Christine Leysen (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat de drank, die ze haar overvloedig hebben gegeven, wel een rol heeft gespeeld. Waardeloos gedoe.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: vr 21 jun 2019, 13:39 Ik denk dat de drank, die ze haar overvloedig hebben gegeven, wel een rol heeft gespeeld.
Wacht maar tot ze weer haar eigen onhebbelijke zichzelf wordt! Ik denk dat ze nog onhebbelijker zal zijn dan voordien! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Zou je niet onhebbelijk worden? Je haar is blauw en er zit een kroon in vast gelijmd...
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ik weet dat ze zeker niet de gemakkelijkste is om mee om te gaan, maar ik vond die actie van Philippe en Olivia totaal niet gerechtvaardigd en al zeker die foto niet. Hoe ze op het bij Bob verscheen , had ik er zowaar toch wel wat medelijden mee.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Heel laag bij de grond van Olivia en Co
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik stond opeens aan Christine haar kant. Nooit gedacht. Wat een ongelofelijke rotstreek. En dat met die foto was helemaal het toppunt.
Ik moest wel lachen toen ze bij haar positieven kwam. Met dat haar en die kroon scheef op haar hoofd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Thom schreef: vr 21 jun 2019, 21:25 Ik weet dat ze zeker niet de gemakkelijkste is om mee om te gaan, maar ik vond die actie van Philippe en Olivia totaal niet gerechtvaardigd en al zeker die foto niet. Hoe ze op het bij Bob verscheen , had ik er zowaar toch wel wat medelijden mee.
Van mij zal ze geen medelijden krijgen. Ik ben niet vergeten welke rotstreken ze iedereen rond haar de voorbije maanden heeft geleverd. Vergeten dat ze bijvoorbeeld de directrice heeft opgezet tegen Olivia (en haar zowaar zwart maakte bij het hele schoolpersoneel) waarna Olivia uiteindelijk huilend de school verliet.
Kiki_Dee schreef: vr 21 jun 2019, 21:57 Heel laag bij de grond van Olivia en Co
Misschien. Maar het is gewoon haar verdiende loon na alles wat zij hen heeft aangedaan.
jessie V. schreef: vr 21 jun 2019, 22:30 Ik stond opeens aan Christine haar kant. Nooit gedacht. Wat een ongelofelijke rotstreek.
Dus er wordt één keer één rotstreek tegen Christine uitgehaald tov de vele rotstreken die zij heeft uitgehaald tegenover de anderen en je staat meteen aan haar kant?? Christine heeft het geen enkele keer kunnen laten om bij iemand rond haar die het moeilijk na een bepaalde gebeurtenis (bvb. Olivia en Emil) om het mes nog wat dieper in de wonde te gaan drukken. Veel reden is er niet om aan haar kant te staan.
0 x
Dieter85
Nog geen rang

Bericht door Dieter85 »

De groeps pesterijen gaan er VER over.

Wat heeft Christine Philippe aangedaan?

Wat heeft zij Tanja aangedaan?

En Olivia, sorry maar een leerling in huis nemen is ECHT niet professioneel. Al zeker niet in zon zottekot als dat gedeeld verijdeld kot. Het loopt daar helemaal uit de hand. Dit is nog altijd wel een leerling he! Maar zoiets mag niet aan de directie gemeld worden, zelfs noet aan collega’s ? Nee dan moet je een vergborstel in haar gezicht duwen en haar huwelijk ontmantelen!

Kaat ja, die was wel eens beledigd. Maar laten we dan ook de madam van Adil even disproportioneel terugpesten in groep want zij heeft ook een hoop mensen beledigd, ontslaan en noem maar op! Dries heeft haar ook beledigd! Waarom daar geen plannetje opzetten om hem te laten buizen?!

Iemand beledigen is nog wat anders dan in alle hypocrisie een verloving ontmantelen met dronken voeren, leugens,en bedrog. Bob heeft zijn keus gemaakt. Bob had geen pistool tegen zijn hoofd. Respecteer dat dan.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat ze (een) grap(pen) met haar wilden uithalen was te verwachten.
Dat ze er iets 'blijvends' aan over zou houden, ook.
Maar die foto maken en posten vond ik er ver over, want die suggereerde alleen maar iets dat nooit gebeurd is.
Iets waarmee ze niet alleen Christine in een slecht daglicht stellen maar ook Bob enorm kwetsen, terwijl die niets mispeuterd heeft.
En dan kan je zeggen dat karma a bitch is, maar dit had niets met karma te maken.
Dit was gewoon pure wraak.
En dat maakt de 'daders' geen haar beter dan Christine.

Wat Bob betreft: nee, die had geen pistool tegen zijn hoofd.
Die heeft op een onbewaakt moment ja gezegd en nu kan hij niet meer terug.
Want hij heeft een belofte gedaan en hij zal die houden.
Zo zit Bob ineen - dat kwam duidelijk naar boven tijdens het gesprek met Lowie aan de toog van de Withoeve.

Als Bob niet Bob was, was Christine al lang terug vrijgezel geweest.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Dieter85 schreef: za 22 jun 2019, 08:29 De groeps pesterijen gaan er VER over.
"door satine »
Dat ze (een) grap(pen) met haar wilden uithalen was te verwachten.
Maar die foto maken en posten vond ik er ver over, want die suggereerde alleen maar iets dat nooit gebeurd is.
Iets waarmee ze niet alleen Christine in een slecht daglicht stellen maar ook Bob enorm kwetsen, terwijl die niets mispeuterd heeft.
Dit was gewoon pure wraak.
En dat maakt de 'daders' geen haar beter dan Christine."

