Wat gebeurt er in de eerste week van het nieuwe seizoen...

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole » za 29 jun 2019, 23:34

Ik gok op:

- Bill is dood
- Paulien laat zich opnemen in psychiatrie
- Adil komt terug en overtuigd Paulien om zich te laten opnemen
- Joren laat het filmpje (waar Stan en Boris eddy klop geven) aan Tim zien
- Bob komt het hospitaal ingestormd waar Tamara op haar kamer aan het bekomen is van de bevalling, hij begint een uitleg dat hij haar nog altijd graag ziet en dat het een grote vergissing van hem was om met Tamara te willen trouwen en dan stapt Dries de kamer binnen met de baby in zijn armen en aan de baby kan je duidelijk zien dat Dries de vader is en niet Bob...

...

Of lopen de zaken toch anders ?

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » zo 30 jun 2019, 07:43

Yole schreef:
za 29 jun 2019, 23:34
- Bob komt het hospitaal ingestormd waar Tamara op haar kamer aan het bekomen is van de bevalling, hij begint een uitleg dat hij haar nog altijd graag ziet en dat het een grote vergissing van hem was om met Tamara te willen trouwen
???

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » zo 30 jun 2019, 09:54

Vraagje: is Bill overleden nadat Joren werd afgewezen door Stan? Ik heb enkel de foto's en de filmpjes apart gezien, dus ken de volgorde niet. Indien het is zoals ik denk, verwacht ik Joren in gesprek te zien met Frank en Tim. Waarschijnlijk rouwt hij dan om zijn vader, maar ik verwacht dat hij Stan misschien wel wil aangeven en daar gaat die niet goed van zijn.

Ik denk toch echt dat Bob de echte vader is van het kind, hoor. Naar alle waarschijnlijkheid zal Christine het in de eerste week al aftrappen, vermoed ik.

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door GroteThuisfan!!! » zo 30 jun 2019, 14:04

Ik denk dat Paulien in de pychiatrie haar moeder tegen het lijf loopt... Zou Julia terugkomen?
Dat Bob toch ja zegt tegen Christine om dan op het trouwfeest bedenkt hij zich en kiest hij voor Tamara en zijn zoon Leon. Verwijzing naar Leo. Dus we krijgen een vechtscheiding volgend seizoen. En dat Christine met de noorderzon verdwijnt met Bob zijn zoon. Wraak... :( Bob zal wel de vader zijn niet Dries maar Dries is wel herkend als de vader... Christine verdwijnt gezien de actrice op zwangerschapsverlof moet.
En dat Joren en Daan wel eens een nieuw koppel gaat worden net zoals Kobe en Kaat, Rosa en Jacques.
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » zo 30 jun 2019, 14:32

Nou, het is bevestigd dat Daan terugkomt. Zal wel niet zomaar gebeuren, als hij zo lang afwezig is geweest. En om eerlijk te zijn hoop ik ook dat hij en Joren een koppel kunnen vormen. Maar dan wel een goed koppel.

Thom
Nog geen rang

Bericht door Thom » zo 30 jun 2019, 15:35

GroteThuisfan!!! schreef:
zo 30 jun 2019, 14:04
Christine verdwijnt gezien de actrice op zwangerschapsverlof moet.
Dat is overigens maar tijdelijk, want Daphne heeft onlangs al laten uitschijnen dat ze daarna nog opnames heeft, dus ik denk dat ze nog wel een grote rol volgend seizoen en dat ze waarschijnlijk minstens een groot deel van het seizoen blijft. Mijn idee is dat ze de zwangerschap wel eens verzint om Bob aan zich te claimen, en dat ze later eventueel ook de "miskraam" gaat faken, Bob komt er uiteindelijk achter en zet haar aan de deur, en Christine gaat dan wraak nemen.

Verder komt het terug goed tussen Paulien en Adil, en zie ik ook Kobe en Kaat terug een koppel worden.

En verder rekent Joren definitief af met Stan, en stapt hij naar Tim of de politie met dat filmpje. Hij kan eindelijk verder gaan met zijn leven, en er begint iets te bloeien tussen hem en Daan. En ik denk wel eens dat Stan jaloers zou kunnen worden en eindelijk zijn (al dan niet echte) gevoelens voor Joren kan uiten, al is dat meer een speculatie voor geheel komend seizoen.

En Stan? Het filmpje wordt uitgelekt en ik vermoed dat Boris alvast opgepakt gaat worden, maar hij? Ik denk of hoop in ieder geval dat hij er niet zo makkelijk vanaf komt en dat Judith en Tom de fluwelen handschoenen ver weg opbergen dat ze het niet kunnen vinden.

