Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
ThuisStan123 schreef: ma 23 mar 2020, 21:40
Stan wilt in het leger? Discipline in overvloed, maar serieus? Goed, ik weet dat ik niet al te stereotiep mag denken, maar ik zie dat echt niet als een omgeving voor Stan. Je kunt er wel kameraadschap en structuur vinden, daar twijfel ik niet aan, maar of dat voor hem ook geldt?
En de verheerlijking van Judith en Tom dat hij goed bezig is. Die heeft de week ervoor bijna een onschuldige jongen in het ziekenhuis geslagen.
Ze zijn er allemaal goed van hart maar 75% van de personages zijn eigenlijk verschrikkelijk slechte mensen.
Wie zou van die saus willen eten die Tilly gemaakt heeft terwijl eerst Adil en daarna Waldek aan die houten lepel gezabberd hebben die daarna gewoon terug de pot in gaat
Sorry he, ik wil niet te negatief zijn maar die rollen van Karin en Renilde zijn toch te gek om los te lopen . Ik zap als die Karin in beeld komt en dat die Tom daar niet categoriek tegenin gaat ??????? Veel ongelooflijker kan het niet meer worden . Hopelijk vallen de schrijvers een beetje in het normale leven na hun corona stop !
Wat mij opviel gisteren was dat die Renilde toch met twijfels zit mbt de aanpak van Karin om Dries ten gronde te richten. Zij lachte figuurlijk groen, ik denk dat ze nog altijd gevoelens heeft tov Dries en de confrontatie die ze vrijdag in de gangen van boowie/advocatenkantoor aanging met hem was een wanhopige poging om Dries terug in haar leven en bed te krijgen.
martha schreef: za 28 mar 2020, 14:20
ik ben altijd fan geweest van Christinneke
Wel ik niet, ik vraag me wat ze nu weer gaat uitsteken want ik vertrouw die Christine voor geen micrometer.
En ik die dacht dat we eindelijk van haar af zijn niet dus.
martha schreef: za 28 mar 2020, 14:20
ik ben altijd fan geweest van Christinneke
Ik niet - ze ligt voor mij nog een schuif lager dan Paulien - en die ligt al zo laag...
En ze trekt en passant Adil mee naar beneden.
Hoe wanhopig moet die zijn om toch maar absoluut een lief te hebben?
Waar heeft die het afgelopen jaar gewoond, onder een steen?
Maar goed, we hebben niet te kiezen - nog meer hysterische Tamara zal ons deel zijn.
En Christines zeemzoete hypocriete lachjes...
Jammer maar helaas.
Ik heb helaas weer een stukje moeten missen. En wel de laatste scenes tussen Tamara en Reinhilde. Ik heb het nog kunnen volgen tot het flesje nagellak. Wie helpt mij uit de brand? BVD
Toen Dieter drank morste over Reinhilde haar schoenen werd zij kwaad en maakte zij Dieter uit voor stommerik en eiste tegenover Peter en Femke terugbetaling van die verwen avond plus nog een schade vergoeding en toen Peter er niet wilde op ingaan zei Rheinhilde dat ze naar haar advocaat (Karin) gaat stappen, dat mens heeft toch wel echt lef.
Ik ben toch benieuwd hoe dat af gaat lopen. Tania weet nu hoe het echt is gegaan. Over stuur natuurlijk. Dries zegt Reinhilde (weer) vaarwel.
Dat geeft weer kansen or rellen. Reinhilde neemt wraak op Dries, Karin is woest op Tom enz. enz.
Dries wordt beschuldigd van aanranding door de boosaardige Reinhilde, maar besluit dan toch 2 dagen na elkaar (als gigolo) met naar bed te gaan, omdat ze beloofd heeft haar klacht tegen hem in te trekken.
Tja. Wat moet je daarvan denken? Niveau kleuterklas ??
Dat de 'vibes' tussen Waldek en Thilly lang niet meer zijn wat ze vroeger waren;
dat Emma soms een dramaqueen is, maar nog heel veel kan leren van Reinhilde;
dat het niet verwonderlijk is dat Frank de langste schillen had, maar dat het toch wel mooi was om ze met zijn drieën samen aan tafel te zien;
dat ik het toch niet helemaal netjes vond om Karin met de rekening te laten zitten in de Bar Madam;
dat de bokslessen van Ann blijkbaar vruchten afwerpen, mooie rechtse!
dat het Karin haar dagje niet was gisteren;
dat ik zeker wel te doen heb met Tania, maar dat ik bij iemand met haar karakter haar hysterie toch niet helemaal kan plaatsen;
dat iemand dringend Nancy het waarom van de verhuis van Els moet uitleggen.