Tamara Vereken (Tine Priem)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Toen ze door Karin in het advocatenkantoor betrapt werden, was Tamara nog niet zwanger.
Er is ook een tijdje gespeculeerd of haar kindje van Bob was of van Dries.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Net zoals Olivia het tot haar plicht zag om Bob te laten inzien hoe "fout" het was te trouwen met Christine, voelt ook Tamara zich moreel verplicht om haar vriendin op de hoogte te brengen van Lowies slippertje. Alsof dat haar taak is. Misschien moet ze hem de kans geven het zelf op te biechten, op het moment dat die twee elkaar eindelijk nog eens terugzien.

Maar ook Bob heeft weinig recht van spreken. Zélf liet hij zijn zwangere vriendin "zomaar" in de steek voor het eerste het beste knappe smoeltje, maar nu staat hij lessen uit te delen aan zijn zakenpartner over trouw en ontrouw. Da's niet echt netjes.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: wo 01 jan 2020, 00:53 Mijn geheugen laat mij even in de steek.
Heeft Tamara indertijd na haar geflikflooi met Dries, dit ook meteen opgebiecht aan Bob?
Dat vroeg ik me ook af :mrgreen: en ik ben dus even flink gaan graven in dit topic.
Zie hier: viewtopic.php?t=901915&start=285 .
Kortom; Tamara was ook nog gewoon samen met Bob toen ze met Dries liep te flikflooien en heeft dat ook niet direct opgebiecht volgens mij. Ze probeerde eerst om hun relatie gewoon weer een beetje op te krikken. Zowel zij als Bob hebben dus echt wel boter op hun hoofd als ze zo'n preek afsteken tegenover Lowie. Bijna tenenkrommend ergerlijk dat ze dat zelf niet in de gaten lijken te hebben. De beste stuurlui staan blijkbaar nog altijd aan wal... ;)
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Twee hypocrieten pur sang dus. :mad:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: do 02 jan 2020, 14:59 De beste stuurlui staan blijkbaar nog altijd aan wal...
Ja, en dan hebben ze nog het geluk gehad dat Louis gans de tijd geprobeerd heeft om hen terug samen te brengen, terwijl Tamara en Bob dreigen om Olijfke op de hoogte te brengen! :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: do 02 jan 2020, 17:28 Ja, en dan hebben ze nog het geluk gehad dat Louis gans de tijd geprobeerd heeft om hen terug samen te brengen, terwijl Tamara en Bob dreigen om Olijfke op de hoogte te brengen!
en nog een verschil, zij wisten toen beiden met wat ze bezig waren, Lowieke niet, die was ladderzat, niet dat ik dat als een excuus vind, maar is toch nog een verschil
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Een ander verschil is dat Tamara toen echt wel met Dries aan het flirten was, omdat Bob wat minder tijd voor haar had.
Lowie heeft niet echt geflirt, die heeft zich laten meeslepen in het moment, terwijl Olivia al bijna 3 maanden in Londen is.
Niet dat ik het goed praat wat Lowie gedaan heeft, maar Tamara hoefde niet zo'n toon aan te slaan tegen hem.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

*Zucht*
Moemoe Moeial moest zich ook weer van haar mooiste kant laten zien. :roll:

'Want als haar beste vriendin gekwetst is, dan is zij dat ook'.
Toch wel vreemd dan dat haar BFF'je haar nog niks had laten weten over haar breuk met Lowie. :angel:
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad!

Verschrikkelijk gewoon hoe ze daar binnen gewaaid kwam en meteen begon te roepen tegen Lowie.
Wie denkt Tamara eigenlijk wel dat ze is? :-?

En die "dikke vriendschap" tussen Tamara en Olivia is ook pas weer min of meer aanwezig vanaf het moment dat bleek dat de relatie tussen Bob en Christine één grote ramp was. Daarvoor hebben ze elkaar tijdenlang niet gezien of gesproken en ik heb Olivia iig nooit zo horen roepen tegen Bob. Ook nu stond Tamara inderdaad niet boven aan het lijstje met mensen die Olivia wilde bellen na haar relatiebreuk, dus ja...: Mooie "beste vriendin" :roll: :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

De dominantie van dat vrouwmens. Komt daar wonen - scheldt haar huisbaas en vriend uit- en noemt Olivia haar beste vriendin. Hierbij veel ??????
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En slaapt dan ook nog naast de living.

Waardoor haar huisbaas - als hij eens een keertje uit is geweest - muisstil moet zijn in zijn eigen huis.

Waarom zoekt dat onnozel koppel geen appartementje of zo? Ze werken allebei, moet dus betaalbaar zijn.

En intussen wonen ze met drie op één kamer die in feite enkel door Bob gehuurd wordt. Slim is die Lowie toch niet echt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lowie is er nog altijd van overtuigd dat Bob zijn beste vriend is.
Mooie vriend, die liever roddeltante Tamara gelooft ivm die zogenaamde kus met Lexi, dan hem.
En die hem meteen duidelijk veroordeelt als hij hoort wat Lowie heeft aangevangen met Fre.
Dat hij het afkeurt, daar kan ik inkomen, het was de manier waarop.

Bob en Tamara zouden inderdaad beter een eigen stek zoeken, maar met wie gaan ze zich dan moeien? :mrgreen:
Ik denk dat ze zich steendood zouden vervelen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: di 07 jan 2020, 18:08 Mooie vriend, die liever roddeltante Tamara gelooft ivm die zogenaamde kus met Lexi, dan hem.
Wanneer die gebeurtenis uitlegde aan Bob, geloofde die hem toch meteen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Bob geloofde hem omdat Lowie meteen fel tegen hem in ging.
Een goede vriend vraagt eerst wat er gebeurd is, maar staat zijn collega/huisgenoot/"vriend" niet op te wachten met beschuldigingen omdat zijn vriendin denkt iets gezien te hebben.
Hij lijkt mij meer een strenge, berispende vader voor Lowie dan een vriend.

Ontopic:
Ocharme Tamara, nu is zij nog het grootste slachtoffer van de boze buien van Lowie. :roll:
Hoe zou het toch komen dat hij zo kwaas is op haar? :denk:

Ik heb een tijdje sympathie voor haar gehad, maar dat is nu wel helemaal weg.
Wat een zelfingenomen ****
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hoe egoïstisch kan je zijn. Je man vertrekt een weekje naar het buitenland en je huurt dan maar een vriend in om én je baby bij te houden én wat gezelschap te hebben, want tenslotte woon je toch helemaal alleen in zo'n groot huis.

Of niet, want zijn er ook niet Sam, Joren, Tim, Lowie en desgevraagd Leo, die altijd klaar staat?

En dan is er nog de praktische kwestie, waar gaat Dries slapen, toch (hopelijk) niet op de sofa in de living :think:
0 x
Gesloten