Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik zou ook onmiddellijk Adil kiezen boven Lowie. Een man waarop en waarmee je een huis kan verbouwen!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Uiteraard. Maar voor je gezellig met je rustige man in de zetel zit - moet er ook nog een "mekaar beter leren kennen periode" en dergelijke komen en soms heb je de indruk dat Adil dat liefst maar gewoon zou overslaan. Want het "daten" - dat ziet hij in feite niet zitten.Christel schreef: do 06 feb 2020, 21:29 Er zijn genoeg vrouwen die gewoon van een rustige, vriendelijke en betrouwbare man houden
Ik bedoel een beetje zoals Rosa en Zakske dat nu doen. Al weten we helaas dat Rosa in haar ongeluk zal lopen.
Voorbeeld was die afspraak met dat meisje in de fitness. Hij zat daar wat verkrampt stoer te doen.
Jaja - sport is mijn leven. Terwijl ze duidelijk kon zien dat het de eerste keer ooit was dat hij daar binnen kwam.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Geen wonder dat dat meisje nu voortaan afspreekt met iemand anders die beter is dan Adil spijtig voor hem maar hij zal bij de volgende date beter zijn best moeten doen of hij zal na 100 dates nog niemand vinden.Tiboko schreef: do 06 feb 2020, 22:35 Voorbeeld was die afspraak met dat meisje in de fitness. Hij zat daar wat verkrampt stoer te doen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik bedoel dat hij gewoon geen plezier in het leven heeft. Zelfs op zijn werk moet hij altijd de boosdoener uithangen.Christel schreef: do 06 feb 2020, 21:29 Smaken verschillen, en gelukkig maar
Hoezo is Adil saai? En wie bepaalt dat eigenlijk, dat iemand "saai" is? Is hij saai omdat hij niet iedere avond in de kroeg hangt of er geen bergen hobby's op nahoudt? Zou hij minder saai zijn als hij zoals Lowie gewoon het ene na het andere grietje oppikt in de kroeg, om vervolgens 's morgens haar naam al niet eens meer te weten en haar maar "dingske" te noemen? Zou hij er dan wél bij horen?
Btw ik ben rustig, vriendelijk en betrouwbaar en heb veel hobby's en interesses

0 x
-
- x 435
Dus net als Adil: SAAI?johan1969 schreef: vr 07 feb 2020, 04:48 Btw ik ben rustig, vriendelijk en betrouwbaar en heb veel hobby's en interesses . Dat gaat dus ook.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vandaar dat ik ook vind dat hij gewoon de juiste nog niet is tegengekomen, want inderdaad; sport is Adil's leven echt niet.Tiboko schreef: do 06 feb 2020, 22:35 Uiteraard. Maar voor je gezellig met je rustige man in de zetel zit - moet er ook nog een "mekaar beter leren kennen periode" en dergelijke komen en soms heb je de indruk dat Adil dat liefst maar gewoon zou overslaan. Want het "daten" - dat ziet hij in feite niet zitten.
Ik bedoel een beetje zoals Rosa en Zakske dat nu doen. Al weten we helaas dat Rosa in haar ongeluk zal lopen.
Voorbeeld was die afspraak met dat meisje in de fitness. Hij zat daar wat verkrampt stoer te doen.
Jaja - sport is mijn leven. Terwijl ze duidelijk kon zien dat het de eerste keer ooit was dat hij daar binnen kwam.

In dit geval droop dat er wel heel erg af, en ja, als je dan eerst 3 slagen in de rondte hebt lopen liegen en er blijkt niks van te kloppen, dan haakt de andere partij af. Had hij haar eerlijk gezegd dat hij helemaal niet van sporten houdt, dan had ze misschien niet eens met hem afgesproken of hadden ze wat anders kunnen gaan doen wat ze wel allebei leuk vinden (je hoeft tenslotte ook niet alle hobby's samen te delen).
Hij houdt toch van muziek, bijvoorbeeld?
Maar bij Adil heb ik het idee dat hij met eender welk leuk meisje afspreekt, zodat hij maar weer iemand heeft. Een mooi snoetje is al genoeg.
Zoiets gaat nooit werken, vrees ik, en dat heeft niks met "saai zijn" te maken...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Natuurlijk gaat dat ook, maar dat wil toch niet zeggen dat het andere saai is? Voor jou misschien wel, en voor sommige vrouwen misschien ook wel, maar er zijn toch ook genoeg mensen die dat helemaal niet saai of vervelend zouden vinden?johan1969 schreef: vr 07 feb 2020, 04:48 Ik bedoel dat hij gewoon geen plezier in het leven heeft. Zelfs op zijn werk moet hij altijd de boosdoener uithangen.
Btw ik ben rustig, vriendelijk en betrouwbaar en heb veel hobby's en interesses. Dat gaat dus ook.

En dat hij op zijn werk altijd de boosdoener uithangt; dat bedrijf is van hem, dus dat hij niet altijd mee loopt te ginnegappen snap ik wel. Er hangt voor hem ook wel veel vanaf. En buiten dat; het is niet dat hij altijd superchagrijnig rondloopt. Hij voelt zich momenteel gewoon niet goed in zijn vel, maar dat gaat vast ook wel weer over. Ieder mens heeft toch wel eens goede en minder goede periodes?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Adil is echt in de zevende hemel met zijn nieuwe vriendin
Het meisje is wel tamelijk opdringerig. Niks voor Adil, hij is nog in het prille eerste stadium en daar staan opeens haar ouders voor zijn deur.
Arme Adil

Het meisje is wel tamelijk opdringerig. Niks voor Adil, hij is nog in het prille eerste stadium en daar staan opeens haar ouders voor zijn deur.
Arme Adil

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Mja, het is idd nogal overdreven, maar Adil heeft toch wel iemand nodig die zelf het initiatief neemt. Als het van hem moet komen zitten we binnen 5 jaar nog te wachten.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik vrees toch dat die relatie niet lang zal meegaan zoals Jessie V zei is Cynthia zeer opdringerig, dat begint op Adil zijn systeem te werken. 

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik dacht eerst dat Adil iets met Thilly had (de reden dat hij zo geheimzinnig deed) maar blijkbaar is het Christine ! Heel raar, omdat hij toen ze nog met Bob was en elke dag over de vloer kwam bij hem, hij nog niet naar haar keek.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Hier snap ik Adil nu echt niet in, hij weet wat er allemaal gebeurd is, heeft er mee samen gewoond, is nu toch echt geen vrouw voor Adil
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Een mens kan maar wanhopig zijn...

0 x