de verhaallijn die volledig ontbreekt voor Marianne en waar ze het enkel moet doen met de kruimeltjes die haar toegeworpen worden: mag ze op haar kleinkind passen? Mag ze Tom iets in de weg leggen? mag ze Karin van antwoord dienen,... werkelijk ondergeschikt aan iedereen! Creatiever dan dat wordt het blijkbaar niet!Christel schreef: wo 04 mar 2020, 14:47 een schitterend idee is om iemand te kwetsen door zijn/haar (klein)kind weg te houden?
Welke verhaallijn mag voor jou gauw ten einde zijn?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Allee, ze hebben al alletwee naar kaatje tralalaatje mogen kijken samen in de zetel en ze hannah mocht zelfs blijven slapen bij Vicmartha schreef: wo 04 mar 2020, 11:57 Het verwondert mij dat Hannah en Vic nog niet samen op date zijn geweest
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Dat iedereen die samenwoont in Thuis ook nog eens samen op dezelfde werkplek zit.
Je hebt de Withoeve familie. Dan het StevenSon trio. En nu ook de Boowie-kliek. En de dokters Ann & Judith. Wellicht vergeet ik er nog.
Ze wonen allemaal samen in één huis en moeten dan ook nog eens allemaal bij hetzelfde bedrijf werken. Hoe boring.
Je hebt de Withoeve familie. Dan het StevenSon trio. En nu ook de Boowie-kliek. En de dokters Ann & Judith. Wellicht vergeet ik er nog.
Ze wonen allemaal samen in één huis en moeten dan ook nog eens allemaal bij hetzelfde bedrijf werken. Hoe boring.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Dat van Adil en zijn geheimzinnige date want dat begint me langzamerhand mij ferm de keel uit te hangen.
De vorige aflevering eindigde met die date binnen te laten dan denken we dat we in de volgende aflevering eindelijk te zien zouden weten wie dat is, neen niks daarvan, we weten nog altijd van niks en ondertussen doet Adil nog geheimzinniger, echt waar dat mag echt niet meer lang aanslepen.
De vorige aflevering eindigde met die date binnen te laten dan denken we dat we in de volgende aflevering eindelijk te zien zouden weten wie dat is, neen niks daarvan, we weten nog altijd van niks en ondertussen doet Adil nog geheimzinniger, echt waar dat mag echt niet meer lang aanslepen.
1 x
-
ikke
- x 435
Ja, dat is ongelooflijk kinderachtig gedoe! Weg ermee, en rap aubapestaart schreef: wo 18 mar 2020, 11:39 Dat van Adil en zijn geheimzinnige date want dat begint me langzamerhand mij ferm de keel uit te hangen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Is precies Hercule Poirot achterna: wie zal het zijn! 
0 x
-
ikke
- x 435
Geef mij dan maar zo'n goeie ouderwetse film met Hercule Poirot!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
De Flierefluiter exploten van Tilly en hopelijk is haar verhaallijn gauw uitgespeeld en boksen ze iets nieuws tevoorschijn!
2 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Die verhuisplannen van Frank en Simonne. Liever vandaag dan morgen.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik denk dat Paulien en Kobe het huis van De Bomansen zullen kopen. Die verhuishistorie moet nog beginnen, maar laat het idd maar vooruitgaan.
1 x
-
tvx1
- x 435
Christine die iedereen kleineert en Lowie die iedereen de huid volscheldt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
ikke
- x 435
Ik heb mij dus vergist. Maar wel fijn dat Paulien zo'n verstandige afspraak maakte: ze moeten alletwee "begoest" zijn op een huis. Zo is't!ikke schreef: do 26 nov 2020, 08:59 Ik denk dat Paulien en Kobe het huis van De Bomansen zullen kopen. Die verhuishistorie moet nog beginnen, maar laat het idd maar vooruitgaan.
Maar dat die verkoop en verhuis maar gauw voorbij is. Nu ziet' t er weer veel te voorspelbaar uit.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
De verhaallijnen die van mij snel voorbij mogen zijn:
De verkoop van het huis van Frank en Simonne - je ziet de ruzies en de problemen al van ver afkomen.
En dan de over the top reacties van Bob en Tamara...
Vooral van Bob dan
De adoptieverhaallijn - hoe minder (serieuze) Paulien, hoe liever.
Ze heeft mij vrijdag eventjes aangenaam verrast, maar dat neemt niet weg dat ik bang ben dat dit verhaal eindeloos gerekt gaat worden.
Met veel triestige gezichten.
Of het wordt snel afgehandeld en ze zijn binnen de kortste keren 'trotse ouders', wat dan weer een slag is in het gezicht van koppels die ook een kinderwens hebben maar een 'nee' krijgen.
En die zijn er veel, ook mensen die niet iemand de kop ingeslagen hebben, of op een dak stonden, klaar om te springen.
De verkoop van het huis van Frank en Simonne - je ziet de ruzies en de problemen al van ver afkomen.
En dan de over the top reacties van Bob en Tamara...
Vooral van Bob dan
De adoptieverhaallijn - hoe minder (serieuze) Paulien, hoe liever.
Ze heeft mij vrijdag eventjes aangenaam verrast, maar dat neemt niet weg dat ik bang ben dat dit verhaal eindeloos gerekt gaat worden.
Met veel triestige gezichten.
Of het wordt snel afgehandeld en ze zijn binnen de kortste keren 'trotse ouders', wat dan weer een slag is in het gezicht van koppels die ook een kinderwens hebben maar een 'nee' krijgen.
En die zijn er veel, ook mensen die niet iemand de kop ingeslagen hebben, of op een dak stonden, klaar om te springen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Waar die verkoop van dat huis eindigt en hoe dat wil ik eigenlijk ook niet weten. Te veel hysterisch gedoe.
Nu Frank nu al op de nostalgische toer is vrees ik dat hij toch hevige spijt gaat krijgen
Dat adoptieverhaal kan nog lang aanslepen met alle ellende van dien. En we zullen nog lang tegen het zure gezicht van Paulien moeten aankijken, want voor andere zaken is bij haar geen plaats. Het is natuurlijk ook een emotionele toestand met dan weer goede en dan weer slechte berichten. Misschien helpt het als ze haar aandacht eens aan andere zaken probeert te geven.
Dus 2 verhaallijnen die gauw voorbij mogen zijn van mij.
Nu Frank nu al op de nostalgische toer is vrees ik dat hij toch hevige spijt gaat krijgen
Dat adoptieverhaal kan nog lang aanslepen met alle ellende van dien. En we zullen nog lang tegen het zure gezicht van Paulien moeten aankijken, want voor andere zaken is bij haar geen plaats. Het is natuurlijk ook een emotionele toestand met dan weer goede en dan weer slechte berichten. Misschien helpt het als ze haar aandacht eens aan andere zaken probeert te geven.
Dus 2 verhaallijnen die gauw voorbij mogen zijn van mij.
0 x