Tiboko schreef: do 12 sep 2019, 12:29
En bovendien - maar dat hoort dan weer in Bobs topic - als hij enkel met haar trouwt/trouwde omdat ze zwanger is van hem, wat voor uilskuiken is hij dan wel niet? Wil je (zelfs al is ze zwanger) met zo iemand je leven delen, iemand die alleen met je samen wil zijn omdat je zijn kind draagt?
Het feit dat Bob & Tamara's zoon inmiddels is erkend door Dries, zal daar wel voor iets tussen zitten, denk ik. Bob zal schrik hebben dat hij zijn kind bij Christine ook gaat verliezen als hij niet bij haar blijft, zoals dat bij Tamara ook gebeurd is.
Dat zoiets ook via officiële wegen geregeld kan worden, en dat de boel tussen hem en Tamara waarschijnlijk niet zo geëscaleerd was als hij even pas op de plaats gemaakt had voordat hij meteen naar Christine rende, lijkt niet in Bob op te komen. En Christine speelt daar handig op in...
Tiboko schreef: do 12 sep 2019, 12:29
Waarom is het zo belangrijk dat het juist Bob is waar ze een toekomst mee opbouwt? Kan ze niet beter op zoek naar een partner die beter / gewoon bij haar past?
Volgens mij is Christine al lang blij dat ze iemand kneedbaar genoeg heeft gevonden om het bij haar uit te houden. Dat is haar "type" volgens mij, gewoon omdat haar "houden van" niet verder gaat dan controle uitvoeren over iemand zodat hij met haar aan het perfecte plaatje voldoet. Die vrouw is gewoon een soort psychopate, eigenlijk al vanaf de eerste dag dat we haar hebben leren kennen als overdominante collega van Olivia.