Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
En ze komt dus echt niet mee, er wordt over haar zelfs niet meer gesproken, ook niet door Frank.
Want Robin is zijn kleinzoon, het laatste wat hij nog heeft van Bianca, maar het zusje niet.
Terwijl Jenny evengoed zijn kleinkind is als Robin.
jessie V. schreef: di 12 nov 2019, 22:17
Wat ik wel goed vond van Frank is de manier waarop hij Tom toesprak. Ik hou je in de gaten, daar kwam het op neer.
Dat was inderdaad heel goed om te zien
Zijn reactie op Jenny (of eerder het complete gebrek eraan), is dan weer een ander paar mouwen.
Verbijsterend...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V. schreef: di 12 nov 2019, 22:17
at ik wel goed vond van Frank is de manier waarop hij Tom toesprak. Ik hou je in de gaten, daar kwam het op neer.
Hij hoeft daarvoor slechts de straat over te steken
En eerlijkheidshalve : ik had er nog niet bij stilgestaan dat klein Jenny'ke ook een kleinkind van Frank is
satine schreef: di 12 nov 2019, 21:49
Terwijl Jenny evengoed zijn kleinkind is als Robin.
Christel schreef: wo 13 nov 2019, 10:21
Zijn reactie op Jenny (of eerder het complete gebrek eraan), is dan weer een ander paar mouwen.
Verbijsterend...
Dat dacht ik ook eerst. En ik dacht vooral van "allé man, sta dan toch op uw strepen en eis uw rechten op!".
Maar dan daagt het: Frank is al gepensioneerd, en Simonne is er ook niet meer zo ver vanaf. Kunnen zij de zorg voor een baby of peuter nog wel voltijds op zich nemen? Dat is iets heel anders dan even op Hannah passen of haar naar school brengen.
Dat is zonder meer waar, Jenny in huis nemen om permanent voor haar te zorgen had mij ook geen optie geleken.
Maar hij had het niet eens over haar, is - voor zover wij gehoord/gezien hebben - niet eens met Aisha mee naar huis geweest om zijn kleindochter in elk geval te bezoeken, en hij blijft maar herhalen dat Robin het enige is wat hij nog van Bianca heeft.
Dat vind ik dan ook vooral zo raar; dat zijn kleindochter niet eens echt besproken werd. Bijna alsof ze niet meer bestaat.
Hij had op z'n minst toch het een en ander met Aisha uit kunnen wisselen zodat ze in contact konden blijven? Maar niks van dat alles...
0 x
Christel schreef: vr 15 nov 2019, 17:13
Hij had op z'n minst toch het een en ander met Aisha uit kunnen wisselen zodat ze in contact konden blijven? Maar niks van dat alles...
Wreed raar met die kinderen van Bianca; Aisha wil Robin niet en voor Frank bestaat Jenny niet!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Het raarste is in mijn ogen dat niemand er bij stilstaat dat Robin en kleine Jenny uit elkaar halen vooral voor die jongste een trauma zal betekenen. Tenslotte is hij voor haar de grote broer, die ze van dag één van haar leven gekend heeft en mee opgegroeid is.
Zo verliest de kleine duts in één dag niet alleen haar mama en papa, maar meteen ook haar grote broer. En blijven enkel nog halfzus Aisha en haar kinderen over.
Christel schreef: vr 15 nov 2019, 17:13
at is zonder meer waar, Jenny in huis nemen om permanent voor haar te zorgen had mij ook geen optie geleken.
Maar hij had het niet eens over haar, is - voor zover wij gehoord/gezien hebben - niet eens met Aisha mee naar huis geweest om zijn kleindochter in elk geval te bezoeken, en hij blijft maar herhalen dat Robin het enige is wat hij nog van Bianca heeft.
Dat vind ik dan ook vooral zo raar; dat zijn kleindochter niet eens echt besproken werd. Bijna alsof ze niet meer bestaat.
Trouwen , in al die jaren heeft Frank nooit zelfs enkel maar gesproken over zijn dochter en kleinkinderen ; en nu vergaat de wereld ...
nounake schreef: za 16 nov 2019, 10:23
, in al die jaren heeft Frank nooit zelfs enkel maar gesproken over zijn dochter en kleinkinderen
Ik denk dat dit niet klopt, moest je tijd en zin hebben , dan zou je wel af en toe een opmerking of een mijmering van Frank of Rosa of Simonneke tegenkomen als je oude afleveringen herbekijkt. En nog niet zolang geleden was Peggy efkes terug. Heel sporadisch wordt wel eens naar het verleden of overleden of gemiste personen verwezen.