Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Legenestsyndroom, midlifecrisis... of gewoon een zuurpruim geworden. Ik moet haar al lang niet meer, sinds haar stunt met de blinde Peggy noem ik haar steevast Simonne Achterbackx.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Help me als ik het fout heb : maar is Franky toen hij nog klein was, ook niet eens "ontvoerd" geweest ? Ik denk door Luc maar dat is zo lang geleden dat ik het mis kan hebben. Ik moest er aan denken toen Simonne gisteren binnenkwam en hoorde dat kleine Vic vermist was. Ik denk dat ze zei "dat is de ergste nachtmerrie dat je kunt meemaken".
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klopt helemaal, naar een of ander hutje in het bosmartha schreef: di 04 feb 2020, 16:57 Help me als ik het fout heb : maar is Franky toen hij nog klein was, ook niet eens "ontvoerd" geweest ? Ik denk door Luc maar dat is zo lang geleden dat ik het mis kan hebben.
Geen idee meer waarom dat toen ook alweer precies was, maar het was inderdaad wel Luc die hem toen ontvoerd heeft.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Simonne begint langzaam in 50 tinten van een roze symfonie te veranderen
(niet helemaal top voor haar al die roze kledij), en daarbij begint ze nu te realiseren dat ze stilaan geleefd wordt. 
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Was mij ook opgevallen. Ondanks al het roze ziet ze er maar triestig uit tegenwoordig.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Zich aan het voorbereiden op een nieuwe business: een suikerspinnenkraam 
2 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Simonne is weer roddels aan het verspreiden. Maar: "het fijne weet ze er niet van". Hou dan liever je mond dicht, zou ik zeggen.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Simonne zal wel één en ander moeten uitdokteren over alle IT bij de Kabouters. Zou zij per toeval op de filmkes van Zakske botsen 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Was ook al m'n eerste gedacht! Oei, oei, Zakske! Er staan hem donkere tijden te wachten als dat waar is!
!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Kan je donder op zeggen dat zij dit gaat vinden.
Vond het al raar dat hij "zijn" laptop daar zomaar onbeheerd achter liet.
Thuis zou Thuis niet zijn als Jacques dat filmpje geëncrypteerd of verborgen zou hebben.
Daar denken Thuis-personages immers niet aan, anders zou de fun weg zijn
Vond het al raar dat hij "zijn" laptop daar zomaar onbeheerd achter liet.
Thuis zou Thuis niet zijn als Jacques dat filmpje geëncrypteerd of verborgen zou hebben.
Daar denken Thuis-personages immers niet aan, anders zou de fun weg zijn
0 x
-
tvx1
- x 435
ik snap dat verloop van die verkoop toch niet echt. Als Simonne zegt dat zij het bod van Bob aanvaarden, dan is daarmee toch de kous af? Dan is het toch niet aan Jacques om daar anders over te beslissen? Simonne en Frank zijn toch de verkopers? Ze hebben toch het recht om te verkopen aan wie zij willen? Zij moeten toch de verkoopakte ondertekenen bij de notaris?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Ja, maar als Simonne en Frank tegengestelde signalen uitsturen, dan is het voor Jackske makkelijk om z'n eigen gedacht naar voor te schuiven. Hij zal altijd wel voor één van de 2 goed doen!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik denk dat Simonne (nog) niet door heeft dat Frank achter haar rug een andere opdracht gaf aan Jacques. Die het dan weer heel sluw speelde. Alleen zal ze er nu wel snel achter komen, want Frank zal natuurlijk niet aarzelen om haar te zeggen dat hun huis voor 10 000 meer verkocht is dan ze beiden dachten.
De kans is groot dat Simonne daarop de deal afblaast, want zij wil (1) haar baas niet in t zak zetten en (2) helemaal niet in op een steenworp van Tom en Karin gaan wonen.
De kans is groot dat Simonne daarop de deal afblaast, want zij wil (1) haar baas niet in t zak zetten en (2) helemaal niet in op een steenworp van Tom en Karin gaan wonen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Is ook terecht. Zoiets heeft altijd een druk op je privacy in veel gevallen.Tiboko schreef: vr 11 dec 2020, 23:54 helemaal niet in op een steenworp van Tom en Karin gaan wonen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dat vind ik ook - Frank ook met zijn babysit-gedoe
Door de leeftijdssprong die Robin gemaakt heeft is hij nu ongeveer 14 (tweede middelbaar?)
Denkt Bomans nu echt dat zijn kleinzoon nog een jaar of 10 elke woensdagnamiddag en op zaterdag met den bompa gaat sjotten?
Of dat hij nog een jaar of 5 verhaaltjes voor het slapen moet gaan vertellen als Tom en Karin eens weg moeten?
Het siert Frank dat hij altijd klaarstaat voor zijn kleinzoon (dat is/was met zijn kleindochters wel anders) maar hij moet nu ook niet overdrijven.
Robin is geen kleuter meer.
Simonne heeft groot gelijk dat ze daar niet wil gaan wonen.
Het mag eindelijk eens aan HEN zijn, ipv dat haar man zich in het huishouden van een ander gaat moeien.
Door de leeftijdssprong die Robin gemaakt heeft is hij nu ongeveer 14 (tweede middelbaar?)
Denkt Bomans nu echt dat zijn kleinzoon nog een jaar of 10 elke woensdagnamiddag en op zaterdag met den bompa gaat sjotten?
Of dat hij nog een jaar of 5 verhaaltjes voor het slapen moet gaan vertellen als Tom en Karin eens weg moeten?
Het siert Frank dat hij altijd klaarstaat voor zijn kleinzoon (dat is/was met zijn kleindochters wel anders) maar hij moet nu ook niet overdrijven.
Robin is geen kleuter meer.
Simonne heeft groot gelijk dat ze daar niet wil gaan wonen.
Het mag eindelijk eens aan HEN zijn, ipv dat haar man zich in het huishouden van een ander gaat moeien.
0 x