Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Buiten Adil en het olijke duo Tamara-Bob was er niemand die EN op de hoogte was van het slippertje EN het nummer van Olivia heeft EN ook nog de motivatie om haar te bellen over deze misstap.
Vermits Tamara toegaf dat zij het NIET was en Bob Lowie nooit zal verraden, blijft alleen Adil over als degene die haar belde.
Tiboko schreef: za 04 jan 2020, 13:38
Buiten Adil en het olijke duo Tamara-Bob was er niemand die EN op de hoogte was van het slippertje EN het nummer van Olivia heeft EN ook nog de motivatie om haar te bellen over deze misstap.
Vermits Tamara toegaf dat zij het NIET was en Bob Lowie nooit zal verraden, blijft alleen Adil over als degene die haar belde.
Maar wat was zijn motief dan nog? Op het moment van zijn telefoontje was al lang duidelijk voor hem dat die avond tussen Lowie en Frederieke niets betekende en had hij zelfs al een nieuw kans gewaagd bij Frederieke...
tvx1 schreef: zo 05 jan 2020, 21:49
Maar wat was zijn motief dan nog?
Niets betekende, schrijf je - maar dat is niet hoe Adil het zag.
Tweede keer op zeer korte tijd dat Lowie hem onder zijn duiven schiet, eerst met Lexie en daarna dus met Frederieke. En Lowie was niet eens vrijgezel, maar in een relatie met een vriendin van Adil. Dus "motivatie" was gewoon wraak nemen.
Inderdaad... Voor Lowie betekende het misschien niks, maar voor Adil kennelijk heel veel.
Van mij krijgt Adil ook een fikse lap rond zijn oren om het feit dat hij zijn frustratie op deze laffe manier uitwerkt. Ik kan me voorstellen dat hij zich rot voelde en teleurgesteld was, maar op een achterbakse manier mensen gaan lopen verklikken is sowieso geen oplossing.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1 schreef: zo 05 jan 2020, 21:49
Maar wat was zijn motief dan nog?
Niets betekende, schrijf je - maar dat is niet hoe Adil het zag.
Tweede keer op zeer korte tijd dat Lowie hem onder zijn duiven schiet, eerst met Lexie en daarna dus met Frederieke. En Lowie was niet eens vrijgezel, maar in een relatie met een vriendin van Adil. Dus "motivatie" was gewoon wraak nemen.
Maar waarom wraak nemen op een moment dat het al duidelijk was dat er niets belangrijks was tussen Lowie en Frederieke en Adil zelfs opnieuw heeft mogen proberen om Frederieke te veroveren?
Goeie vriendinnen zouden je helpen om het (indien mogelijk) bij te leggen, tenslotte waren die twee (L + O) ook allebei bevriend met Tamara. Maar nee, als ze kan helpen een relatie om zeep te helpen, zal ze het zeker niet laten. De manier waarop ze zich met Dries' professioneel leven bemoeit is trouwens ook al niet echt netjes.
Thilly dus. Net voor kerstmis nog haar ontslag gegeven bij de Kabouters, vandaag opnieuw haantje de voorste op het werk en meteen alweer de baas willen spelen. Foei foei...
En ook Tim. Leidt het onderzoek naar een belangrijke (en delicate) zaak - de "verdachte" dood van Frederieke - en kan het wéér niet laten om met zijn babbelzieke partner Sam (die het dan op de werkplek gaan rond bazuinen) te praten over de arrestatie van een verdachte.
Alweer een reden waarom IRL inspecteurs bij de politie geen onderzoek mogen doen naar zaken waarbij vrienden/familieleden/huisgenoten betrokken zijn.
Van mij krijgt Tamara een lap, omdat ze zichzelf het "lijdend voorwerp" maakt als het om Lowie gaat, maar zich niet één klein momentje afvraagt waarom hij zo boos op haar is. Misschien moet ze toch eens leren om een beetje aan zelfreflectie te doen, want op dit moment denkt ze volgens mij nog steeds (en veel teveel) dat de evenaar door haar achterste loopt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..