Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Van mij hoeft Britney geen lap - als iemand die verdient is het Eddy.
Hij is degene die er zoveel eieren onder legt.
(hoewel ik wel begrijp dat hij haar in de watten wil leggen)
't Kind zit in het tweede middelbaar (als ik mij niet vergis) en ze is volop aan het puberen.
Natuurlijk probeert ze bij haar vader de extra aandacht en het medelijden te krijgen ivm haar blokjes, die ze thuis niet meteen krijgt.
Hààr kunt ge dat niet kwalijk nemen, vind ik.
Ik hoop dat Eddy dit tijdig inziet - maar daar zal Angèle wel op toekijken denk ik.
Hij is degene die er zoveel eieren onder legt.
(hoewel ik wel begrijp dat hij haar in de watten wil leggen)
't Kind zit in het tweede middelbaar (als ik mij niet vergis) en ze is volop aan het puberen.
Natuurlijk probeert ze bij haar vader de extra aandacht en het medelijden te krijgen ivm haar blokjes, die ze thuis niet meteen krijgt.
Hààr kunt ge dat niet kwalijk nemen, vind ik.
Ik hoop dat Eddy dit tijdig inziet - maar daar zal Angèle wel op toekijken denk ik.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Inderdaad...
Ik hoop ook dat Angèle aan de handrem gaat trekken, zodat Eddy in gaat zien dat zijn dochter er een beetje een potje van maakt met haar dwars gedrag. Als Britney ook bij haar vader een keer het deksel op haar neus krijgt, is de lol er waarschijnlijk wel af en zal het wel koelen zonder blazen.
Ook geen lappen van mij dus, want daar vind ik het nog veel te vroeg voor en ik moest gisteren stiekem ook wel even lachen met haar ge-frons en mopperkonten-gezicht (al snap ik dat dat gedrag snel ingetoomd moet worden en echt niet leuk is voor de ouders).
Echt een puber idd

Ik hoop ook dat Angèle aan de handrem gaat trekken, zodat Eddy in gaat zien dat zijn dochter er een beetje een potje van maakt met haar dwars gedrag. Als Britney ook bij haar vader een keer het deksel op haar neus krijgt, is de lol er waarschijnlijk wel af en zal het wel koelen zonder blazen.
Ook geen lappen van mij dus, want daar vind ik het nog veel te vroeg voor en ik moest gisteren stiekem ook wel even lachen met haar ge-frons en mopperkonten-gezicht (al snap ik dat dat gedrag snel ingetoomd moet worden en echt niet leuk is voor de ouders).
Echt een puber idd

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Geen lappen nodig, iedereen die ooit een beugel moest dragen weet dat dit de eerste dagen tot weken geen deugd doet. En meestal valt de beugel in dezelfde periode als de apejaren
en pubers proberen net als kleuters grenzen te verleggen. Haar gedrag is helaas voor haar ouders helemaal normaal. Wat niet wil zeggen dat ze haar daarom als een breekbaar popje moeten behandelen. Nancy trapt er niet in omdat Britney iedere dag bij haar is, maar Eddy ziet haar niet veel en wil overcompenseren, waar puber Britney slim op inspeelt.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Aan de ene kant wel mooi van Eddy, hij is er altijd geweest voor zijn "Brittany'ke"
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Angèle zal er wel op toezien dat Eddy niet te ver gaat met zijn verwennerij.
Ik vraag me serieus af of Nancy ook zo was toen ze in het tweede middelbaar zat. Het is je moeilijk voor te stellen, maar ik zie het nog graag voor mij

Ik vraag me serieus af of Nancy ook zo was toen ze in het tweede middelbaar zat. Het is je moeilijk voor te stellen, maar ik zie het nog graag voor mij

0 x
-
- x 435
apestaart schreef: do 26 sep 2019, 03:33 Britney verdient niet alleen een lap tegen haar oren maar ik zou eveneens die spaghettisaus over haar hoofd gieten, eerst zitten er brokken in als Eddy die saus maalt dan vindt zij die saus te dik als Eddy er water bijdoet dan vindt zij die saus te dun en wil zij uiteindelijk ketchup.
Dus zoals ik zei zou ik die saus over haar hoofd gieten en als kerst op de taart tenslotte die ketchup.
Ik zag ook dat haar gedrag Angèle daarmee op haar zenuwen werkt en tevens verontwaardigd naar Eddy keek omdat Eddy er veel eieren onder legt.

0 x
-
- x 435
Britney verdiende op z'n minst een (al dan niet figuurlijke) tik. En Eddy ook, 't is niet omdat Britney niet heelder dagen bij hem is, dat hij haar moet rot verwennen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1720
- Contacteer:
Een lap rond de oren voor haar, want zo wordt het als ouder wel heel moeilijk. Schijnt een beetje de rage te zijn dat kinderen toch wat aan de verwende kant zijn en dan is het verwonderlijk dat ze met de ouders rondrijden! Het lukt, dus waarom zo Brittaniekske het niet doen?? 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
-
- x 435
Ik zou zijn(Stan)
kop tussen 2 oren willen zetten. Voor degenen die dat niet begrijpen, dat is een gezegde van uit mijn kindertijd. En een lap toe.
kop tussen 2 oren willen zetten. Voor degenen die dat niet begrijpen, dat is een gezegde van uit mijn kindertijd. En een lap toe.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat hebben ze vroeger bij mij ook meer dan een keer willen doen

Het grote verschil is dat ik niemand op dergelijke manier uitdaagde of manipuleerde en mezelf al zeker niet te schoon vond om te werken.
De manier waarop hij Waldek uit zijn tent probeerde te lokken om hem een klop op zijn smoelwerk te geven tart alle verbeelding. Dus daarom ook van mij een lap.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1720
- Contacteer:
Ik geef Stan de lap omdat Waldek het niet kon en mocht! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook van mij een flinke lap voor (hoe kan het ook anders) Stan. Wat een vréselijke jongen... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Een ferme lap voor Tom en Marianne. Die leggen een hele legbatterij eieren onder Stanneke, die volgens Marianne nu het slachtoffer geworden is in plaats van dader. Gelukkig was Waldek er om Marianne het zwijgen op te leggen (figuurlijk natuurlijk) Weet ze echt niet wat dat manneke allemaal heeft uitgespookt en dat allemaal ongestraft? Ze zegt letterlijk "ge hebt veel meegemaakt de laatste tijd"....
En dan nog Tom, die nooit een vader zal zijn. Hij zei vorige week nog, maar ik weet niet meer in welke context, waarschijnlijk met Bob, dat als hij zijn "zoon" niet meer zou mogen zien hij dat heel erg zou vinden. Sandrine, zijn bloedeigen dochter, heeft van hem noch als vader, noch als peter veel affectie mogen ontvangen...
En dan nog Tom, die nooit een vader zal zijn. Hij zei vorige week nog, maar ik weet niet meer in welke context, waarschijnlijk met Bob, dat als hij zijn "zoon" niet meer zou mogen zien hij dat heel erg zou vinden. Sandrine, zijn bloedeigen dochter, heeft van hem noch als vader, noch als peter veel affectie mogen ontvangen...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Voor de zoveelste keer Tom, om Stan weer in huis te nemen om er zich vervolgens keer op keer met een sms'je vanaf te maken. "Bestel maar iets", duh?!?
0 x