Meegekregen, niet opgedrongen dus!apestaart schreef: do 05 dec 2019, 12:45 Sam heeft toch gezegd dat zij die cake heeft meegekregen van Viv

Meegekregen, niet opgedrongen dus!apestaart schreef: do 05 dec 2019, 12:45 Sam heeft toch gezegd dat zij die cake heeft meegekregen van Viv
Je vergeet er nog een paar hoor. Er was ook zijn collega Kris (toen werkte hij nog voor Luc zaliger) en de jonge Russische (?) Helena of Elena.Frederique schreef: do 05 dec 2019, 00:48 Zijn we Waldek's brokkenparcours met Rosa/Julia/Simonne/Mayra al vergeten? Om nog maar te zwijgen van Thilly's uitspattingen met o.a. Tom (de ex van haar zus).
De schuld ligt evenzeer bij alle doetjes die zich laten domineren. Ze zou het niet zo makkelijk hebben met mij, zulle!
Hebben we nog iemand over..ja thuis moet daar een halfuurtje ergeren zijn!
Die ervaring heb ik ook. Alleen in de media worden we veelvuldig de les gespeld, zelden face to face door een vegetriër of een veganist.satine schreef: wo 11 dec 2019, 21:49 Ik ken veel vegetariërs en ook een paar vegans en nog nooit heeft iemand mij de les gespeld wat dat betreft.