Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij was er bijna in geslaagd mij te ontroeren gisteren.
Maar eigenlijk is Tom een hypocriet.
Hij heeft jaren tijd gehad om de banden met Robin aan te halen, maar hij heeft er nooit met een woord over gerept.
Ook niet toen hij 'papa' werd van Emma en Stan, ook niet toen Sandrine overleed, waar hij geen of nauwelijks woorden aan vuil gemaakt heeft.
En dan nu zou hij zich ineens vader gaan voelen?

Zou hij echt zover gaan om Robin uit zijn vertrouwde omgeving weg te halen?
Weg van zijn moeder en zus?
Of gaat hij kleine Jenny en Bianca ook onder zijn vleugels nemen?

Ik hoop dat Bianca snel herstelt.
Want na kleine Leo zit ik niet te wachten op alweer wat getouwtrek om een kind. :nope: :nope: :nope: :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Daar kan ik me alleen maar helemaal bij aansluiten... :yup:

Tom beseft alleen dat hij kinderen heeft als er iets voorvalt of als een van de vrouwen in zijn leven het nodig vindt om ervoor te vechten (eerst Peggy om Sandrine, daarna Marianne om Robin), want zelf kijkt hij er totaal niet naar om. Ik hoop dan ook dat de nuchtere en eerlijke kijk van Karin hem in dit geval afremt en ervoor zorgt dat hij Robin lekker in de omgeving laat waar dat manneke zich thuis voelt. Die zit toch niet te wachten op een vreemde kerel die in een ander land woont en die hij langs geen kanten kent? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik herinner mij dat proces, maar werd Tom erkend als wettelijke vader van Robin? Indien niet heeft hij geen poot om op te staan.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hoe oud zou Robin nu zijn?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Volgens de spoilers van toen, begin september 2010.
0 x
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Bericht door eviva »

Waren Peggy en Bianca niet samen zwanger?

Dan is hij zo oud als Sandrine, moet voor Ann niet makkelijk zijn.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Neen, Sandrine was al geboren. Peggy kwam met Sandrine op de arm een feestje verpesten ten huize Bastiaens (huwelijk Geert en Marianne denk ik), met de mededeling dat Sandrine al een vader had waarop ze die in de handen van Tom duwde en toen was Bianca pas zwanger.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Volgens Wikipedia is Sandrine geboren april 2008, volgens mij is dit een typo in de tekst en moet dat 2009 zijn zoals in het overzicht staat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sandrine_De_Decker

en Robin 30 augustus 2010, dus niet begin september, zoals ik hierboven zei.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_De_Decker
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Dan is Robin dan 9 jaar en gaat dus dan al naar de lagere school.
Ik vraag me af of Bianca aan hem heeft verteld wie zijn vader is. :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Volgens mij weet Robin dat wel. Marianne heeft al die jaren contact gehouden met Bianca via Jenny, en ik herinner me nog een keer dat Jenny naar Marokko op vakantie ging en een fotoalbumpje meekreeg van Marianne om aan Robin te geven.
Jenny is er inmiddels niet meer, maar blijkbaar heeft Aisha Marianne nu op de hoogte gebracht van het ongeval van Mo & Bianca, dus ik ga er vanuit dat dat contact (iig redelijk) goed is en er ook niet voor niks is :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tom springt zomaar op een vliegtuig naar Marokko, wat met de lopende zaken van het advocatenkantoor? Karin is geschorst, dus zij mag die zaken niet pleiten...
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Dat laten ze vast wel even in het midden :mrgreen:

Tom zal hoe dan ook zijn verantwoordelijkheid moeten opnemen, ook al kan hij misschien geen echte vader meer zijn voor Robin. Dat zou langs beide kanten moeilijk gaan. Maar dat wil in mijn ogen niet zeggen dat Tom niet op z'n minst kan helpen. Ook al zou Robin hem niet als zijn echte vader zien, maar wel als iets positiefs in zijn leven. Afijn, dit is hoe ik erover denk.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: do 07 nov 2019, 12:38 Tom springt zomaar op een vliegtuig naar Marokko
Er zitten wel meer hiaten in het 'thuisleven'. Zaken die heel belangrijk zijn, maar daar afgedaan worden als een te negeren detail. :shock:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef: ma 04 nov 2019, 11:15 Volgens mij weet Robin dat wel. Marianne heeft al die jaren contact gehouden met Bianca via Jenny, en ik herinner me nog een keer dat Jenny naar Marokko op vakantie ging en een fotoalbumpje meekreeg van Marianne om aan Robin te geven.
Jenny is er inmiddels niet meer, maar blijkbaar heeft Aisha Marianne nu op de hoogte gebracht van het ongeval van Mo & Bianca, dus ik ga er vanuit dat dat contact (iig redelijk) goed is en er ook niet voor niks is
Ik betwijfel het. Ik kan mij niet herinneren dat Marianne echt contact had met Bianca. Ze had het daar nooit over. Jenny gaf af en toe eens wat informatie uit vriendschap, maar dat was zonder Bianca’s medeweten. Of Jenny dat fotoalbum ooit gegeven heeft betwijfel ik ook ten zeerste. Ze zei toen meteen aan Marianne dat dat nogal gevoelig was. Marianne is nu ook helemaal niet verwittigd door Aisha. Het was zowaar Frank die haar gebeld heeft nadat hij dat telefoontje kreeg van de plaatselijke autoriteiten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef: do 07 nov 2019, 12:38 Tom springt zomaar op een vliegtuig naar Marokko, wat met de lopende zaken van het advocatenkantoor? Karin is geschorst, dus zij mag die zaken niet pleiten...
Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af...
0 x
Plaats reactie