Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Mag ik Nancy verdedigen aub ? De gedachte dat Britney een vrijer heeft, werd wel door Els geopperd. En Nancy, simpele ziel neemt die veronderstelling door Els natuurlijk voor waarheid. En eerlijk gezegd : reageren meestal niet alle moeders zo als ze een puberdochter hebben ? Okee, er zullen natuurlijk uitzonderingen zijn. Dus geen lap voor Nancy maar wel één voor Thilly en voor Angele. Thilly die het slachtoffer uithangt terwijl ze het zelf gezocht heeft en Angele omdat ze met dat idiote plan blijft doorgaan. Ook Lowie is aan het koppelen. Thuis : het dating programma bij uitstek ? Not 

1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind Lowie ook behoorlijk irritant met zijn gedram tegen Adil over Lexi. 
En Viv hoort hier ook bij. Eten uit de vuilnisbak! Laat dat maar, erg genoeg, over aan de mensen die geen keus hebben in dit opzicht.

En Viv hoort hier ook bij. Eten uit de vuilnisbak! Laat dat maar, erg genoeg, over aan de mensen die geen keus hebben in dit opzicht.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Viv, door de manier waarop ze Leo's deur bijna aan het inbeuken was en zich binnenwerkt als logé.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Karin. De Bomansen zijn dan misschien oubollig maar dat is geen reden om zo neerbuigend te doen.
0 x
-
- x 435
Nee, 't is geen reden om neerbuigend te doen, maar het past wel bij het hautaine karakter van Karin. De Bomansen weten (nog)niet hoe gelukkig ze mogen zijn dat Karin de gezellige oubolligheid niet zal verpesten.heidiw schreef: wo 18 dec 2019, 11:48 Karin. De Bomansen zijn dan misschien oubollig maar dat is geen reden om zo neerbuigend te doen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik zou er ook mijn feestdagen niet willen doorbrengen, maar ik zou het wel iets subtieler brengen. 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Karin die neerkijkt op alles wat blijkbaar haar niveau niet is. Maar zelf is ze zo arm als de mieren als het op hartelijkheid en warmte aankomt! Ze kent van alles de prijs, maar de werkelijke waarde blijkbaar niet! 

1 x
-
- x 435
Ikke wel, zulle, denk dat ik mij vort zou jeunen!

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ikke ga ook mee! Al is het maar om Simonneke een lap rond haar oren te geven met haar gouden vestje en zwarte jurkjes (uitgaanskledij) om in een taxi te rijden!
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Angèle verdient een paar muilperen, eerst ruzie maken met haar zuster en vervolgens nog koppig verder doen met dat stom plan maar gelukkig heeft Rosa dat door met als gevolg een vlammende ruzie tussen Rosa en Angèle of zou ik niet beter zeggen oorlog.
Nancy krijgt van mij zelfs 10 muilperen vanwege haar koppige overtuiging dat Britney aan liefdesverdriet lijdt.
Nancy krijgt van mij zelfs 10 muilperen vanwege haar koppige overtuiging dat Britney aan liefdesverdriet lijdt.
0 x
-
- x 435
Vre-ede, vree ede, vrede op aard' aan a a l le mensen die van goe oe de e wille zijn.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Angèle uiteraard.
Ook Tamara verdient een mini lapje omdat ze dacht dat ze Adil les zou geven over vrouwen versieren...
Ook Tamara verdient een mini lapje omdat ze dacht dat ze Adil les zou geven over vrouwen versieren...
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Angelè , haar plannetjes ontploffen stilaan in haar gezicht, en terecht. Viv , wat is dat voor een dominant mens,
Ik had/heb nog medelijden met haar, maar als ik haar zo weer bezig zie met alles voor anderen te bepalen, zal dat snel weer als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Al de bemoeials in thuis! Oei, blijft er nog iemand over?? 

0 x