Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

euh, aan de familiale verzekering had ik ook gedacht maar Tim heeft eerder deze week gezegd tegen Joren dat de verzekering niet ging uitbetalen omdat Joren alcohol in zijn bloed had. En Joren staat onder toezicht van Tim en Sam, dus is het normaal dat die moeten opdraaien voor de schade die Joren heeft aangericht.

En goed om dit item over spoorlopen aan te kaarten :thumbup: . In een soap die massaal bekeken wordt komt de waarschuwing daaromtrent beter aan dan al de campagnefilmpjes want er is altijd een soort van mensen die denken dat die gemaakt zijn voor een ander en niet voor hen. Dus ik heb helemaal geen probleem met dit educatief gegeven.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Inderdaad! Hoewel ik toch twijfel of ze het jonge publiek ermee bereikt hebben is dit iets wat mag en moet aangekaart worden. Deze week alleen al 2 keer in de krant: fietser negeert gesloten slagbomen. Ook goed dat de schadevergoeding aangekaart wordt, en vooral het bedrag! Maar Joren heeft ook nog een moeder. Ik heb geen idee of zij haar ouderlijke macht heeft afgetekend en of Sam en Tim officieel voogd zijn van Joren. In ieder geval, financieel staat het er niet goed voor. Joren zal meer dan een vakantiejob moeten zoeken.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

"Tim maakt zich zorgen over de te betalen schadevergoeding maar Tim is toch niet de vader of verantwoordelijke voor Joren!?! En het is niet omdat de NMBS met eisen komt dat men zich zomaar als een mak schaap gewonnen moet geven! Er bestaat nog altijd zoiets als een familiale verzekering, rechtsbijstandsverzekering, advocaten en bemiddelaars. De scenario schrijvers haspelen het nogal simplistisch af."

Dat Tim/Joren/zijn moeder moeten betalen staat buiten kijf maar dat ze zo rap een brief met de juiste kosten krijgen, vind ik wel straf !

t Is niet dat hij 55 km/u reed waar je 50 mocht en er n standaardboete volgt. Deze zaak zal toch voor de rechtbank moeten komen denk ik
0 x
niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand »

Ik dacht ook dat die zaak eerst voor de rechtbank moest verschijnen. Het werd op een bepaald moment ook vermeld maar dan ineens zijn die brieven daar al. Is dat dan al gebeurd of moet het nu nog voor de rechtbank komen?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het gerecht is zo snel niet, dus dat klopt al niet
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Ik blijf het raar vinden dat Tim zich nog mag bezighouden met moordzaken. De lijst van personages die mede dankzij hem weken of zelfs maanden onschuldig in de gevangenis zijn beland of zijn opgepakt is eindeloos: Geert, Marianne, Waldek, Frank, Simonne, Arne, Peggy...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

EN dat de helft van de verdachten altijd ofwel in zijn huis wonen (in dit geval weer Adil) ofwel een verwante (Julia's dochter indertijd, vrij recent nog Emile, de zoon van Lander...), ofwel zelfs rechtstreekse familie is (Frank, toen hij werd ondervraagd).

Hij is dus quasi altijd persoonlijk betrokken bij de zaak.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: vr 03 jan 2020, 23:49 Hij is dus quasi altijd persoonlijk betrokken bij de zaak.
Moest het een boek zijn we zouden het kunnen noemen 'Cremers inteelt bij de politie! '.
Zoveel werk dat die jongen altijd heeft en hij is er dan ook nog eens emotioneel en persoonlijk bij betrokken. Moet vermoeiend zijn! :denk:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu heeft Tim mij toch ontgoocheld vrijdag. Als hij zo'n een inspanning deed om een grootste verrassing te bezorgen aan Sam op Valetijnsavond, had ik dan toch echt verwacht dat Tim die ging afsluiten met een huwelijksaanzoek...
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

tvx1 schreef: wo 19 feb 2020, 00:48 dat Tim die ging afsluiten met een huwelijksaanzoek
Ik ook, maar ik dacht dat Sam niet wil trouwen
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Kiki_Dee schreef: wo 19 feb 2020, 11:03 maar ik dacht dat Sam niet wil trouwen
Dat dacht ik ook.
En een huwelijksaanzoek op Valentijn? Hoe cliché!
Daar kunnen zelfs de pralines van Frank niet tegenop. ;)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

In feite heeft Sam sinds ze in Thuisland opdook nog maar één relatie gehad en dat is Tim. :clap: Een unicum die ze m.i. kan delen met Dieter.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

martha schreef: wo 19 feb 2020, 18:00 Een unicum die ze m.i. kan delen met Dieter.
Maat Sam doet al veel langer mee dan Dieter
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Allé Tim heeft wééral eens een onschuldige gearresteerd. En dan nog iemand die hij dat al eens gelapt heeft. Onwaarschijnlijk hoe die zo kan blijven knoeien zonder ooit door zijn oversten op de vingers getikt te worden.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

tvx1 schreef: vr 16 okt 2020, 18:58 Allé Tim heeft wééral eens een onschuldige gearresteerd.
En kwikkel kwakkel Lexie volgt hem zonder één woord, enkel afwezige, overtuigde :mad: blik en oh zo zelfverzekerd. zij had al de urgente diagnose gesteld en hem voorlopig definitief veroordeeld! Wat een korps, daar kun je huizen op bouwen! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie