Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand »

Nancy heeft dat goed gedaan! En tja, die advocate zei dat ze zich niet mocht laten doen, awel, dat heeft ze ook niet gedaan! :yup:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

niemand schreef: wo 19 jun 2019, 11:36 Nancy heeft dat goed gedaan!
Eindelijk eens haar gedacht gedaan! :thumbup: Hopelijk geven ze nu in 't kantoor van Tom niet van 't kind. Want Karin was alweer op haar opperbest en klaar om in de tegenaanval te gaan.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat voor een moeder is dat nu eigenlijk zeg?? In plaats er nu eens te zijn voor haar dochter kan ze niks anders dan op haar schoonzoon blijven staan kappen. :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

De beste stuurlui staan nog steeds aan wal, me dunkt.... :angel:
We kennen Nancy ondertussen toch al? Ze gaat voor haar dochter door het vuur, zodra Femke haar zei dat ze geen donderpreek nodig had, dat ze dat er niet bij kon hebben, bood ze haar excuses aan.
Zo is Nancy en zo kent Femke haar ook. 't Was juist wat Nancy zei, maar 't was niet 't goede moment.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Inderdaad, we kennen Nancy, en die heeft maar 1 snelheid: overdrive :D
Maar soms zou ik toch ook wel eens een rol plakband rond haar mond willen plakken. Je kan nog zoveel keer je excuses aanbieden, gezegd blijft gezegd...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: wo 15 jan 2020, 08:26 De beste stuurlui staan nog steeds aan wal, me dunkt....
We kennen Nancy ondertussen toch al? Ze gaat voor haar dochter door het vuur, zodra Femke haar zei dat ze geen donderpreek nodig had, dat ze dat er niet bij kon hebben, bood ze haar excuses aan.
Zo is Nancy en zo kent Femke haar ook. 't Was juist wat Nancy zei, maar 't was niet 't goede moment.
Alleen was ze nu niet voor haar dochter door het vuur aan het gaan, maar voor diens schoonmoeder. En dat was gewoon niet wat ze dan moest doen. En uit de gesprekken met Dieter gisteren blijkt dat dat echter steeds haar prioriteit is...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: di 14 jan 2020, 20:39 kan ze niks anders dan op haar schoonzoon blijven staan kappen.
Peter heeft haar in het verleden (en heden) toch ook vaak onheus behandelt. De manier waarop Eddy uit de Withoeve werd verwijderd (en nog steeds niet welkom is, zelfs niet als Kabouter) moet nog altijd steken.

En voor zover wij weten wéét ze niks over eventuele trauma's van haar schoonzoon, dus ze vindt het compleet waanzin hoe hij tegen zijn pas geopereerde moeder deed. Logisch dus dat ze Els verdedigt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: wo 15 jan 2020, 19:47
tvx1 schreef: di 14 jan 2020, 20:39 kan ze niks anders dan op haar schoonzoon blijven staan kappen.
Peter heeft haar in het verleden (en heden) toch ook vaak onheus behandelt. De manier waarop Eddy uit de Withoeve werd verwijderd (en nog steeds niet welkom is, zelfs niet als Kabouter) moet nog altijd steken.

En voor zover wij weten wéét ze niks over eventuele trauma's van haar schoonzoon, dus ze vindt het compleet waanzin hoe hij tegen zijn pas geopereerde moeder deed. Logisch dus dat ze Els verdedigt.
Geen probleem dat ze Els verdedigt. Alleen moet ze dan niet op een bijna hysterische manier doen wanneer ze haar dochter aan het kalmeren zou moeten zijn.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: wo 15 jan 2020, 19:06 Alleen was ze nu niet voor haar dochter door het vuur aan het gaan, maar voor diens schoonmoeder. En dat was gewoon niet wat ze dan moest doen. En uit de gesprekken met Dieter gisteren blijkt dat dat echter steeds haar prioriteit is...
Ik had het over Nancy in het algemeen! :twisted:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: wo 15 jan 2020, 19:47 En voor zover wij weten wéét ze niks over eventuele trauma's van haar schoonzoon, dus ze vindt het compleet waanzin hoe hij tegen zijn pas geopereerde moeder deed. Logisch dus dat ze Els verdedigt.
Juist
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Hoelang draagt Nancy nu al die "winterjas" ? Nog enkele seizoenen en ze is terug in de mode :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: do 16 jan 2020, 15:41 Hoelang draagt Nancy nu al die "winterjas" ?
Besparingen bij de VRT?? :thumbup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

martha schreef: do 16 jan 2020, 15:41 Hoelang draagt Nancy nu al die "winterjas" ? Nog enkele seizoenen en ze is terug in de mode
Dat is zoals Frank zijn lederen 'frak' :D

Als die jas terug in de mode komt, dan doet ze hem niet meer aan
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: do 16 jan 2020, 07:24
tvx1 schreef: wo 15 jan 2020, 19:06 Alleen was ze nu niet voor haar dochter door het vuur aan het gaan, maar voor diens schoonmoeder. En dat was gewoon niet wat ze dan moest doen. En uit de gesprekken met Dieter gisteren blijkt dat dat echter steeds haar prioriteit is...
Ik had het over Nancy in het algemeen!
En ik had het over dat éné moment in de keuken van de withoeve na de confrontatie tussen Peter en Els. Als er dan iemand op mijn bijdrage reageert ga ik logischerwijze van uit dat dat ook daarover gaat.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

martha schreef: do 16 jan 2020, 15:41 Hoelang draagt Nancy nu al die "winterjas" ? Nog enkele seizoenen en ze is terug in de mode
En na Tom, Dries en Judith is zij bovendien aan de beurt om de bloemetjesgordijnen te dragen :whistle:
0 x
Plaats reactie