Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Daar zijn wel een hoop provocaties aan vooraf gegaan, ook door Karin. Het is echt niet begonnen met die confrontatie op straat of dat geroddel met Frank. Die 2 gooien de misselijke acties, steken onderwater en verwijten al maanden om elkaars oren.

Komt daar nog het ge-zucht en gesteun van Tom bij op het moment dat zijn moeder in de buurt is, de manier waarop hij in eerste instantie liever Leo en Karin liet oppassen (terwijl die laatste dat eigenlijk niet eens echt zag zitten, tot ze natuurlijk hoorde dat Marianne het anders wel kon doen), dat gezeur met Whatsapp waardoor de snelste er met een oppasbeurt vandoor ging, enz.
Dat zijn allemaal dingen die de zaken echt niet vooruit helpen als de verhoudingen toch al stroef verlopen.

Het gebeurt niet vaak, maar ik kan Peter in dit geval geen ongelijk geven: het is daar één groot wespennest en Robin wordt er de dupe van.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: do 05 mar 2020, 21:05 Het gebeurt niet vaak, maar ik kan Peter in dit geval geen ongelijk geven: het is daar één groot wespennest en Robin wordt er de dupe van.
Volledig mee akkoord, maar het gesprek of compromis zal van twee kanten moeten komen en ik vrees dat Marianne (gezien haar reactie, ook tegen Ann vandaag) niet degene zal zijn die wil plooien.

Waardoor Peters woorden "dat zij dit nooit kan winnen" bewaarheid zullen worden.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: do 05 mar 2020, 22:15 dat zij dit nooit kan winnen
ik weet het nog niet zo hoor, ik vond dat Peter haar een zet gaf met iets te zeggen van in de trend van dat Tom het ouderlijk gezag had, ze kan dat misschien gaan aanvechten, want Tom heeft ervoor eigenlijk nooit geprobeerd dacht ik om het ouderlijk gezag te krijgen van Robin, nu kon hij niet anders, al was hij ook niet direct happig.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het compromis zal van allerlei kanten moeten komen, want inmiddels zijn er zoveel mensen mee gemoeid...
Dat zie ik zo echt niet goed komen :nope:
Marianne zie ik niet buigen, maar ook bij Karin en Reinhilde heb ik daar een hard hoofd in. Dat kan dus nog wel even duren...

En wat het ouderlijk gezag betreft; dat klopt, Tom heeft nooit naar Robin omgekeken. Maar sowieso heeft niemand verder ooit iets toe dat ouderlijk gezag gedaan, dus wat dat betreft... En nu Tom het ouderlijk gezag over Robin heeft, zorgt hij wel goed voor hem.
Ik denk dat Marianne kan proberen wat ze wil, maar in dit geval zie ik haar dat toch ook op geen enkele manier winnen. Ze zou dat ook niet eens moeten willen, als ze naar het welzijn van Robin kijkt. Er is al meer dan genoeg met dat manneke gebeurd de afgelopen maanden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En als Robin zou moeten kiezen tussen Marianne en Frank, dan denk ik dat hij zal kiezen voor de laatste, want daarmee kan hij leuke dingen mee doen, zoals voetballen en kijken naar "De kampioenen" want de meeste kinderen zijn daar dol op terwijl hij met zijn oma mee moet gaan shoppen en ergens een wafel of zo gaan eten.

Ik vrees dat als Frank terug is uit Rusland, Marianne hem zal proberen voor haar kar te spannen. Heeft zij dat vroeger ook niet geprobeerd om Sandrientje te zien (toen zij voor de elfendertigste keer van Ann een verbod kreeg) ? :denk:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik hoop dat Marianne eens toont dat ze effectief een klassedame is en stopt met Karin te viseren. Dat zou een onverwachte twist zijn, wat wel eens mag gebeuren
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: vr 06 mar 2020, 12:39 Ik hoop dat Marianne eens toont dat ze effectief een klassedame is en stopt met Karin te viseren.
Ben benieuwd wat hiervan het resultaat zou zijn: Marianne die tegen Karin zegt: we begraven de strijdbijl en beginnen met een lege lei.
Zou toch niet lukken denk ik. Het is gewoon een hobby van Karin om de dominante te zijn en telkens het hoogste woord te :wtf: willen hebben.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

einde rol....wat voor inhoud krijgt ze nog ? (en zij is niet alleen)
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Toevallig nog even een stukje gezien van de aflevering waarin ze met Leo in taxi "de snelweg naar het geluk" zat.

Tenenkrommend. Dat zo'n actrice (ik heb het over LT) dit soort belachelijke verhaallijnen zelfs maar wil spelen, het is jammer.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Een echte goede actrice die het niet te hoog in haar bol heeft, speelt alle rollen die ze leuk vindt. En kennelijke vindt Leah Thys deze rol niet beneden haar stand.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

daffy duck schreef: vr 06 mar 2020, 17:05 Ben benieuwd wat hiervan het resultaat zou zijn: Marianne die tegen Karin zegt: we begraven de strijdbijl en beginnen met een lege lei.
Zou toch niet lukken denk ik. Het is gewoon een hobby van Karin om de dominante te zijn en telkens het hoogste woord te willen hebben.
rudidj schreef: vr 06 mar 2020, 17:13 einde rol....wat voor inhoud krijgt ze nog ? (en zij is niet alleen)
Precies, einde ook als ze zich eens niet 'the bigger one' toont.
Marianne komt er nog enkel in om te zagen, te zeuren en ruzie te maken. Heel jammer dit
2 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Met een beetje geluk krijgt Marianne een medestander als het is om Reinhilde een poepje te laten ruiken : namelijk Rosa.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef: za 07 mar 2020, 17:27 Met een beetje geluk krijgt Marianne een medestander als het is om Reinhilde een poepje te laten ruiken : namelijk Rosa.
Och nee, dat zou dan (weer) een afkooksel zijn van een eerder verbondschap tussen die 2 om een ander op zijn/haar plaats te zetten. Laat het aub niet waar zijn.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat laag van Marianne weer. En ook zo onorigineel. Wil ze net als zo'n tien jaar geleden, toen ze haar deel van haar huis aan Ann schonk, Tom kwetsen via de erfenis. En dat ze daarmee ook haar kleinzoontje treft ontgaat haar blijkbaar volledig.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Dat ze maar oppast dat ze niet in haar eigen voet schiet want het zou kunnen gebeuren dat Tom haar zal verbieden om Robin te zien.
Dus zou ze best haar plan om Tom te onterven laten varen of ze zal Robin nooit meer zien en daarom is het goed dat Peter haar ten stelligste afraad om haar zoon te onterven.
0 x
Plaats reactie