat ze daar naartoe ging om te werken/stage te lopen en niet als toerist?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ja, stage of vrijwilligerswerk. Maar die werken ook niet 24/7 hé. En ja het is een groot land maar er zijn een redelijk aantal binnenlandse vluchten en ook de busverbindingen zijn er redelijk goed tussen de toeristische trekpleisters.
0 x
-
- x 435
Dus toch gaan sabbatjaar? Maar gaan werken ver van 't Thuisland?heidiw schreef: wo 08 sep 2021, 13:58 Ja, stage of vrijwilligerswerk. Maar die werken ook niet 24/7 hé. En ja het is een groot land maar er zijn een redelijk aantal binnenlandse vluchten en ook de busverbindingen zijn er redelijk goed tussen de toeristische trekpleisters.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 83