Tamara Vereken (Tine Priem)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Pffffff, vermoeiend!
En ze bereikt ook niet veel met haar geroep en getier.
Ik heb mij vanavond zitten afvragen wie ze zou verkiezen als het er zou op aankomen: Bob of Dries.
En ze bereikt ook niet veel met haar geroep en getier.
Ik heb mij vanavond zitten afvragen wie ze zou verkiezen als het er zou op aankomen: Bob of Dries.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Als je afgaat op de laatste twee dagen, dan zou haar keuze snel gemaakt zijn.
Bob "tolereert" ze, Dries is degene met wie ze fijne gesprekken heeft.
Bob "tolereert" ze, Dries is degene met wie ze fijne gesprekken heeft.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Eigenlijk is het al langer aan de gang: Dries moest bij hen komen wonen, Dries moest en zou de job krijgen...
Ik ben benieuwd hoelang Bob dit nog gaat slikken, zeker nadat ze bij Boowie bijna de deal met Goethals aan hun neus zagen voorbij gaan.
Ik ben benieuwd hoelang Bob dit nog gaat slikken, zeker nadat ze bij Boowie bijna de deal met Goethals aan hun neus zagen voorbij gaan.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het is inderdaad al langer aan de gang, zelfs ook toen Bob en Tamara nog niet weer bij elkaar waren, vond ik.
Ik had tijdens Tamara's zwangerschap al het idee dat - mocht Dries écht interesse hebben in een relatie met haar - Bob vrij snel vergeten zou zijn.
En ergens begrijpelijk ook wel, want Dries is aan één vinger trouwer en begripvoller dan Bob aan alle 10.
Ook ik ben benieuwd hoe lang dit nog zo doorgaat, want Bob kan het beu worden, maar Tamara kan van de andere kant ook hoe langer hoe meer op Bob afknappen. Met zijn laatste actie heeft hij inderdaad duidelijk geen pluspunten gescoord...
Ik had tijdens Tamara's zwangerschap al het idee dat - mocht Dries écht interesse hebben in een relatie met haar - Bob vrij snel vergeten zou zijn.
En ergens begrijpelijk ook wel, want Dries is aan één vinger trouwer en begripvoller dan Bob aan alle 10.
Ook ik ben benieuwd hoe lang dit nog zo doorgaat, want Bob kan het beu worden, maar Tamara kan van de andere kant ook hoe langer hoe meer op Bob afknappen. Met zijn laatste actie heeft hij inderdaad duidelijk geen pluspunten gescoord...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Tiboko schreef: do 26 mar 2020, 23:46 Bob "tolereert" ze, Dries is degene met wie ze fijne gesprekken heeft.
Helemaal juist. Ik heb nu toch ook wat gestudeerd, één en ander van de wereld gezien en een job gehad waar menselijk contact (met ieder soort mens) centraal stond. En ja, natuurlijk heb je de ene liever dan de andere en natuurlijk kun je tegen de ene beter praten dan tegen de andere. Maar ik zou begot niet weten waar ik met Bob over zou kunnen praten. Argentinië en tango misschien? Maar na 10 minuten zou dat ook al gedaan zijn vrees ik.Christel schreef: vr 27 mar 2020, 10:49 En ergens begrijpelijk ook wel, want Dries is aan één vinger trouwer en begripvoller dan Bob aan alle 10.
En Dries heeft haar geholpen toen Bob haar steenkoud liet vallen. Zoiets vergeet een normaal mens niet. Je kan Tamara nu misschien hysterisch noemen, maar in tegenstelling tot de overdreven en totaal ongeloofwaardige vergevingsgezinden in Thuis is zij de enige die wat mij betreft realistisch reageert op verraad en bedrog.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat is inderdaad allemaal heel begrijpelijk - maar dat wil dus zeggen dat ze terug gegaan is naar Bob omwille van Leo en omdat Dries een relatie met haar niet zag zitten?
Dan moet er bij Bob toch wel een belletje beginnen rinkelen?
Haar loyaliteit is mooi, maar zo hysterisch... en mens zou zich voor minder vragen beginnen stellen.
Dan moet er bij Bob toch wel een belletje beginnen rinkelen?
Haar loyaliteit is mooi, maar zo hysterisch... en mens zou zich voor minder vragen beginnen stellen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Waarom ze naar Bob is teruggegaan is mij een compleet raadsel. Liefde kan je rare hersenkronkels bezorgen... en Bob geeft ook wel financiële zekerheid... ze stond er alleen voor... had geen vaste woonplaats en dat met een baby... allemaal mogelijke verklaringen
Maar wat wel zeker is, is dat Dries de enige vriend is die ze nog had. Paulien die haar zowat letterlijk op straat gooide uit jaloezie op haar zwangerschap, Olivia die naar Londen verdween en het zo druk druk druk heeft dat ze nooit meer iets laat horen, Jessica die na haar "relatie" met Ann weer bij haar ouders ging wonen aan de andere kant van het land, Lowie kun je nu ook niet bepaald een vriend noemen, met Tim en Sam heeft ze behalve toevallig in de keuken geen contact, bij haar vader kan ze ook niet terecht want die heeft een nieuw gezin dat belangrijker is dan zijn eigen dochter... Ik denk dat ze gewoon verdrinkt in eenzaamheid en zich daarom vastklampt aan de enige die haar nog wat zekerheid geeft.

