Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: wo 08 jan 2020, 00:36 Thilly dus. Net voor kerstmis nog haar ontslag gegeven bij de Kabouters, vandaag opnieuw haantje de voorste op het werk en meteen alweer de baas willen spelen. Foei foei...
Ze heeft haar ontslag toen niet gegeven. Ze heeft al haar resterende verlof en overuren opgenomen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Adil zei toen dat Thilly niet meer terug kwam, nooit meer.
Dan is het voor de kijker ook niet altijd even duidelijk.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: wo 08 jan 2020, 17:39 Adil zei toen dat Thilly niet meer terug kwam, nooit meer.
Dan is het voor de kijker ook niet altijd even duidelijk.
Ja, maar dat was duidelijk een verkeerde opvatting van Adil. Thilly heeft nooit beweerd dat ze nooit meer ging terugkeren en ook nooit over een ontslag gesproken.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Tom. Nu Robin aan hem begint te hechten , nadat hij nooit naar hem omgekeken heeft, kan Stan niet rap genoeg wijken, terwijl hij altijd naar hem opkeek. :thumbdown: Dat hij er niet eens bij stilstaat waarom Stan weg is, wilt dus zeggen dat hij niks heeft bijgeleerd uit de vorige incidenten :doh:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik vond 't al een hele tijd heel ongeloofwaardig dat Tom na jarenlange verwaarlozing van zijn kind(eren) opeens een bijna perfecte papa was geworden... Tom kan blijkbaar enkel maar perfecte kinderen in zijn hart sluiten? Hopelijk blijft Robin intelligent en gezond van lijf en leden...
Bij deze: een paar stevige lappen voor Tom.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Kunnen we wel van verwaarlozing spreken? Ann wou niet dat Tom de vaderrol van Sandrine opnam en voor Robin werd hij door Bianca vakkundig buitenspel gezet toen ze de vlucht naar Marokko nam. Tom heeft samen met Marianne zelfs een privédetective ingehuurd om Robin terug naar België te kunnen brengen. Toen dat mislukte heeft hij zich bij de feiten neergelegd. Natuurlijk doet hij nu zijn uiterste best om een band met Robin te krijgen. Stan is intussen volwassen en zou dat toch moeten begrijpen. Daarom krijgt Tom van mij geen lappen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Thilly : om Waldek te verwijten dat hij er niet was.

Waldek : om nog altijd als een onnozelaar te reageren : gooi Thilly toch buiten. Ze is jouw leven aan het kapotmaken. Wat is dat toch met Waldek en al zijn "vrouwen" ?
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

martha schreef: di 14 jan 2020, 15:40Thilly
Waarom? Ik vond net dat ze heel erg haar mannetje gestaan heeft tegenover Jasper. Ik zou het niet gedurft hebben om hem zo tegen te werken.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tilly...omdat ze toch beter zou moeten weten dat je niet tegen een verslaafde kunt discussiëren en hem verder en verder op de rand van moord te drijven.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef: di 14 jan 2020, 10:39 Stan is intussen volwassen en zou dat toch moeten begrijpen. Daarom krijgt Tom van mij geen lappen.
Stan is nog verre van volwassen en is bovendien psychisch nog heel kwetsbaar. Tom had niet moeten vragen hoe hij het gesteld had op reis als hij geen tijd had om meer te aanhoren dan "goed".
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

ikke schreef: di 14 jan 2020, 17:47 heidiw schreef: ↑di 14 jan 2020, 11:39
Stan is intussen volwassen en zou dat toch moeten begrijpen. Daarom krijgt Tom van mij geen lappen.
Stan is nog verre van volwassen en is bovendien psychisch nog heel kwetsbaar. Tom had niet moeten vragen hoe hij het gesteld had op reis als hij geen tijd had om meer te aanhoren dan "goed".
Ik bedoel dat Stan geen kind meer is, volwassen kan idd anders geïnterpreteerd worden ;) Maar op zijn leeftijd zou hij toch moeten begrijpen dat als je ergens onaangekondigd binnenvalt, niet iedereen zomaar alles stante pede kan laten vallen waar hij of zij mee bezig was enkel maar omdat jij daar plots staat. Hij had zich net zo goed iets te drinken kunnen halen en zich in de zetel zetten, of zelf al aan het eten beginnen. Het was nu toch ook niet zo dat Tom zei dat hij helemaal geen tijd had, enkel dat hij nog wat met Robin moest helpen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: di 14 jan 2020, 19:26 Ik bedoel dat Stan geen kind meer is, volwassen kan idd anders geïnterpreteerd worden Maar op zijn leeftijd zou hij toch moeten begrijpen dat als je ergens onaangekondigd binnenvalt, niet iedereen zomaar alles stante pede kan laten vallen waar hij of zij mee bezig was enkel maar omdat jij daar plots staat. Hij had zich net zo goed iets te drinken kunnen halen en zich in de zetel zetten, of zelf al aan het eten beginnen. Het was nu toch ook niet zo dat Tom zei dat hij helemaal geen tijd had, enkel dat hij nog wat met Robin moest helpen.
Inderdaad. Hij moet echt eens leren van niet meteen zo verongelijkt te zijn als een klein kind als hij niet op de eerste plaats komt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: di 14 jan 2020, 20:36 Inderdaad. Hij moet echt eens leren van niet meteen zo verongelijkt te zijn als een klein kind als hij niet op de eerste plaats komt.
Ik had, net als Stan, de indruk dat Tom echt geïnteresseerd was om te horen hoe hij het op reis, met zijn moeder en zijn zus, na alle problemen die er al geweest zijn. En toen hij erover wou vertellen , werd hij nogal lomp de mond gesnoerd.
Dat heeft volgens mij niets te maken met reageren als een klein kind. Tom ging hier zwaar in de fout naar mijn gevoel. Maar misschien moet men dat zelf ooit meegemaakt hebben om te begrijpen hoe dat aankomt?
Van mij krijgt Tom daarvoor nog een lap.
Laatst gewijzigd door ikke op ma 20 jan 2020, 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef: di 14 jan 2020, 15:40 Waldek : om nog altijd als een onnozelaar te reageren : gooi Thilly toch buiten. Ze is jouw leven aan het kapotmaken. Wat is dat toch met Waldek en al zijn "vrouwen" ?
Inderdaad! En hoe meer hij zo zeemzoet tegen Judith zat te verkondigen dat hij er ging zijn voor Thilly, hoe minder zin hij daar in leek te hebben. Alsof hij zichzelf er van zat te overtuigen. Niet moeilijk ook, want hun hele relatie hangt van de rot-situaties en halve waarheden aan elkaar.
Van mij dus ook een lap rond Waldek's oren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: wo 15 jan 2020, 10:26 hoe meer hij zo zeemzoet tegen Judith zat te verkondigen
:violin: enkel de vioolmuziek ontbrak nog! :violin: En dat is toch helemaal niet passend bij hun relatie!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie