Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: zo 30 jun 2019, 12:13 Frank mag Boris en Stan wel eens in mekaar slaan en volgens mij doet hij dat nog ook
Hij mag zorgen dat die etterkes hun straf niet ontlopen, maar dat hij zijn handen maar thuis houdt!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Olivia krijgt er van mij eentje, en een hele flinke!
Zich zo moeien met andere mensen, en de manier waarop dan nog... :nope:
Laat ik voorop stellen dat ik er totaal niet mee kan zitten dat dat belachelijk huwelijk niet doorgegaan is, hoor, want daar zeg ik het niet voor.
Maar hoe komt Olivia erbij dat Bob zo persé bij Tamara hoort? Maakt zij dat uit?
Bob is toch oud genoeg om die keuze zelf te maken? :-?

En dan ook nog op de proppen komen met het feit dat "Bob en Tamara voor elkaar gemaakt zouden zijn." :crazy:
Een kerel die haar gedurende de hele zwangerschap heeft laten zitten en die het in die 9 zielige maandjes tijd voor elkaar heeft gekregen om al met een ander voor het altaar te staan.
Sorry, met alle respect voor Bob verder, en ik begrijp best dat Christine ook een flinke vinger in die pap heeft gehad w.b.t. de snelheid waarmee alles gegaan is, maar dat terzijde is Bob niet gedwongen om zich zo te gedragen en dat vind ik persoonlijk toch niet iemand die je persé aan je vriendin wilt koppelen.
Ik begrijp heel goed dat Lowie woest op Olivia was... :crazy: :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik keur in zekere zin de acties van Olivia ook niet goed maar aan de andere kant heeft zij kunnen voorkomen dat Bob recht in zijn ongeluk loopt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Van mij ook een flinke rammeling voor Olivia. Wat zou zij ervan vinden moest iemand haar relatie zo verstoren omdat zij en Lowie niet bij elkaar passen? :boo:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

rammeling voor Tilly, ik kan haar snappen dat ze Stan wil helpen, maar om dit bij de Kabouters te vragen, zelfs net na het nieuws van Bill, dat is er echt over
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, dat ze zoiets al zo snel gaat vragen vind ik vooral raar, eerlijk gezegd. Ook ik snap ergens nog wel dat ze Stan wil helpen, en nou weet ik ook wel dat Tilly niet zo snel ergens zwaar aan tilt, maar er zijn wel grenzen natuurlijk.
Zelfs zij zou toch moeten begrijpen dat Stan het tegenover veel mensen echt veel en veel te bont heeft gemaakt de laatste tijd, en zelfs al weet ze niet helemaal het naadje van de kous, dan nog zou ze toch iig voldoende inzicht moeten hebben om eerst eens voorzichtig te pijlen wat er allemaal precies is voorgevallen en hoe anderen daar tegenover staan, vooraleer zo'n vraag te stellen.

Maar goed, ik vind het sowieso een beetje verbijsterend hoe de familie v. Santen met Stan om blijft gaan na alles wat er de afgelopen jaren gebeurd is. Alsof ze niet helemaal doorhebben hoe slecht het eigenlijk met Stan gesteld is, en vooral ook wat voor effect zijn fratsen op anderen hebben gehad.
Ook een lap van mij...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

ikke schreef: wo 04 sep 2019, 08:31 Van mij ook een flinke rammeling voor Olivia. Wat zou zij ervan vinden moest iemand haar relatie zo verstoren omdat zij en Lowie niet bij elkaar passen?
Lowie zou nooit met Olivia trouwen als hij twijfels had, alleen maar 'omdat hij dat beloofd heeft'.
En dat is bij Bob wèl het geval.
Van mij voor Olivia géén lappen - Lowie heeft wel zijn mond vol van 'het geluk van zijn beste vriend', maar een blinde kon zien dat Christine dat Bob niet ging brengen.
En zelfs Bob had dat door, maar die had het gevoel dat hij niet meer terug kon, omdat hij in het bijzijn van een aantal kindjes zijn jawoord gegeven had.

Normaal zou ik mij daar ook niet mee moeien, maar in een geval zoals dat van Bob en Christine, zou ik ook niet kunnen zwijgen.
Vooral niet omdat Bob zijn Christientje blijkbaar nog nooit gezien had zonder haar maskertje op.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Stan verdient een paar kletsen tegen zijn oren, hij laat weer eens van zijn beste kant zien: eerst Paulien een stamp geven en dan bij die sollicitatie, hij toont weinig interesse in het werk en heeft bovendien nog het lef van te vragen of dat alles is qua salaris, is hij niet beschaamd? :mad:
Hij mag nog blij zijn dat hij die job op een zilveren blaadje gepresenteerd krijgt dus is hij niet in de positie om kieskeurig te zijn vooral wat er boven zijn hoofd hangt nu enfin hij heeft dat contract getekend hetzij met tegenzin.
Dat belooft, die kerel gaat daar geen klop uitsteken, ik zie hem in de eerste 14 dagen buitenvliegen. :thumbdown:
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Dus Stan heeft de job!? En Jacques dan, wat met hem?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ThuisStan123 schreef: do 05 sep 2019, 07:18 Dus Stan heeft de job!? En Jacques dan, wat met hem?
Jacques werkt toch niet voor Rosa en Kobe?
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

O, gelukkig. Ik dacht dat al bijna dat hij de job bij de Kabouters had gekregen. Heb de aflevering zelf niet gezien.

Misschien moet ik toch maar overwegen om weer te gaan kijken :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Bob.

Voor de koele manier waarop hij even telefonisch definitief afscheid nam van Christine.

Om daarna weer vrolijk met Goethals te palaveren over de dingen van de dag.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Stan :sick: gewoon omdat hij Stan is
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Olivia. Het lijkt mij maar normaal dat kandidaat-leerkrachten een serieuze cursus ontwikkelingspsychologie krijgen. Blijkbaar was ze afwezig in de les waarin uitgelegd werd vanaf welke leeftijd een kind herinneringen begint te maken, nl niet (veel) vroeger dan 3 jaar. Om dan staalhard te zitten beweren dat zij zich iets herinnert van toen ze 4 maanden was? Totaal ongeloofwaardig!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Britney verdient niet alleen een lap tegen haar oren maar ik zou eveneens die spaghettisaus over haar hoofd gieten, eerst zitten er brokken in als Eddy die saus maalt dan vindt zij die saus te dik als Eddy er water bijdoet dan vindt zij die saus te dun en wil zij uiteindelijk ketchup. :mad:
Dus zoals ik zei zou ik die saus over haar hoofd gieten en als kerst op de taart tenslotte die ketchup. :twisted:
Ik zag ook dat haar gedrag Angèle daarmee op haar zenuwen werkt en tevens verontwaardigd naar Eddy keek omdat Eddy er veel eieren onder legt.
0 x
Plaats reactie