Beter kon ik het niet verwoorden.
Als de mensen van het gemeenschapshuis iets hebben tegen een persoon (terecht, mijn gedacht) dan moesten ze niet wachten op een belangrijke dag van die mens om dat duidelijk te maken. Wat zij deden is niet te verantwoorden , ook al is Christine verre van een schatje!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: za 22 jun 2019, 10:34 En dat maakt de 'daders' geen haar beter dan Christine.
ikke schreef: za 22 jun 2019, 11:04 Beter kon ik het niet verwoorden.
Als de mensen van het gemeenschapshuis iets hebben tegen een persoon (terecht, mijn gedacht) dan moesten ze niet wachten op een belangrijke dag van die mens om dat duidelijk te maken. Wat zij deden is niet te verantwoorden , ook al is Christine verre van een schatje!
Daar sluit ik me ook voor de volle 100% bij aan.
Ze hadden maar eerder gewoon op een volwassen manier hun mond open moeten doen. Ook hen werd geen pistool tegen het hoofd gehouden toen ze met Christine omgingen. De enige reden die ik kan bedenken waarom ze voorheen gezwegen hebben toen ze meer en meer bedenkingen kregen bij de relatie van Christine en Bob, is omdat ze vonden dat het Bob's eigen keus was. Wat het uiteindelijk ook was, en wat het dus nog steeds is.
Wat hen dan beweegt om ineens een punt te willen maken vlak voor dat huwelijk, ontgaat mij echt compleet. En dan ook nog eens op een manier die gewoon neerkomt op puberaal pestgedrag - niet meer en niet minder... :nope: :thumbdown:

Ik vind Christine een heel nare vrouw, laat dat duidelijk zijn, maar dat de rest zich tot dat niveau verlaagd heeft, zegt vooral iets over henzelf. Beetje zielig vind ik het wel, zeker op die leeftijd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef: za 22 jun 2019, 14:50 Ik vind Christine een heel nare vrouw, laat dat duidelijk zijn, maar dat de rest zich tot dat niveau verlaagd heeft, zegt vooral iets over henzelf. Beetje zielig vind ik het wel, zeker op die leeftijd.
Zo is't! Wat denken/dachten ze eigenlijk te bereiken met deze verwerpelijke actie? Dat Christine haar biezen pakt en dat Bob hen dankbaar zal zijn??? Het eerste kan misschien wel gebeuren, maar dat Bob het hen in dank zal afnemen, daar heb ik sterk mijn twijfels over. Ben razend benieuwd naar het slot van deze trieste verhaallijn.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Dieter85 schreef: za 22 jun 2019, 08:29 Wat heeft Christine Philippe aangedaan?
Zij zal hem ook wel meermaals aangepakt hebben op school. Veel meer nog dan wij gezien hebben. Anders had hij niet zomaar meegedaan met dat plannetje.
Dieter85 schreef: za 22 jun 2019, 08:29 En Olivia, sorry maar een leerling in huis nemen is ECHT niet professioneel. Al zeker niet in zon zottekot als dat gedeeld verijdeld kot. Het loopt daar helemaal uit de hand. Dit is nog altijd wel een leerling he! Maar zoiets mag niet aan de directie gemeld worden, zelfs noet aan collega’s ? Nee dan moet je een vergborstel in haar gezicht duwen en haar huwelijk ontmantelen!
Op het moment dat Olivia Emil in huis naam was hij haar leerling niet meer. Dat is dus totaal naast de kwestie.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Meegedaan aan het plannetje ?

Hij is degene die het plan uitvoert.

Eigenlijk is wat hij doet strafbaar. Iemand dronken voeren zodat ze totaal van de wereld is en dan misbruik maken van de situatie om te suggeren dat ze samen seks hadden. En dit dan ook nog op Facebook zwieren, zonder aan de consequenties te denken (haar reputatie op school, bv).

Dat hij dit doet is niet uit wraak, maar uit liefde voor Olivia. Die hem trouwens OOK afgewezen had, net zoals Thilly eerder. Maar daar tilt silly Philly blijkbaar niet zo erg aan.

Gewoon een gemeen kereltje. Bah :think: :thumbdown:
0 x
Dieter85
Nog geen rang

Bericht door Dieter85 »

Olivia nam die Emil al in huis om er op te babysitten, toen hij nog gewoon een leerling van haar was. Je mag dat aan elke leerkracht vragen, dat is deontologische totaal onverantwoord en ongepast. Als dan ook nog die hele situatie daar uit de hand loopt en zij emiel niet onder controle kan houden, dan mag dit zeker gemeld worden aan collega’s en ook aan de directie. Die Olivia is het grootste serpent dat daar rondloopt. En die Philippe hoort ook thuis in een gesticht. Zelfs Kaat is door de mand gevallen, zij zou zich nooit verlagen, ze reageerde ook niet op Dries die haar beledigde, ze reageerde ook niet op Kobe die haar half dood liet, maar for some reason moet ze hier Christine kapot maken. En die Tanja, de ene dag tango lessen van Bob en Christine zo romantisch mogelijk helpen voorbereiden, de volgende dag mensen dronken voeren en er alles aan doen om hun te kraken.

Ik hoop dat dit stelletje losers nog zwaar gestraft gaat worden, als in Bob die zichzelf iets aan doet, Christine die iemand vermoord, ik weet niet hoe, maar de scenaristen moeten dat stel nog op hun plaats zetten.
0 x
Plaats reactie