Tsja, dan doet Marianne eindelijk eens een beetje moeite om wat positiever met anderen om te gaan, en komt ze toch wel tegenover Frank Bomans te zitten zeker

Logisch dat die geen kans onbenut liet om haar eens van alles onder haar neus te wrijven.
Ik vond het in elk geval wel positief om te zien dat ze deze keer haar fatsoen hield, ook al maakte Frank dat zo goed als onmogelijk.
Marianne is stapelgek op haar kleinkinderen, dat blijkt nog maar eens...
En heel eerlijk, hoe vervelend ik Marianne ook regelmatig vind de laatste tijd; vooral Leo mag ook wel eens ophouden met dat uitdagen elke keer. Af en toe wat steken onderwater geven kan Marianne best gebruiken, en met die van Frank heb ik gisteren toch best een beetje zitten grinniken, maar je kunt ook te ver gaan en Leo's gedrag vind ik af en toe ronduit flauw en kinderachtig. Hoe hij zich bijvoorbeeld opdrong terwijl Marianne gewoon met Els zat te praten, vond ik er echt wel over. Ik denk dat Els misschien wel eens heel erg in de goede richting zat toen ze gisteren zei dat plagen eigenlijk om liefde vragen is...