Jasper Berens (Kristof Verhassel)

Gesloten
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ondertussen heeft hij bekend dat het overlijden van Frederiekse een ongeluk was, bij de schermutseling met haar is zij ongelukkig gevallen.
De verkrachting op Thilly heeft hij echter met klem ontkend dus is het zijn woord tegen die van Thilly aangezien zij niet kan bewijzen dat hij dat ook gedaan heeft.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: do 16 jan 2020, 12:00 Ondertussen heeft hij bekend dat het overlijden van Frederiekse een ongeluk was, bij de schermutseling met haar is zij ongelukkig gevallen.
De verkrachting op Thilly heeft hij echter met klem ontkend dus is het zijn woord tegen die van Thilly aangezien zij niet kan bewijzen dat hij dat ook gedaan heeft.
Dat heb ik ook onlangs gezien en gehoord...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu moet ik wel zeggen dat hij heel overtuigend is ivm zijn onschuld jegens Thilly. En Tim vermoedt nu ook dat er iets niet klopt. Maar ik zou het wel heel vergezocht vinden moest er dan toevallig nog iemand anders bij de Kabouters is geweest zijn die dan die bewusteloze Thilly vond en er zich dan maar aan vergreep...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Is er ooit vastgesteld dat hij haar verkracht heeft? Of wie dan ook? Zij heeft hals over kop het ziekenhuis verlaten. Onderzoek daar naar mocht niet.
Ik denk dat dat een vorm van wraak is van haar. Ik zie haar overal voor aan.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

jessie V. schreef: do 16 jan 2020, 20:59 Is er ooit vastgesteld dat hij haar verkracht heeft?
Ja, dat werd vastgesteld, onder "dwang" van Judith. Maar ze wou geen DNA-onderzoek laten doen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef: do 16 jan 2020, 22:25 Maar ze wou geen DNA-onderzoek laten doen.

De vraag is natuurlijk "waarom" ze dat niet wou, want zonder DNA kan je ook geen dader aanwijzen, tenzij er getuigen zijn.

Tenzij Jasper natuurlijk zo vriendelijk is om ook in deze zaak bekentenissen af te leggen en zo de zaak voor Tim op te lossen, net zoals hij dit ongevraagd deed met "de moord" op Frederieke. Adil zal hem dankbaar zijn.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ach , volgens mij is ze niet verkracht. Dat ze zo snel uit dat ziekenhuis al weg wou , sprak voor mij al boekdelen. Iedere (ab)normale vrouw zou , hoe vernederend het kan zijn, het zwart op wit willen hebben dat zij effectief verkracht is? Hoe jammer ook voor Waldek, alhoewel het is Waldek (dus eigenlijk geen medelijden), Thilly genoot voor mij toch wel van haar avontuurtje dan ze nu laat uitschijnen.

heidiw schreef: do 16 jan 2020, 22:25 Ja, dat werd vastgesteld, onder "dwang" van Judith. Maar ze wou geen DNA-onderzoek laten doen.
Juist daarom dat ik het niet geloof, het is niet dat Thilly, zij, of eender welke psychiater vaststellen dat ze verkracht is , dat het ook zo is. DNA liegt niet, dus dan zou Jasper allang door de mand gevallen zijn, en nu al een tijdje achter slot en grendel zitten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Thom schreef: do 16 jan 2020, 23:10 Juist daarom dat ik het niet geloof, het is niet dat Thilly, zij, of eender welke psychiater vaststellen dat ze verkracht is , dat het ook zo is. DNA liegt niet, dus dan zou Jasper allang door de mand gevallen zijn, en nu al een tijdje achter slot en grendel zitten.
Ik denk niet dat psychiaters zich met dergelijke fysieke vaststellingen bezighouden... En DNA zegt ook niet alles. Alleen het wie, niet het hoe. Met DNA alleen kan je niet vaststellen of zoiets gewillig was of niet.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Thom schreef: do 16 jan 2020, 23:10 volgens mij is ze niet verkracht
Dat denk ik ook. Ze heeft in de tijd geantwoord naar Jasper met i'm in. Ze heeft zelf de drugs gesnoven, geen sprake van dwang.
Misschien had ze blauwe plekken omdat het nogal ruige seks was
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: vr 17 jan 2020, 06:26 geen sprake van dwang.
de louce, onderuitse blik van Tilly zou wel eens kunnen aangeven dat je gelijk hebt!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef: vr 17 jan 2020, 06:26 Dat denk ik ook. Ze heeft in de tijd geantwoord naar Jasper met i'm in. Ze heeft zelf de drugs gesnoven, geen sprake van dwang.
Misschien had ze blauwe plekken omdat het nogal ruige seks was
En wanneer zou dat dan moeten gebeurd zijn? Ze is gefilmd van het moment dat ze de drugs nam tot ze flauwviel en er is in die tijd niets gebeurd tussen hen? En wanneer ze dan later werd gevonden was er ineens wel iets gebeurd.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

tvx1 schreef: vr 17 jan 2020, 19:03 En wanneer zou dat dan moeten gebeurd zijn?
Na de aflevering van vandaag is het duidelijk.

Een rare wending.
Zou Jacques onze nieuwe bad guy zijn ipv Jasper?
De moord op Frederieke heeft hij onmiddellijk bekend, zonder smoesjes. Hij is niet de typische slechterik
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef: vr 17 jan 2020, 21:28 De moord op Frederieke heeft hij onmiddellijk bekend, zonder smoesjes. Hij is niet de typische slechterik
Moord niet...
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

tvx1 schreef: vr 17 jan 2020, 23:19Moord niet...
Ja inderdaad, ik vermoed dat dit onder doodslag valt :think:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik denk dat het officieel '(on)opzettelijke slagen en verwondingen, met de dood als gevolg' heet.
fre is niet gestorven door een slag of stoot, maar tijdens een schermutseling, waarbij ze ongelukkig viel.
er was ook geen voorbedachtheid, voor zover we hebben kunnen zien.
maar in de volksmond noemt men zoiets al snel moord, omdat dit nu eenmaal makkelijker bekt.

ik vraag me af waarom hier constant herhaald wordt dat het geen moord was, dat weten we ondertussen al wel. :yup:
1 x
Gesloten