Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Een heel
voor Frank en zijn kerstmaaltijd. Zoals hij met Robin omgaat
en hoe hij de sfeer vrolijk maakte. Wat een contrast met de kerstmaaltijden van de andere thuis personages die NIET ten huize Bomans waren. En die truitjes met FC Bomans ook goed gevonden
Knipoog naar "kaya" 
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Frank die belt met een smartphone, een raar beeld.
Hij zou beter, net zoals mijn vader, met een oud simpel Nokia'tje bellen, zou hem passen
Hij zou beter, net zoals mijn vader, met een oud simpel Nokia'tje bellen, zou hem passen
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik wist wel dat Frank niet al te snugger was, maar wat hij nu gepresteerd heeft is toch wel "bijzonder". Zich zo laten opjutten door Marian en dan op zo'n manier naar Tom gaan. Gaan informeren over hoe het nou zit met de relatie van Tom met Karin. Hij zet hiermee zichzelf ongelofelijk voor schut.
"Ik ben zijn bompa". Nou dat weten we ondertussen wel.
Dat hele hysterische gedoe omtrent die jongen is echt buiten proporties.
"Ik ben zijn bompa". Nou dat weten we ondertussen wel.
2 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ik denk dat Sandrine indertijd ook wel een bompa gewild had.jessie V. schreef: do 20 feb 2020, 20:49 "Ik ben zijn bompa". Nou dat weten we ondertussen wel.
En kleine Jenny nu ook.
Just saying.
2 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Waarom zouden wij "oudere" mensen geen smartphone mogen hebben ?Kiki_Dee schreef: do 20 feb 2020, 20:27 rank die belt met een smartphone, een raar beeld.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ik bedoel niet iedereen. De manier waarop hij belt en waarop hij met een smartphone omgaat ermee doet mij denken aan mijn vadermartha schreef: vr 21 feb 2020, 11:55 Waarom zouden wij "oudere" mensen geen smartphone mogen hebben ?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
De manier waarop Nancy met haar "smartphone" belt doet mij enkel lachen.
Maar Frank, die zich zo door "bobonneke" voor haar kar laat spannen, had het niet van hem verwacht. En al zeker niet toen hij en Simonne zo met haar lachten toen het eenzame menske bij hem kwam eten.
Maar Frank, die zich zo door "bobonneke" voor haar kar laat spannen, had het niet van hem verwacht. En al zeker niet toen hij en Simonne zo met haar lachten toen het eenzame menske bij hem kwam eten.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Inderdaad, oud worden betekent niet hetzelfde als niet meer mee zijn met de boel! Frank zal wel mits een beetje oefening goddelijke interventies kunnen doen!martha schreef: vr 21 feb 2020, 11:55 Waarom zouden wij "oudere" mensen geen smartphone mogen hebben ?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Zeg maar een halve tablet, ware het niet dat men niet met een echte tablet niet kan bellen dan zou zij dat nog doen ook want zij is er in toe in staat.Tiboko schreef: vr 21 feb 2020, 16:43 De manier waarop Nancy met haar "smartphone" belt doet mij enkel lachen.
Trouwens zo'n ding waar Nancy mee belt heet een phablet.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 951
- x 1518
Schitterend toch, hoe hij steevast "Bobonneke Bastiaens" zegt als ze nergens te speuren is, maar als ze voor hem staat schiet hij in geef acht en is het Madam Marianne 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Gekopieerd uit het 'Wie of wat heeft je doen lachen-topic':
Zo jammer om te zien dat er niets van pit meer in zit, 's avonds in de zetel hangen met zijn Suske is blijkbaar elke dag weer opnieuw HET hoogtepunt...
Bij mij kwam het heel zielig over, Frank die alleen nog patatten schilt en stofzuigt, af en toe op Robin past en voor de rest oud zit te zijn.
Zo jammer om te zien dat er niets van pit meer in zit, 's avonds in de zetel hangen met zijn Suske is blijkbaar elke dag weer opnieuw HET hoogtepunt...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 951
- x 1518
Ik vond het gewoon grappig omdat het zo herkenbaar is. Ok, voor onze generatie is dat wat raar, vrouwen zijn al langer dan vandaag onafhankelijk maar ik heb in de thuiszorg en het zorgcentrum veel hoogbejaarde koppels gezien die echt zowat letterlijk alles samen deden en deelden, alsof ze siamese tweelingen waren.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Hij is van werkende mens in één stap naar hoogbejaarde gegaan! D'r zijn toch nog wat creatieve en spannende tussenstappen?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes