Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Lowieke op het verjaardagsfeestje van Rosa: een duidelijker beeld bij de zegswijze "er voor spek en bonen bij staan" kun je niet meer maken :lol:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Lowie heeft gelijk : het kot is van hem :yup: en hij beslist nog altijd in eerste plaats wie er iets mag huren en niet dat nieuw gezinnetje en vooral die ordinaire del niet.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik hoop maar dat Lowie zich niet verder laat doen door Bob en Tamara. Wat zijn dat voor vrienden???
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als ik Lowie was, zou ik toch voor Sexy Lexi gaan. Beter een goeie buur dan een verre vriend :-).
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef: wo 25 dec 2019, 16:24 Als ik Lowie was, zou ik toch voor Sexy Lexi gaan. Beter een goeie buur dan een verre vriend .
0 x
Eventjes uit het oog en al vergeten?? Dat is een rare redenering. Het lijkt als wisselen van trui of jas! :wtf:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Mja Lowieke, vava kon er precies nie mee lachen :nope: En dan moet moemoe nog de revue passeren :twisted:
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Moemoe zal zeker niet nalaten haar gedacht eens goed te zeggen, zo kennen we haar wel.
Ik zou echt niet in Lowie zijn schoenen willen staan.
Ik had de indruk dat hij echt wel zelf besefte dat hij compleet in de fout gegaan is.
En dan zijn huisgenoten er nog bovenop...
Ik begrijp hen ergens wel, zij kennen Olivia ook goed en dan wil je dit niet zien gebeuren.
Maar de manier waarop ze zich altijd met alles moeien en eisen stellen, gaat er soms toch over vind ik.
Vooral moemoe is wat dat betreft een ongeleid projectiel, dus ik hou mijn hart al vast voor als ze het te weten komt.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

satine schreef: di 31 dec 2019, 11:06 k hou mijn hart al vast voor als ze het te weten komt
Die belt naar Olivia denk ik
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Louis ging het nog stil houden en doen alsof z'n neus bloedt, maar dat was buiten Adil gerekend! En dan nog Bob die achter de deur meer gehoord heeft dan nodig. Dat komt dikke ambras van! Louis ligt in het onderste schuif!
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Zo'n driftig mannetje! Hoe hij daar binnenstormde bij Tim.... Is zeker geen aanrader om mee in ruzie te komen. Niet bepaald een houding van een architect en zakenman die hij nu toch is. Gewoon vulgair schelden altijd i.p.v. een beschaafd gesprek.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

En dan nog Tim de schuld geven dat Adil vastzit, beseft Lowie niet dat het de beslissing van de onderzoeksrechter is, dat zou hij als student moeten weten.
Dat hij van zijn neus maakt tegen de onderzoeksrechter alhoewel dat niet aan te raden is want anders zou het kunnen gebeuren dat die onderzoeksrechter hem laat aanhouden wegens agressie tegen een gerechtelijk magistraat.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

apestaart schreef: wo 08 jan 2020, 18:36 En dan nog Tim de schuld geven dat Adil vastzit, beseft Lowie niet dat het de beslissing van de onderzoeksrechter is, dat zou hij als student moeten weten.
Dat hij van zijn neus maakt tegen de onderzoeksrechter alhoewel dat niet aan te raden is want anders zou het kunnen gebeuren dat die onderzoeksrechter hem laat aanhouden wegens agressie tegen een gerechtelijk magistraat.
Waarom zou Lowie als afgestudeerde architect (hij is geen student meer) volledig op de hoogte moeten zijn van strafrecht? En een onderzoeksrechter beslist niet zomaar in een wilde gok om iemand te laten aanhouden. Die persoon neemt dergelijke beslissingen op basis van feiten voorgelegd door de politieinspecteurs. En het was wel degelijk Tim die Adil is beginnen verdenken, bewijs tegen hem heeft verzameld en zijn arrestie heeft gesuggereerd bij de onderzoeksrechter. Lowie was dus wel bij de juist. Had Tim Adil niet beginnen verdenken, zat Adil nu niet vast.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

En toch kan Tim hem niet vrijlaten op Lowie zijn verzoek want de zaak is nu in handen van het gerecht.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: do 09 jan 2020, 18:35 En toch kan Tim hem niet vrijlaten op Lowie zijn verzoek want de zaak is nu in handen van het gerecht.
Zo'n vriendendiensten worden zelfs in "Thuis" niet bewezen. :naughty:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

apestaart schreef: do 09 jan 2020, 18:35 En toch kan Tim hem niet vrijlaten op Lowie zijn verzoek want de zaak is nu in handen van het gerecht.
Nee, maar Tim kan wel de onschuld van Adil bewijzen waardoor de onderzoeksrechter hem wil moet vrijlaten. Ook om te beslissen om iemand vrij te laten gaat een onderzoeksrechter uit van een verslag van de politie-inspecteurs.
0 x
Gesloten