Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Judith.
De manier waarop ze haar ogen blijft sluiten, terwijl haar zoon voor haar neus ontspoort.
Vorige keer was het "als je geen zin hebt in een gesprek met je therapeute, hoeft dat voor mij niet".
Dat gesprekje werd afgehandeld aan de telefoon. Niks van "misschien moeten we daar toch eens over praten, want..."
Nu klonk het...
"Slaap je vanavond hier?" Waarop Stan zei "ik denk het niet, ik zal wel zien..."
Judith: "ah okay, dat is goed" en ze verliet de kamer. Alsof het haar helemaal niet uitmaakt of die jongen in het centrum, bij Tom of thuis slaapt. Wanneer eerstdaags de politie voor haar deur staat, zal ze weer heel verbaasd opkijken en snel Tom bellen.
De manier waarop ze haar ogen blijft sluiten, terwijl haar zoon voor haar neus ontspoort.
Vorige keer was het "als je geen zin hebt in een gesprek met je therapeute, hoeft dat voor mij niet".
Dat gesprekje werd afgehandeld aan de telefoon. Niks van "misschien moeten we daar toch eens over praten, want..."
Nu klonk het...
"Slaap je vanavond hier?" Waarop Stan zei "ik denk het niet, ik zal wel zien..."
Judith: "ah okay, dat is goed" en ze verliet de kamer. Alsof het haar helemaal niet uitmaakt of die jongen in het centrum, bij Tom of thuis slaapt. Wanneer eerstdaags de politie voor haar deur staat, zal ze weer heel verbaasd opkijken en snel Tom bellen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Oppassen Jessie want die Boris slaat terug
maar inderdaad Boris het satanische brein die Stan opstookt.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Laat hem maar komen
Hij is inderdaad het satanische brein achter Stan. Maar Stan gaat er toch wel erg gemakkelijk in mee.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Stan zou toch net iets wijzer moeten geworden zijn na zijn ervaringen uit het verleden!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het was wel degelijk Stan die Eddy een klap op het achterhoofd verkocht, terwijl Boris dat filmde.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Bob - die zich door zijn verloofde laat ompraten om haar mee te nemen naar die business meeting en dan iemand anders inschakelt om haar te vertellen dat die uitstap niet doorgaat.
Zo geef je de indruk dat Tania daar bij Boowie de baas is.
Misschien is dat ook zo.
Zo geef je de indruk dat Tania daar bij Boowie de baas is.
Misschien is dat ook zo.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Lowie die tegen Christine zegt dat Olivia met haar naar de wellness wil.
0 x
-
- x 435
martha schreef: di 11 jun 2019, 14:53 Oppassen Jessie want die Boris slaat terug maar inderdaad Boris het satanische brein die Stan opstookt.
Geloven jullie dat nu echt? Stan is boosaardig en gewetenloos genoeg om geen opstoker nodig te hebben. Hij gaat er gewoon in mee omdat hij dat zelf wil. Hij geniet er gewoon van anderen te lijf te gaan. En hij is ook nog eens een ongelooflijke manipulator die iedereen probleemloos om de tuin kan leiden.jessie V. schreef: di 11 jun 2019, 16:20 Laat hem maar komen Hij is inderdaad het satanische brein achter Stan. Maar Stan gaat er toch wel erg gemakkelijk in mee.
0 x
-
- x 435
Stan weet heel goed wat hij doet. Hij geniet er zelfs van.daffy duck schreef: di 11 jun 2019, 17:45 Stan zou toch net iets wijzer moeten geworden zijn na zijn ervaringen uit het verleden!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Eddy, omdat hij bij de kabouters wilde de stoere uithangen en de waarheid verzweeg. Had hij eerlijk geweest over z'n aanvallers en het tegen Jacques verteld, dan hadden ze al lang tot de conclusie kunnen komen dat ze door dezelfde twee lastig werden gevallen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ontzettend veel lappen voor de lafaards Stan en Boris die hun vriend gewoon op de sporen laten liggen en verdwijnen.
Hiervoor komt een mens handen te kort.

Hiervoor komt een mens handen te kort.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Inderdaad Satine, ik wou dat ik een genetisch gemanipuleerde octopus was met 16 armen.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Een mens heeft ook nog 2 voeten dus kan ik die laffe krapuuls een schop onder hun achterwerk of nog beter tegen hun voorwerk geven.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik help graag mee met lappen voor die 2! Wat een waardeloos duo is dat toch. En de gevoelens van Stan voor Joren zitten blijkbaar ook echt diep..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..