apestaart schreef: do 05 dec 2019, 00:35
In zekere zin wel, het feit dat Viv die cake aan Sam heeft meegegeven verwacht Viv dat er van gegeten wordt
Heb jij dat gezien, dat Viv die cake mee gaf aan Sam? Ik niet.
Dat je geen fan bent van Viv is wel duidelijk en ik kan het ook wel begrijpen, want ik ben er ook niet enthousiast over.
Maar om te zeggen dat ze dit heeft opgedrongen, vind ik er een beetje over.
Frederique schreef: do 05 dec 2019, 00:48
Maar laat het nu net Waldek en (in mindere mate) Thilly zijn die het bij mij al veel langer verkorven hebben. Zijn we Waldek's brokkenparcours met Rosa/Julia/Simonne/Mayra al vergeten? Om nog maar te zwijgen van Thilly's uitspattingen met o.a. Tom (de ex van haar zus). Hoe ik ook probeer, ik voel gewoon geen enkele verbondenheid meer met die personages.
Jasper mag ook snel verdwijnen. De "bad guy" waar niemand op zat te wachten. Dan liever die gekke Christine die wraak komt nemen op iedereen die haar plannen gedwarsboomd heeft. Voorspelbaar? Ja, maar wel aannemelijk.
Nog mensen die er zo over denken of ligt het echt volledig aan mij?
Nee, het ligt niet aan jou alleen. Ik voel het ook zo ongeveer.
Waldek is mijn sympathie al een hele tijd kwijt.
Hij is gewoon een sok en dat vind ik al jaren.
Het heilig paterke dat altijd het goede wil doen...
Veel mensen op de FB-pagina van Thuis hebben met hem te doen, maar dan vraag ik mij af of die misschien nog maar pas naar Thuis kijken, want hij heeft zich toch al heel vaak door vrouwen laten inpakken.
Als we inderdaad zien welk parcours hij al afgelegd heeft als het op vrouwen aankomt, dan is er niet echt veel om fier op te zijn.
En 'vrije' Thilly die zich opeens zo in een hoek laat duwen door een stukje boksleraar...
Om van Jasper nog maar te zwijgen.
Hij is zeker niet de bad guy die Thuis nodig had.
Dan zie ik inderdaad nog liever Christine of Julia terug komen.
Want deze verhaallijn boeit mij langs geen kanten.