En Tamara is bevallen van een gezonde jongentje, met Dries aan haar zijde, en er bloeit iets tussen hun.

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door GroteThuisfan!!! » zo 30 jun 2019, 18:17

Een comeback van Julia gezien Paulien haar in de vrouwen pychiatrie elkaar tegen het lijf lopen. En eventueel een verzoening tussen de twee?

En een comeback van de Familie Verbist?

Een comeback van Jana was leuk geweest in de seizoensfinale cliffhanger waardoor Bob nog meer twijfelde. Misschien keert ze volgend seizoen terug?

Een comeback van Bram gezien ze nu met de wijngaard bezig zijn?

Normaal gezien ging Paulien de grote cliffhanger zijn voor dit seizoen maar dat mocht niet meer door de seizoensfinale van 2015 met Luc... Toen kreeg de zelfmoordlijn te veel telefoontjes. Wel jammer, een gemiste kans!

Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole » zo 30 jun 2019, 20:02

Ja !! Bram terug dat zou pas een goede start zijn van het nieuwe seizoen !
Ik ben niet helemaal mee... wie is Daan ?

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door GroteThuisfan!!! » zo 30 jun 2019, 20:19

Daan is een vriend van Stan en Joren. En hij wordt vertolkt door Jelle Floorizone

Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole » zo 30 jun 2019, 23:10

En als Bram dan toch terugkomt kan het misschien nu toch wel wat worden tussen hem en Kaat ?

ThuisStan123
Nog geen rang

Bericht door ThuisStan123 » ma 01 jul 2019, 09:44

Dat zou me wel straf lijken. Ik bedoel maar, weet Bram überhaupt dat Kaat ooit Franky was? Hij lag er immers al lang uit voor de eerste behandelingen begonnen, zelfs nog voor Franky aangaf dat hij een vrouw wou worden.

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » ma 01 jul 2019, 10:30

In het boek dat daarover handelt, komen we te weten dat Bram en Franky nog contact hadden toen Franky zijn beslissing nam om met de behandelingen te starten. Bram was zelfs de eerste aan wie hij het vertelde. waarom Bram wegging en het contact verloren ging. Jens reageerde wel goed op het nieuws.

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door GroteThuisfan!!! » vr 05 jul 2019, 02:34

Stan heeft veel schulden en komt in de wereld van de homo prostitutie terrecht...

Meelezer
Nog geen rang

Bericht door Meelezer » vr 05 jul 2019, 12:13

Ik lees al geruime tijd mee op dit forum zonder echt iets te schrijven, dus bij deze...

Ik blijf nog altijd denken dat Stan nog tot inzicht zal komen, Boris zal laten vallen en voor Joren zal kiezen. Eigenlijk had ik dat al in de seizoensfinale verwacht, er waren genoeg voortekenen: enkele scènes van de laatste week, enkele fragmenten van in het boek, sommige nogal ongepaste opmerkingen van Boris. Het feit dat Boris die boete na het treinongeluk opneemt alsof het niks is, moest Stan zijn ogen toch doen opengaan... Nu, de kans is klein dat het dan allemaal zo simpel gaat en Joren Stan meteen vergeeft maar volgens mij wordt het toch nog wat tussen die 2 volgend seizoen. Jullie mening?

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » vr 05 jul 2019, 13:52

Meelezer schreef:
vr 05 jul 2019, 12:13
Ik blijf nog altijd denken dat Stan nog tot inzicht zal komen, Boris zal laten vallen en voor Joren zal kiezen. Eigenlijk had ik dat al in de seizoensfinale verwacht, er waren genoeg voortekenen: enkele scènes van de laatste week, enkele fragmenten van in het boek, sommige nogal ongepaste opmerkingen van Boris. Het feit dat Boris die boete na het treinongeluk opneemt alsof het niks is, moest Stan zijn ogen toch doen opengaan... Nu, de kans is klein dat het dan allemaal zo simpel gaat en Joren Stan meteen vergeeft maar volgens mij wordt het toch nog wat tussen die 2 volgend seizoen. Jullie mening?
Mijn mening: ik hoop uit de grond van mijn hart dat Joren iemand anders leert kennen, die wel Ok is. Stan is in geen enkel opzicht Ok. Berouw??? Heeft ie nog niet betoond, bereidheid om van zijn fouten te leren??? Noppes.
Zich laten opnemen en laten behandelen? Nee, hoor, alleen goed genoeg om als excuus te dienen en verder zijn domme gang te gaan. Nee, Joren verdient veel beter!

Plaats reactie