En daar kan ik hem geen ongelijk in geven.
Ze is wel ontzettend uit op een relatie, Lowie wil niet, dan pakken we gewoon de volgende die toevallig de revue passeert en haar knap noemt.
Tot ze volgende week iemand anders spot?

Het is die opmerking dat ik ongepast vond.satine schreef: di 25 feb 2020, 17:19 volgens mij zei Lowie tegen Adil dat Cynthia voor hem te fel, te intens was
bij mij kwam het meer over als een verwittiging, en ik moet Lowie gelijk geven, dat is helemaal geen vrouw of meisje zal ik maar beter zeggen, voor AdilKiki_Dee schreef: di 25 feb 2020, 18:27 Het kwam wat over als 'goed dat jij content bent met mijn afdankertje'
Dat is waar, je merkte het vandaag al in de aflevering dat hij twijfelt.vdbemdsa schreef: wo 26 feb 2020, 14:18 dat is helemaal geen vrouw of meisje zal ik maar beter zeggen, voor Adil
Ja hoor, zich met het "creatieve" bezighouden, wat dat ook mag zijn. En hoewel hij op de achtergrond bleef, had hij toch duidelijk meegeluisterd gezien hij met Tania kon meepraten over een bepaalde sollicitant.jessie V. schreef: do 27 feb 2020, 21:12 Lowie. Je zal zo'n collega hebben. Weet die eigenlijk wel wat hij daar doet?
Heeft met Tilly geslapen en ze zeggen altijd: als je bij de hond slaapt, dan krijg je z'n vlooien. Dus Waldek zal wel een beetje van haar briljanteChristel schreef: vr 28 feb 2020, 14:33 maar de laatste jaren lijkt hij qua gedrag eerder zo'n beetje vlak na de pubertijd te zijn blijven hangen.