Aan mij kun je momenteel ook beter vragen aan welk personage ik me NIET erger, vrees ik
Maar goed, grootste punten van ergernis momenteel:
Marianne, met stip op 1! Wat een zielige vertoning is die vrouw geworden. De hele dag klagen en zagen, andere mensen mee haar chagrijnige ellende in slepen om haar gram te halen, om dan de dag als een dronken lor om de nek van Dries te eindigen. Ik had begrip voor haar eenzaamheid, maar inmiddels is dat weg.
Bah, wat een verschrikking...
Bob; die hoe langer hoe meer de indruk geeft heel goed te weten met wat voor strekentrien hij binnenkort gaat trouwen, maar er toch in mee blijft gaan om niet alleen achter te blijven of whatever. Want je maakt mij niet wijs dat dat grote liefde is
De hele kleuterschool in het gemeenschapshuis. Inderdaad, wees gewoon eens duidelijk en zeg Bob & Christine gewoon waar het op staat. Wie schiet er in vredesnaam wat op met die kinderachtige onzin die ze aan het verzinnen zijn voor dat vrijgezellenfeest?
Stan; omdat het een mispunt is wat steeds verder ontspoort. Hij lijkt geen enkel moreel besef meer te hebben, en wat nog het ergste is; hij sleept Joren dadelijk nog zonder blikken of blozen mee de dieperik in.
Judith; die het bijltje neergegooid lijkt te hebben bij haar zoon en liever wat onnozel doet met haar collega

Die jongen heeft levens verwoest en heeft daar duidelijk geen bal van geleerd. Hoe triest dat zij haar kop gewoon in het zand blijft steken. Tot het écht helemaal de mist in gaat of zo?
Ann; die blijkbaar nog altijd zo arrogant is dat ze niet doorheeft dat ze Paulien totaal niet vooruit helpt met haar psychologie van de koude grond. Ik weet niet, hoor, maar dat Paulien er niet beter op wordt druipt er inmiddels toch wel vanaf?
Dat was het wel...