Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: wo 15 jan 2020, 19:04 Stan zat wekenlang in Italië. Spontaan een sms sturen om eens af te spreken was dus niet aan de orde. En nu is hij amper 48 uur thuis. Dat komt heus wel nog. De reisverhalen konden ook echt wel wachten tot na dat huiswerk.
Dan kon Tom ook wachten tot na het huiswerk interesse te toen voor Stan! :twisted:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: do 16 jan 2020, 07:29 Dan kon Tom ook wachten tot na het huiswerk interesse te toen voor Stan!
0 x
Ja, vooral omdat dat heel gevoelig ligt bij Stan. Het is juist daarom dat hij met Judith in de clinch lag. Nummer 2 zijn !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... De hele problematiek rond Stan is in feite ooit begonnen doordat hij altijd op de tweede plaats kwam. Ze hebben zo'n beetje alles uit Stan moeten peuteren als het ging om wat er mis met hem was, maar daarover is hij altijd duidelijk geweest: hij werd altijd aan de kant geschoven omdat andere mensen belangrijker gevonden werden. Als je dat dan weet, en je weet hoeveel problemen Stan daarmee heeft gehad de afgelopen tijd, dan zou ik toch ook denken dat je als (stief)vader een beetje extra oplet om zeker niet weer dezelfde fout te maken.
Zeker niet om 1 zielige huiswerkvraag die achteraf ook nog eens totaal niet belangrijk bleek te zijn...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Naar het schijnt zoeken mannen een vrouw die op hun moeder lijkt. Karin en Marianne lijken op karakter wel op elkaar, uitdagen, opmerkingen (vooral onder de gordel)...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Hij stond er toch weer bij als een zak aardappelen in de late winterdagen! :crazy:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat hij het beste deed wat hij op dat moment kon doen. Als hij zich ermee bemoeid had was de hele heisa nog veel erger geworden. Nu was de lel van Marianne afdoende.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En waar was Robin gisteren ? Of was Frank Bomans terug oppas van dienst ?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Raar toch dat Tom als advocaat niet weet dat Marianne wel rechten heeft als grootmoeder omdat er een aantoonbare band is. Die was er zelfs eerder dan de band met Tom gezien Marianne toch een aantal keer in Marokko op bezoek is geweest en er daarvoor ook al via Jenny contact was.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat snap ik ook niet. Sowieso niet omdat Tom advocaat is, want alleen al vanwege dat feit zou hij inderdaad beter moeten weten, maar vooral ook omdat ze dit al eerder aan de hand hebben gehad met Sandrine.
Want dat doen de kinderen De Decker blijkbaar nog het beste: hun kinderen inzetten als ze iemand eens flink willen raken. Na zure Ann, gaat Tom blijkbaar ook die misselijkmakende kant op. :sick: Het ge-touwtrek kan dus weer beginnen... :nope: :roll: :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef: di 03 mar 2020, 21:09 Raar toch dat Tom als advocaat niet weet dat Marianne wel rechten heeft als grootmoeder.
Als sluwe advocaat kent Tom ongetwijfeld genoeg "achterpoortjes" om via via dat bezoekrecht te omzeilen.

Daarnaast is het ook wel een heel ongewone situatie. Zou een (in dit geval familie)rechter Marianne toestemming geven om Robin te zien, wanneer ze tegelijkertijd een proces heeft lopen wegens "moordaanslag" tegen de vrouw die Robin op dit moment als zijn "nieuwe" mama ziet?

Opmerkelijk is dat Peter (die intussen opnieuw met Tom bevriend is) zich in dit wespennest wil wagen.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Beetje jammer hoe hij de laatste tijd geëvolueerd is, idem voor Karin. Waar ik ze tijdje geleden nog perfect bij elkaar vond passen, is dat gevoel helemaal verdwenen. Dit begint zowat op Ann en Mayra te lijken , de ene zonder ruggengraat en de ander manipulatief ,doortrapt en vooral een grote afkeur voor Marianne. Waar Tom vroeger niet tegen moeder overste durfde ingaan , is daar nu Karin in de plaats gekomen.

Echt triest :thumbdown:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Van zo iemand, die vol haat en valse streken zit kan je toch niet houden! Dat moet moeilijk leefbaar zijn! Foei Tom!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Thuiswachten aan 10 euro per afgesproken uur bij Tom en 15 euro per extra uur? Waar kan ik solliciteren? Bij de gezinsbond en Reddie Teddie is het ongeveer 9 euro voor 3 uur :-?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tom vindt - onder lichte dwang van Karin weliswaar - dat Robin hun kant van het verhaal moet kennen.
Ergens ga ik daarmee akkoord, als Marianne haar versie dan ook mag geven.
Ze gaat de laatste tijd vaak en erg over de schreef, maar zou Tom het prettig vinden als Robin te horen krijgt dat zijn halfzusje Sandrine Tom indertijd totaal niet interesseerde? :denk:
Of als Robin beseft dat ook kleine Jenny quantité négligable is?
Dat Tom Robin enkel en alleen naar België mee genomen heeft omdat Aïsha ermee dreigde hem anders in een weeshuis te dumpen?
Dat hij het uiteindelijk aan Marianne te danken heeft dat zijn vader zijn kar gekeerd heeft?
En dat het dankzij Karin was dat het huwelijk van Judith en Tom voorbij was nog voor het feest begon?
Dat zowel Judith, als Stan en Emma daar ook heel erg onder geleden hebben?

Ok, Tom doet zijn best om een goede papa te zijn en slaagt daar meestal ook wel in.
Maar hij mag toch ook even goed naar zichzelf kijken, vind ik - voor hij anderen be-/veroordeelt.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik wil niets goedpraten van Tom. Ergens is hij een slappeling. Maar hij heeft het toch niet makkelijk. Zijn moeder, zijn vriendin, Frank ze maken het hem niet gemakkelijk om de situatie rond Robin een beetje stabiel te houden. En de "inlichtingen"die Karin aan Robin geeft over de situatie zijn nou ook niet bevorderlijk voor een beetje rust in de tent. Marianne draagt daar ook niet persé aan bij.
Waarover en hoe hij Robin gaat inlichten over "de situatie", vraag ik me ook af.
0 x
Plaats reactie