Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
'k Denk ook niet dat ze snel bij tante Thilly zullen aankloppen om de "boete" van Stan te innen. Verder dan Judith of/en Tom zullen ze niet gaan.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Zou wel een schitterend idee zijn natuurlijk om hem zelf te laten betalen. Een jobke lijkt me op dat moment geen overbodige luxe en nuttig i.p.v. te gamen!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Klopt niet helemaal.vdbemdsa schreef: di 02 jul 2019, 13:13 In het echte leven, wordt het dan ook gewoon herroepen zal ik maar zeggen naar de naasten,
Stan is meerderjarig, dus is hij en alleen hij verantwoordelijk voor zijn schulden.
Maar als hij niet betaalt, mogen Judith en/of Tom wel een deurwaarder verwachten, afhankelijk van de officiële verblijfplaats van Stan.
En al wat niet kan bewezen worden als zijnde van Judith en/of Ann en/of Tom (door middel van bestelbons en aankoopbewijzen) kan dan in beslag genomen worden.
Maar deze zaak komt toch nog eerst voor de rechtbank, neem ik aan?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik hoop dat Stan moet gaan werken en liefst een rotjob, zodat hij zich eens bezint over wat hij bezig is ! En dat Judith ,Tom of Marianne hem niet helpen !
0 x
-
- x 435
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: ikke is het volledig met je eens!johan1969 schreef: wo 04 sep 2019, 12:28 Ik hoop dat Stan moet gaan werken en liefst een rotjob, zodat hij zich eens bezint over wat hij bezig is ! En dat Judith ,Tom of Marianne hem niet helpen !

0 x
-
- Nog geen rang
Zit Stan nog in de instelling? Of zijn de scenaristen dat vergeten??
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Joren zijn droom/nachtmerrie. Wie zou hem willen verdrinken? Joren, Frank of Jacques.
Ik denk persoonlijk dat hij niet zal sterven, anders hadden ze voor zo'n korte periode geen nieuwe acteur Stan laten spelen.
Ik denk persoonlijk dat hij niet zal sterven, anders hadden ze voor zo'n korte periode geen nieuwe acteur Stan laten spelen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat laatste denk ik ook.
Ik vrees dat Frank uit zijn dak gaat als hij Stan ziet. Mijn hoop is dan op Joren en Jacques gevestigd om Frank tegen te houden.
Ik vrees dat Frank uit zijn dak gaat als hij Stan ziet. Mijn hoop is dan op Joren en Jacques gevestigd om Frank tegen te houden.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Ik snap het niet meer. Joren noch Frank hebben Stan aangevallen, lijkt me zo. Ik kan me echt niet herinneren wie er nog een reden heeft om hem dood te wensen. Behalve Jacques dan, maar hij mag volgens mij niet meer in het zwembad komen.
0 x
-
- Nog geen rang
Jacques had met Frank afgesproken om te gaan zwemmen. Ik vermoed dat hij dus nog wel in het zwembad mag komen.ThuisStan123 schreef: vr 06 sep 2019, 22:05 Behalve Jacques dan, maar hij mag volgens mij niet meer in het zwembad komen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk ook dat er wel 'iets' gaat gebeuren als Stan, Jacques, Joren en Frank toevallig op hetzelfde moment in het zwembad zijn …
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Die combinatie is inderdaad een kruitvat. Maar dan zou ik toch eerder denken dat Jacques zich zou willen inhouden. Hij is slim genoeg om te weten wat er gebeurt als hij bij Stan in de buurt komt.
Afijn, we zien maandag wel wat er gebeurd is.
Afijn, we zien maandag wel wat er gebeurd is.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Jacques mag toch het zwembad niet meer in , na de beschuldigingen van Stan die overigens nooit opgehelderd zijn? Waarom zou hij het wagen om zijn al besmeurde naam nog meer schade toe te brengen, dan werkt alleen nog meer tegen hem en Stan kennende zal er zeker een schepje bovenop doen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik dacht dat Jacques geen jongeren meer mocht begeleiden tijdens het zwemmen, maar dat hij een zwembadverbod heeft gekregen, dat heb ik gemist, blijkbaar.
In ieder geval: de hand die we zagen vlak voor de 'verdrinking' was niet die van een jong iemand.
Ik gok op Frank - en dat inderdaad Jacques en Joren hem tegenhouden, zoals Jessie al zei.
In ieder geval: de hand die we zagen vlak voor de 'verdrinking' was niet die van een jong iemand.
Ik gok op Frank - en dat inderdaad Jacques en Joren hem tegenhouden, zoals Jessie al zei.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Frank kan zichzelf niet in de hand houden. De scene bij de Kabouters bewijs maar weer eens wat een ongeleid projectiel hij is.
0 x