Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Toen Paulien in de wijnshop een mand wijn en ander streekproducten verkocht en die kostte € 75 had ik precies de indruk dat die vrouw dat met één briefje betaalde vooral als ik zag dat Paulien dat in één vakje van de kassa wegstak, naar mijn weten bestaan er geen briefjes van € 75 maar moet men dat in tenminste in 3 briefjes betalen nl eentje van € 50, eentje van € 20 en eentje van € 5 om aan die € 75 te geraken.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Misschien was het eentje van 100. Maar heeft Paulien terug gegeven?? Heb ik niet gezien.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Neen, ze heeft geen wisselgeld teruggegeven en ik denk niet dat die klant dat zou aanvaarden dus zoals ik zei er klopt iets niet.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Op de Halloweenavond woont Jasper schijnbaar in een tamelijk drukke wijk en nu plots ergens op den buiten 

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Hij is misschien verhuisd.heidiw schreef: wo 27 nov 2019, 11:18 Op de Halloweenavond woont Jasper schijnbaar in een tamelijk drukke wijk en nu plots ergens op den buiten

0 x
-
- x 435
Of hij is nog een grotere bedrieger dan wij al dachten: de eerste keer was hij bij zijn vriendin (die moet doorgaan voor zijn vrouw)? En de tweede keer was bij hem thuis, of bij nog een andere vriendin?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Jullie fantasie draait op volle toerenikke schreef: wo 27 nov 2019, 12:32 door ikke » wo 27 nov 2019, 13:32
apestaart schreef: ↑wo 27 nov 2019, 12:44
Hij is misschien verhuisd.
Of hij is nog een grotere bedrieger dan wij al dachten: de eerste keer was hij bij zijn vriendin (die moet doorgaan voor zijn vrouw)? En de tweede keer was bij hem thuis, of bij nog een andere vriendin?

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Robin die zomaar zonder problemen kan instappen in een onderwijsrichting in vlaanderen. Of zouden er vlaamse scholen bestaan in Marokko ?
Lijkt me weinig waarschijnlijk. Zelfs als hij naar een "internationale" school ginderachter ging denk ik niet dat de voertaal daar nederlands was (ja frans wel, en engels).
En latijn, is dat niet in het eerste jaar middelbaar ? Is Robin dan al zo oud ? Dan klopt het ook niet dat hij noch Leo, noch Frank, herkende want die zijn in 2017 nog bij hem op bezoek geweest nav het overlijden van zijn grootmoeder "Jenny".

