Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tegelprutser
- Nog geen rang
- x 10
- x 3
Leo zei toch dat hij haar dikwijls ziet, dus ze is nog bij de levenden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, dat is wel benoemd geweest.
Het lijkt erop dat Marianne zich voorlopig maar wat op de vlakte houdt, na dat hele fiasco met Nancy & Tom en die aanranding.
Het lijkt erop dat Marianne zich voorlopig maar wat op de vlakte houdt, na dat hele fiasco met Nancy & Tom en die aanranding.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Marianne kon het weer niet laten om venijnig uit de hoek te komen deze tegen Tamara maar deze laatste beet zich van haar af en zette Marianne mooi op haar plaats.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Jammer dat Marianne Nancy ook venijnig behandelde. Het is de enige die nog iets wat met haar inzit...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
zoals Marianne gisteren overkwam vond ik haar rol precies een beetje uitgespeeld. Hopelijk bedenken ze gauw een nieuwe verhaallijn voor haar!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Marianne heeft zelf geen decor meer of het is een deur...
Het wordt tijd dat Marianne iemand nieuws leert kennen, zodat ze wat minder gefrustreerd rondloopt
Het wordt tijd dat Marianne iemand nieuws leert kennen, zodat ze wat minder gefrustreerd rondloopt
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Misschien moet ze Dries ook eens boeken, dan krijgt ze nog eens iemand over de vloer.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Marianne gaat Waldek een beetje verwijten dat het zijn schuld is dat Stan in dat psychiatrisch centrum zit en dat hij niet beschaamd is, de vraag is eerder of zij niet beschaamd is. 
Ongelooflijk, die Marianne is toch niet te schatten nog altijd dat stuk venijn.

Ongelooflijk, die Marianne is toch niet te schatten nog altijd dat stuk venijn.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik vind wel spijtig dat ze van het personnage, Marianne, een slechte karikatuur maken ....
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Marianne kent maar de helft van de feiten, en haar omgeving vindt het óf niet de moeite om haar eens rustig en fatsoenlijk in te lichten, of Marianne neemt niet de moeite meer om er fatsoenlijk naar te luisteren. Geen wonder dat ze daar als een kip zonder kop rondloopt met haar verwijten die nergens op slaan.
Al bij al vind ik zowel haar houding als die van haar kinderen heel erg vervelend om naar te kijken. Er zit niks warms meer aan haar karakter, en haar kinderen lijken ook alleen met haar in te zitten als ze op het punt staat het leven te laten. Anders kotsen ze haar uit en zien ze haar enkel als een ontzettende last.
Ik herken eerlijk gezegd in bijna niks meer de vrouw die Marianne ooit was.
Inderdaad héél erg spijtig dat ze het zover hebben laten komen...
Al bij al vind ik zowel haar houding als die van haar kinderen heel erg vervelend om naar te kijken. Er zit niks warms meer aan haar karakter, en haar kinderen lijken ook alleen met haar in te zitten als ze op het punt staat het leven te laten. Anders kotsen ze haar uit en zien ze haar enkel als een ontzettende last.
Ik herken eerlijk gezegd in bijna niks meer de vrouw die Marianne ooit was.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
De nagel op de kop. Dit is al lang Marianne Bastiaens niet meer.Christel schreef: do 03 okt 2019, 10:58 Ik herken eerlijk gezegd in bijna niks meer de vrouw die Marianne ooit was.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ze is al altijd een alwetende dominante vrouw geweest. Maar nu is het er toch over. Maar een nieuwe verhaallijn....ze hebben haar al zoveel richtingen laten uitgaan.En de relatie met haar kinderen is ook al zoveel maal op en af gegaan.Christel schreef: do 03 okt 2019, 10:58 k herken eerlijk gezegd in bijna niks meer de vrouw die Marianne ooit was.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gekopieerd uit het 'Lappentopic':
Marianne woont alleen en heeft een heel getroebleerde relatie met haar kinderen.
Ook met Leo en Nancy, mensen die haar vroeger nauw aan het hart lagen.
Maar nu is ze eenzaam, Sandrine is er niet meer, Emma is in Italië en met Stan heeft ze momenteel ook niet veel contact.
En ze is te koppig om een stap richting Nancy of Leo te zetten. En als ze het wel doet, krijgt ze de deur tegen haar neus, wat niet verwonderlijk is na alle fratsen die ze al uitgehaald heeft.
