Stan Van Damme (Lennart Lemmens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Frank is inderdaad een koleirige zot, maar met zijn brevet in baksteenslag zie ik hem een ervaren zwemmer als Stan nog niet onder water trekken en onder water houden. Trouwens, Frank durft zelf bijna niet kopje onder.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Ha, baksteenslag. Die moet ik onthouden! :clap:

Ik denk eigenlijk ook niet dat het Frank was. Wachten totdat Stan eruit komt en hem dan aanvliegen zou meer zijn stijl zijn. Als het op een goed knokpartijtje aankomt houdt Frank toch liever zijn voetjes op de grond. Zo goed ken ik hem intussen wel.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Het gebeuren heeft precies toch indruk gemaakt op Stan, zeker Frank zijn waarschuwing achteraf.
Hopelijk beseft hij nu dat niemand hem te vriend is. Enkel Tom kijkt nog naar hem om.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Stan zijn werkattitude is momenteel niet om over naar huis te schrijven, hij komt al voor te beginnen te laat op zijn werk met als zwak excuus dat zijn fietsband zogezegd plat gevallen is en Waldek moet echt achter zijn veren zitten want meneer Stan zit gans de tijd op zijn smartphone te gapen. :mad:
We moeten dan zeker niet vragen wat zijn prestaties zijn want die zullen waarschijnlijk ook maar ondermaats zijn als hij überhaupt iets presteert want ik heb daar ook mijn twijfels over, echt moest ik zijn baas zijn wel hij lag allang buiten met zijn C4 in zijn handen. :mad:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: di 17 sep 2019, 02:55 moest ik zijn baas zijn wel hij lag allang buiten met zijn C4 in zijn handen.
Verstandige werkgevers werven zo'n plantrekkers niet aan. Rosa had het meteen in de gaten dat zijn motivatie niet in orde was/is. Ze hebben hem louter uit liefdadigheid aangeworven en daarmee bewezen dat ze als werkgevers geen knip voor hun neus waard zijn.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Wat een irritant ventje, je zou denken dat z'n ogen open zouden gaan na het incident in het zwembad, niet dus...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat hij beseft dat hij eigenlijk zo goed als niemand meer heeft.
Hij kan over wat er gebeurd is tegen niemand iets kwijt en hij weet niet hoe hij hiermee moet omgaan.
Eigenlijk heeft hij op dit moment alleen Tom, maar die komt ook niet ver met zijn aanpak.
Ik vrees dat er vroeg of laat ergens een bom moet ontploffen voor Stan tot het inzicht komt dat hij met suiker veel meer vliegen vangt dan met azijn.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Vergeet niet zijn tante Tilly, want door haar toedoen, heeft hij werk, zij doet echt alsof het manneke niets uitgespookt heeft
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... Had hij maar écht niemand meer, misschien dat hij dan tot inzicht zou komen?
Nu is hij wel al zijn vrienden kwijt, maar zijn familie (of toch een deel ervan) blijft hem maar de hand boven het hoofd houden. Het feit dat hij de mensen die hem nog wel willen helpen als rotte vis behandelt en aanspreekt, laat wel zien dat Stan nog niet "alleen" genoeg is. Hij heeft geen fluit bijgeleerd. Echt heel triest en frustrerend om te zien...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Het ziet ernaar uit dat Stan, zolang hij zichzelf kan wijsmaken dat hij nog mensen heeft, hij zal blijven verderdoen met zich zo gedragen. Hij is dan wel al zeer diep gegaan, maar hij zit nog niet op de bodem. Nu Ha, hij graaft zelf de put nog verder uit.

Zo optimistisch als ik over hem was na zijn eerste opname, zo somber zie ik het nu in. Het kan nu toch niet zijn dat hij pas tot inzicht komt wanneer hij een straatarme straatschuimer is zonder vrienden en met al zijn familie foetsie? :eh:
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Stan wordt met de dag luier blijkbaar. Waldek zou best nog wat harder mogen zijn. Ik denk ook dat het niet lang meer gaat duren vooraleer Stan bij het krijgen van nog een uitbrander bovenhaalt dat Waldek zijn vader heeft 'vermoord'.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: di 17 sep 2019, 16:57 Inderdaad... Had hij maar écht niemand meer, misschien dat hij dan tot inzicht zou komen?
Nu is hij wel al zijn vrienden kwijt, maar zijn familie (of toch een deel ervan) blijft hem maar de hand boven het hoofd houden.
Mja, er zijn er natuurlijk nog wel een paar die hem de hand boven het hoofd houden.
Maar bij Tom en Thilly is dat volgens mij omdat ze geen van beiden de waarheid WILLEN zien.
Want dan moeten ze toegeven dat ze er zelf naast zaten.
Maar hij kan bijvoorbeeld niks kwijt over wat er in het zwembad gebeurd is, terwijl hem daar toch duidelijk moet geworden zijn hoeveel hij gehaat is.
Dus op dat punt staat hij zeker alleen - zo'n ingrijpende gebeurtenis (want dat was het uiteindelijk wel) en er dan niets over kwijt kunnen.
Tegen niemand.
Laten we niet vergeten dat we hier te maken hebben met iemand die in mei pas 18 geworden is.
Meerderjarig dus - maar daarom nog niet volwassen.
EN met een aandoening, zoals zijn tante dat noemt.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Nou, ik ga nog gelijk krijgen , Stan is dus helemaal niet ziek , zo zag hij er in ieder geval niet uit. Benieuwd wanneer hij door de mand gaat vallen en hij er dan een stevige pandoering bij krijgt of weer eens met die veel te zachte fluwelen handschoenen wordt aangepakt. :roll:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Thom schreef: wo 18 sep 2019, 21:05 Nou, ik ga nog gelijk krijgen , Stan is dus helemaal niet ziek , zo zag hij er in ieder geval niet uit. Benieuwd wanneer hij door de mand gaat vallen en hij er dan een stevige pandoering bij krijgt of weer eens met die veel te zachte fluwelen handschoenen wordt aangepakt.
Hij is nochtans onderzocht door een dokter en wel degelijk ziek bevonden. En hij is blijkbaar bewust niet naar bij zijn moeder geweest om net niet makkelijker een doktersbriefje te krijgen.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Hij heeft een dokter als moeder en gaat toch naar iemand anders. Dat moet zelfs voor Tom verdacht zijn...
0 x
Plaats reactie