En latijn, is dat niet in het eerste jaar middelbaar ? Is Robin dan al zo oud ? Dan klopt het ook niet dat hij noch Leo, noch Frank, herkende want die zijn in 2017 nog bij hem op bezoek geweest nav het overlijden van zijn grootmoeder "Jenny".
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ze zijn eerst naar het CLB geweest (Centrum voor Leerlingbegeleiding)
Die kunnen aan de hand van wat hij in Marokko gedaan heeft, inschatten wat hij hier aankan qua scholing.
En misschien is Bianca wel altijd Nederlands met hem blijven praten? Hij spreekt het in ieder geval goed genoeg om niet eerst langs een onthaalklas te moeten, blijkbaar.
En ik vond het ook vreemd toen hij over dat Latijn begon, dat krijg je normaal idd pas vanaf het middelbaar.
Dus weer eentje met een leeftijdssprong.
En inderdaad, als hij toen een jaar of 10 was, dan moet hij die mensen toch herkend hebben?
Leo kwam daar toch met Jenny?
Of hij Frank ooit gezien heeft voor de begrafenis weet ik niet.
Wat ik wel nog weet is dat hij voeger enorme vliegangst had - maar hoe vaak hij Bianca is gaan bezoeken?
Die kunnen aan de hand van wat hij in Marokko gedaan heeft, inschatten wat hij hier aankan qua scholing.
En misschien is Bianca wel altijd Nederlands met hem blijven praten? Hij spreekt het in ieder geval goed genoeg om niet eerst langs een onthaalklas te moeten, blijkbaar.
En ik vond het ook vreemd toen hij over dat Latijn begon, dat krijg je normaal idd pas vanaf het middelbaar.
En inderdaad, als hij toen een jaar of 10 was, dan moet hij die mensen toch herkend hebben?
Leo kwam daar toch met Jenny?
Of hij Frank ooit gezien heeft voor de begrafenis weet ik niet.
Wat ik wel nog weet is dat hij voeger enorme vliegangst had - maar hoe vaak hij Bianca is gaan bezoeken?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Inderdaad, volgens Thuiswiki is Robin geboren op 30 augustus 2010, dus zou hij nu pas in het 4e leerjaar zitten.satine schreef: wo 27 nov 2019, 14:12 En ik vond het ook vreemd toen hij over dat Latijn begon, dat krijg je normaal idd pas vanaf het middelbaar.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Heb mij ook die bedenking gemaakt!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Misschien is hij de eerste hoogbegaafde in "Thuis"? Zou ook een interessante verhaallijn kunnen zijn. Want een hoogbegaafd kind op voeden is (ook) geen kattenpis...
0 x
- Tegelprutser
- Nog geen rang
- x 10
- x 3
Ik maakte ongeveer dezelfde bedenking toen Robin zonder aarzelen over de 'klastitularis' sprak, dat hij dat woord zelfs kent en moeiteloos uitspreekt. (En ik vind hem nog steeds te bleek om zijn hele leven in Marokko te hebben gewoond.)
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Had gisteren wat moeite met de timelines.
Terwijl Robin blijkbaar al enige tijd thuis was (na de lunch zat hij op zijn kamer, terwijl Leo en Marianne langs kwamen om met hem te babbelen) waren kleine Vic en zijn grote nicht Britney blijkbaar pas klaar met school. Ik snap wel dat de ene school niet op hetzelfde moment stopt als de andere, maar hier leek er wel een grote kloof.
Hetzelfde later met de lunch van Karin bij Kobe & Paulien. Die duurde (gezien het buiten reeds donker was) wel héél lang.
Vond het gewoon een beetje raar, thats all.
Ook wat de locaties betreft. Zowel in het doktershuis als in de woning van Tom waren er blijkbaar grote verbouwingen, zo zaten Ann en Judith ineens in een heel andere keuken. En dan bij Tom, waar we vorige week Stan nog gezellig in de sofa zagen zitten met zijn maat, stonden er gisteren plots heel andere meubelen en zag de living er heel anders uit.
Terwijl Robin blijkbaar al enige tijd thuis was (na de lunch zat hij op zijn kamer, terwijl Leo en Marianne langs kwamen om met hem te babbelen) waren kleine Vic en zijn grote nicht Britney blijkbaar pas klaar met school. Ik snap wel dat de ene school niet op hetzelfde moment stopt als de andere, maar hier leek er wel een grote kloof.
Hetzelfde later met de lunch van Karin bij Kobe & Paulien. Die duurde (gezien het buiten reeds donker was) wel héél lang.
Vond het gewoon een beetje raar, thats all.
Ook wat de locaties betreft. Zowel in het doktershuis als in de woning van Tom waren er blijkbaar grote verbouwingen, zo zaten Ann en Judith ineens in een heel andere keuken. En dan bij Tom, waar we vorige week Stan nog gezellig in de sofa zagen zitten met zijn maat, stonden er gisteren plots heel andere meubelen en zag de living er heel anders uit.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk dat die scènes met Ann en Judith in die nieuwe keuken, in het appartement van Ann en Tania zijn opgenomen.Tiboko schreef: vr 29 nov 2019, 20:16 Zowel in het doktershuis als in de woning van Tom waren er blijkbaar grote verbouwingen, zo zaten Ann en Judith ineens in een heel andere keuken.
Vandaag zagen we op de achtergrond een terras met een lager gelegen tuin, dus waarschijnlijk is dat op de eerste verdieping van het doktershuis.
0 x