Ik denk dat Robin voor haar degene is die 'de familie' - die voor haar zo heilig is - weer dichter bij elkaar kan brengen.
Ze heeft het indertijd heel moeilijk gehad met het feit dat Bianca besliste dat ze liever naar het (voor haar totaal onbekende) Marokko vertrok, dan Robin in België te laten opgroeien.
Dat het uiteindelijk de door haar zo gehate Peggy was die ervoor zorgde dat ze in Marokko niet gevonden werden toen Tom zijn wettelijke rechten als vader wou opeisen, heeft daar ook geen goed aan gedaan.
Marianne is wie ze is, maar als we eerlijk zijn is ze voor haar kleinkinderen (en ook de kinderen van Judith, die ze als gelijkwaardig beschouwt) altijd wel een goede oma geweest.
Haar manipulatie om de dingen naar haar hand te zetten, is dan weer een andere zaak.
Dus ik denk dat ze Robin ziet al een 'verzoener', hij zou haar in ieder geval (in haar opinie dan) redenen geven om regelmatig ongevraagd bij Tom binnen te vallen.
Misschien ziet zij zichzelf in de rol van de 'naschoolse opvang-oma'.
Maar als ik mij goed herinner kon Marianne het ook altijd wel goed vinden met Bianca.
En natuurlijk ook met Jenny, haar hartsvriendin.
Ze zou Robin nog veel over zijn mama en zijn andere oma kunnen vertellen.
Dat zou kunnen, maar naar mijn gevoel niet.ThuisStan123 schreef: za 09 nov 2019, 21:26 Volgens mij ziet Marianne haar kleinzoon als 'erfgenaam'
Marianne woont alleen en heeft een heel getroebleerde relatie met haar kinderen.
Ook met Leo en Nancy, mensen die haar vroeger nauw aan het hart lagen.
Maar nu is ze eenzaam, Sandrine is er niet meer, Emma is in Italië en met Stan heeft ze momenteel ook niet veel contact.
En ze is te koppig om een stap richting Nancy of Leo te zetten. En als ze het wel doet, krijgt ze de deur tegen haar neus, wat niet verwonderlijk is na alle fratsen die ze al uitgehaald heeft.
Ik denk dat Robin voor haar degene is die 'de familie' - die voor haar zo heilig is - weer dichter bij elkaar kan brengen.
Ze heeft het indertijd heel moeilijk gehad met het feit dat Bianca besliste dat ze liever naar het (voor haar totaal onbekende) Marokko vertrok, dan Robin in België te laten opgroeien.
Dat het uiteindelijk de door haar zo gehate Peggy was die ervoor zorgde dat ze in Marokko niet gevonden werden toen Tom zijn wettelijke rechten als vader wou opeisen, heeft daar ook geen goed aan gedaan.
Marianne is wie ze is, maar als we eerlijk zijn is ze voor haar kleinkinderen (en ook de kinderen van Judith, die ze als gelijkwaardig beschouwt) altijd wel een goede oma geweest.
Haar manipulatie om de dingen naar haar hand te zetten, is dan weer een andere zaak.
Dus ik denk dat ze Robin ziet al een 'verzoener', hij zou haar in ieder geval (in haar opinie dan) redenen geven om regelmatig ongevraagd bij Tom binnen te vallen.
Misschien ziet zij zichzelf in de rol van de 'naschoolse opvang-oma'.
Maar als ik mij goed herinner kon Marianne het ook altijd wel goed vinden met Bianca.
En natuurlijk ook met Jenny, haar hartsvriendin.
Ze zou Robin nog veel over zijn mama en zijn andere oma kunnen vertellen.

0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Die uitleg houdt best steek. Marianne zou inderdaad tot alles bereid zijn om haar familie weer wat terug bijeen te krijgen. En Robin is en blijft ook haar kleinkind, zoals je zegt, en daar mag niemand aan raken. Maar ik denk niet dat ze goed beseft dat de manier waarop ze haar doelen wil realiseren, soms meer kwaad doet dan goed.
0 x
-
- x 435
Zoveel is zeker want moest ze dat beseffen zou ze wel anders te werk gaan.ThuisStan123 schreef: di 12 nov 2019, 16:51 Maar ik denk niet dat ze goed beseft dat de manier waarop ze haar doelen wil realiseren, soms meer kwaad doet dan goed.
0 x