Christine Leysen (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wat ik niet goed begrijp van Christine is altijd dat gezeur over haar privacy en haar eigen nestje en wij tweetjes.
Ze woonde toch al ergens VOOR ze Bob leerde kennen, heeft ze daar dan geen privacy met zijn tweetjes in haar nestje? :mrgreen:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Als ik het goed onthouden heb, was het daar super klein.

En het is natuurlijk niet interessant voor de kijkers als Christine en Bob nooit meer in beeld zouden komen, vanwege weg naar haar "eigen nestje". Zo blijft het nog een beetje boeiend. Hum - al vind ik het intussen wel wat afgezaagd, altijd weer die blikken achter haar rug.

Wees voor een keertje rechtuit Olivia en zeg haar vlakaf wat je van haar denkt!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, natuurlijk is dat niet interessant voor de kijker.
Maar een tijd geleden ging ze er wel prat op hoe relaxed haar Bobje was bij haar thuis...
En dan nu dat gezeur over gebrek aan privacy :roll:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Een tijdje geleden vond ik Christine een interessant personage, vooral hoe ze lik op stik kreeg van o.a. Tania en Karin maar nu vind ik haar een vervelend zeurderig mens aan het worden. Vooruit Christine, doe iets zodat ik weer mag genieten van de verbale catfights :mrgreen: En hou op met het zagen over al die "kiendjes". Ik zie je daar niet voor in staat, adoptie misschien of ben je van plan die kleine van Tamara op te vorderen ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

O, zo jammer dat niemand vroeg waarom ze weinig tijd had.
Want anders had ze ein-de-lijk eens iets over zichzelf en haar trouw kunnen vertellen. :roll: :mrgreen:
0 x
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Afbeelding

Wat ik me afvraag, de meeste lijken deze scene ondertussen vergeten, maar Christine neemt haar pil nu al bijna drie maanden niet meer. Zouden we bij de seizoensfinale een "deel 2" krijgen van deze verhaallijnen?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christine heeft er geen geheim van gemaakt dat ze zo rap mogelijk kindjes wilt... waarom zouden we dan stilstaan bij die scène waar ze haar resterende pillen in de vuilnismand gooit? Enne, ze staat op het punt te trouwen met haar droomprins, waarom zou ze dan nog de pil moeten nemen? Ze overtuigde er hem immers al van om samen (een) kind(eren) te hebben, veel beter dan dat van Tamara... :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond die scène eerder een voorbeeld van haar stiekeme gedoe.
Normaal zeg je zoiets tegen je partner, zij deed dat niet.
En ja, er is een 'gezamenlijke' kinderwens, maar ik ben toch benieuwd hoe Bob zou reageren als een zwangere Christine opeens een realiteit blijkt te zijn.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Was dat lijm op Christine haar kroon?
Zoja, dan vind ik dit wel beneden alle peil van Olivia en co. Vermoedelijk is die blauwe shampoo ook niet uitwasbaar
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En bovendien moet ze ook in deze staat naar school, want "normaal" heeft de lagere school nog wel enkele dagen les.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Kiki_Dee schreef: do 20 jun 2019, 22:18 Zoja, dan vind ik dit wel beneden alle peil van Olivia en co.
Vind ik ook!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

En ik ook!

Maar ik vond het wel verwonderlijke scènes. Als iemand dronken is, komt de ware aard naar boven - wordt gezegd.
Ik vond Christine opvallend meegaand en enthousiast over alles.
Dat had ik niet verwacht, ik dacht dat ze alles ver beneden haar stand zou vinden.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Kiki_Dee schreef: do 20 jun 2019, 22:18 Was dat lijm op Christine haar kroon?
Zoja, dan vind ik dit wel beneden alle peil van Olivia en co. Vermoedelijk is die blauwe shampoo ook niet uitwasbaar
Vond ik ook beneden alle peil, Olivia had zoiets wel laten vallen, maar dat de rest ook meedeed.
0 x
niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand »

Ik geloof dat ze in een eerdere aflevering iets zei dat het verdween na een week of zo?

In ieder geval, ik had gisteren te doen met Christine. Ze was zo enthousiast en blij dat ze niet uitgesloten werd terwijl iedereen daar mee in een complot zat om haar te vernederen en haar huwelijk te saboteren. Inderdaad, beneden alle peil van Olivia :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Compleet waardeloos vond ik het, van het hele clubje. Hoe vervelend Christine ook gedaan heeft, dat vind ik nog geen excuus om haar op deze manier terug te pakken. Het zegt veel over Olivia&Co. dat ze dit zo aangepakt hebben. :thumbdown:
satine schreef: vr 21 jun 2019, 08:39 Maar ik vond het wel verwonderlijke scènes. Als iemand dronken is, komt de ware aard naar boven - wordt gezegd.
Ik vond Christine opvallend meegaand en enthousiast over alles.
Dat had ik niet verwacht, ik dacht dat ze alles ver beneden haar stand zou vinden.
Dat vond ik ook wel opmerkelijk, inderdaad. Je zou bijna gaan denken dat haar houding van de afgelopen tijd een soort pantser is geweest, gewoon omdat ze niet geweten heeft hoe ze zich moest gedragen tegenover alle anderen.
Ook haar jaloezie kan - vanuit dat oogpunt en het feit dat Bob zo snel na Tamara wat met Christine begonnen is - gewoon onzekerheid zijn geweest.

Maar goed, dat maakt haar niet prettiger in de omgang natuurlijk. Ik vond het alleen ook heel erg opvallend. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie