Dat laatste snap ik ook niet helemaal, moet ik zeggen. Alsof Dries tegenwoordig een soort "vliegende keep" is. Als hij Marianne niet in een of ander restaurant zit te entertainen, dan kan hij wel weer als oppas komen opdraven voor Leo Jr.
Tamara kan wel zo'n commentaar hebben op de omgang tussen Dries en Marianne, maar zij gebruikt hem idd alleen maar als een soort schoothondje.
Wat de taxi's betreft is Tamara inderdaad alleen aangenomen omdat Bob dat is komen vragen, maar in mijn ogen is het wel zo dat Tamara dat baantje als werk ziet en dat haar werkgeefsters haar dan ook wel tijdig op de hoogte mogen brengen als ze op zoek moet naar wat anders. Dat zou wel zo netjes zijn, iig.
Niet dat ik echt met Tamara inzit wat dat betreft, die zal er financieel toch wel aan uit kunnen nu ze Bob weer terug heeft, maar ik vind het wel behoorlijk arrogant van Simonne en Femke om daar zo lang mee te wachten en Tamara en Nancy maar te laten gissen, terwijl voor hen de beslissing al in kannen en kruiken is.
Zo ga je naar mijn mening niet met de mensen om