Maar wat wel zeker is, is dat Dries de enige vriend is die ze nog had. Paulien die haar zowat letterlijk op straat gooide uit jaloezie op haar zwangerschap, Olivia die naar Londen verdween en het zo druk druk druk heeft dat ze nooit meer iets laat horen, Jessica die na haar "relatie" met Ann weer bij haar ouders ging wonen aan de andere kant van het land, Lowie kun je nu ook niet bepaald een vriend noemen, met Tim en Sam heeft ze behalve toevallig in de keuken geen contact, bij haar vader kan ze ook niet terecht want die heeft een nieuw gezin dat belangrijker is dan zijn eigen dochter... Ik denk dat ze gewoon verdrinkt in eenzaamheid en zich daarom vastklampt aan de enige die haar nog wat zekerheid geeft.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat laatste denk ik ook. Wat heeft ze nou helemaal aan Bob?
Ze kan absoluut niet tegen onrecht. Driftkikker. Zij kan zich tenminste nog opwinden over het onrecht dat een vriend is aangedaan. Al was dat gezwaai met dat mes wel een tikje overdreven.
Ze kan absoluut niet tegen onrecht. Driftkikker. Zij kan zich tenminste nog opwinden over het onrecht dat een vriend is aangedaan. Al was dat gezwaai met dat mes wel een tikje overdreven.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Misschien als ze haar verhaal deelt met Kobe in de keuken zal die wat meer te weten komen over z'n heksmoeder! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Tamara maakt emotionele dagen door: ze zal Dries moeten missen dan krijg zij nu te horen dat Rheinhilde naar de verwen avond zal komen en wacht het beste moet nog komen: zij zal dan te weten komen dat Adil samen is met Christine haar aartsvijand als het ware, dat zal waarschijnlijk serieuze vonken geven. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Tamara heeft ook nooit de gelegenheid gekregen om hetgeen Dries haar verteld heeft ove,r dat gedoe bij de zogenaamde aanranding te vertellen.
Iedereen verslijt haar als een ongeleid projectiel. Dat is ze ook wel een beetje, maar Dries is wel heel belangrijk voor haar en er is niemand die eens heeft willen luisteren naar haar . Dan word je ook razend en wanhopig.
Iedereen verslijt haar als een ongeleid projectiel. Dat is ze ook wel een beetje, maar Dries is wel heel belangrijk voor haar en er is niemand die eens heeft willen luisteren naar haar . Dan word je ook razend en wanhopig.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat klopt wel, vind ik.
Ja, ik vind Tamara ook vaak enorm vermoeiend door de manier waarop ze zich bemoeit met dingen. Deze keer niet uitgezonderd.
Maar van de andere kant kan ik haar op dit moment ook wel ergens begrijpen.
Eigenlijk snap ik gewoon nog altijd niet waarom ze in vredesnaam ooit teruggekeerd is naar Bob, en daarmee naar de rest van dat gemeenschapshuis.
Bob ruilde haar direct in voor een ander en de rest van haar "vrienden" lieten haar bijgevolg zo goed als meteen vallen als een baksteen.
En dat zijn nu dan de mensen waar ze bij achterblijft, terwijl de enige die haar door dik en dun is blijven steunen al die tijd, vertrokken lijkt te zijn om ergens anders zijn leven op te bouwen. Een mens zou voor minder in paniek schieten.
In plaats van zich zo druk te maken om Dries - die duidelijk zijn eigen boontjes wil doppen - zou ik vooral eens op een volwassen manier naar mijn eigen leven kijken als ik Tamara was...
Ja, ik vind Tamara ook vaak enorm vermoeiend door de manier waarop ze zich bemoeit met dingen. Deze keer niet uitgezonderd.
Maar van de andere kant kan ik haar op dit moment ook wel ergens begrijpen.
Eigenlijk snap ik gewoon nog altijd niet waarom ze in vredesnaam ooit teruggekeerd is naar Bob, en daarmee naar de rest van dat gemeenschapshuis.
Bob ruilde haar direct in voor een ander en de rest van haar "vrienden" lieten haar bijgevolg zo goed als meteen vallen als een baksteen.
En dat zijn nu dan de mensen waar ze bij achterblijft, terwijl de enige die haar door dik en dun is blijven steunen al die tijd, vertrokken lijkt te zijn om ergens anders zijn leven op te bouwen. Een mens zou voor minder in paniek schieten.
In plaats van zich zo druk te maken om Dries - die duidelijk zijn eigen boontjes wil doppen - zou ik vooral eens op een volwassen manier naar mijn eigen leven kijken als ik Tamara was...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ze moest weg uit de Withoeve (geen kamer meer) en ging toen bij Leo wonen.Christel schreef: di 31 mar 2020, 14:36 Eigenlijk snap ik gewoon nog altijd niet waarom ze in vredesnaam ooit teruggekeerd is naar Bob.
Daar kon ze ook moeilijk voorgoed blijven hé. Dus was het de logische stap dat ze terug naar Bob ging.
0 x
-
- x 435
Ik vertrouw Tamara voor geen haar. Dit gaat echt wil iets doen met Reinhilde...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Daar kan je donder op zeggen.tvx1 schreef: wo 01 apr 2020, 19:23 Ik vertrouw Tamara voor geen haar. Dit gaat echt wil iets doen met Reinhilde...
Ik herinner mij de stevige grap die Olivia uithaalde met Christine net voor de trouw.
Zoiets in die stijl zie ik hier ook wel weer gebeuren.
Vandaar ook dat Dries per se naar de Withoeve wil, wellicht wil hij Tamara stoppen voor ze iets dom doet.
0 x