Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Had Nancy wel aan Dieter gezegd dat Tom boven op haar lag? Ik heb nl. het eerste stukje gemist. Dieter en Peter deden er inderdaad nogal lacherig over. Ik vind "proberen te kussen" nog iets anders dan dat hij bovenop Nancy ligt.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 584
Ik denk het wel dat Nancy dat gezegd heeft en ook dat zij hem van haar afgeduwd heeft en dat haar woorden "als messen" waren.
En wat ik er gisteren van vond :
- Christine een jaloerse tinke en bravo voor Bob om tegen haar in te gaan en toch te blijven op Lowie zijn feestje.
- een grote lap rond haar oren voor Karin om zo neerbuigend te doen over Nancy. Of je nu jong of oud, dik of dun, hoogopgeleid of laaggeschoold, miss belgië of een floddermens bent : geen enkele vrouw mag lastig gevallen worden door een man en het excuus van teveel drank telt niet.
- een grote lap rond hun oren voor Joren, Boris en vooral Stan. Omdat die laatste zonder schroom zijn moeder mishandelt denkt hij dat Joren dat ook mag doen met zijn vader. Stan is een heel slechte invloed en het wordt met de dag erger en dat Borisje is geen haar beter.
En wat ik er gisteren van vond :
- Christine een jaloerse tinke en bravo voor Bob om tegen haar in te gaan en toch te blijven op Lowie zijn feestje.
- een grote lap rond haar oren voor Karin om zo neerbuigend te doen over Nancy. Of je nu jong of oud, dik of dun, hoogopgeleid of laaggeschoold, miss belgië of een floddermens bent : geen enkele vrouw mag lastig gevallen worden door een man en het excuus van teveel drank telt niet.
- een grote lap rond hun oren voor Joren, Boris en vooral Stan. Omdat die laatste zonder schroom zijn moeder mishandelt denkt hij dat Joren dat ook mag doen met zijn vader. Stan is een heel slechte invloed en het wordt met de dag erger en dat Borisje is geen haar beter.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Tom had een "goed excuus"voor de aanval op Nancy. Hij was dronken en daarmee was voor hem alles gezegd. Hij vond het zelf een heel logisch excuus. 
0 x
-
ikke
- x 435
Blijkbaar heb ik NIETS gemist van "Thuis" tijdens een deugddoend weekendje uit.. Gelukkig kan ik hier bijbenen zonder mij te ergeren aan stomme scènes. Bedankt iedereen die wel keek. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ook al vond ik de scène met 'poetsvrouwtje' Karin geweldig om te zien, het gaf me een ontzettend wrang gevoel.
Want ze zet niet alleen Tom in zijn hemd, maar ook Nancy.
Terwijl die alleen maar gedaan heeft wat haar zatte schoonzoon van haar vroeg (of moet ik eiste zeggen?), terwijl ze haar vrije avond had.
Buiten Marianne is er niemand die echt met Nancy mee leeft - en zelfs bij haar twijfel ik of ze hetzelfde zou reageren als ze niet in ruzie lag met haar zoon.
Het had Femke of Simonne eens moeten overkomen, dan waren de reacties wel anders geweest.
Want ze zet niet alleen Tom in zijn hemd, maar ook Nancy.
Terwijl die alleen maar gedaan heeft wat haar zatte schoonzoon van haar vroeg (of moet ik eiste zeggen?), terwijl ze haar vrije avond had.
Buiten Marianne is er niemand die echt met Nancy mee leeft - en zelfs bij haar twijfel ik of ze hetzelfde zou reageren als ze niet in ruzie lag met haar zoon.
Het had Femke of Simonne eens moeten overkomen, dan waren de reacties wel anders geweest.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Ja, inderdaad. De me Too beweging ging er al bij betrokken worden!satine schreef: do 06 jun 2019, 17:08 Het had Femke of Simonne eens moeten overkomen, dan waren de reacties wel anders geweest.
en ook wat in m'n wiek geschoten hoe Karin nogal degenererend doet over de kuisvrouw!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ikke
- x 435
Niet schieten op de pianist(e)! 't Zijn de scenaristen die eens serieus de mantel zouden mogen uitgeveegd worden, mijn gedacht, (om het op z'n Kampioens te schrijven)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Hier gaat het toch over wat we vonden van de aflevering? 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik denk dat Karin vooral het woord "poetsvrouwtje"(of zoiets) enz. gebruikte omdat ze weet dat Tom zo over mensen als Nancy denkt.
En hoe laag hij daardoor toch gevallen is. Niet omdat het een aanranding was, maar omdat het een poetsvrouw betrof.
Noem het ironie of desnoods sarcasme. Spot vooral.
En hoe laag hij daardoor toch gevallen is. Niet omdat het een aanranding was, maar omdat het een poetsvrouw betrof.
Noem het ironie of desnoods sarcasme. Spot vooral.
0 x
-
ikke
- x 435
Flauw, heel flauw vooral. En niet alleen van Karin.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Die spot van Karin betreft in dit geval Tom, bedoel ik maar te zeggen. Omdat ze weet hoe Tom over Nancy denkt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Maar ondertussen gaat ze er wel aan voorbij dat Nancy een stomdronken, loodzware Tom van zich af heeft moeten duwen.
Als haar dat niet gelukt was, waar was Tom dan gestopt?
Als advocate zou ze voor Nancy gepleit hebben, als mens lacht ze haar vierkant uit.
Het IS gewoon niet grappig - ook niet als 'de dokters' er om lachen.
Echt zielig!
Als haar dat niet gelukt was, waar was Tom dan gestopt?
Als advocate zou ze voor Nancy gepleit hebben, als mens lacht ze haar vierkant uit.
Het IS gewoon niet grappig - ook niet als 'de dokters' er om lachen.
Echt zielig!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten.
Het werd schitterend gebracht - dat zeker - maar menselijk gezien vond ik het van Karin ook beneden alle peil.
Net zo goed als de belachelijke reactie van Judith en Ann.
Heel neerbuigend allemaal, en inderdaad zielig
Het werd schitterend gebracht - dat zeker - maar menselijk gezien vond ik het van Karin ook beneden alle peil.
Net zo goed als de belachelijke reactie van Judith en Ann.
Heel neerbuigend allemaal, en inderdaad zielig
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
satine schreef: vr 07 jun 2019, 09:38 Maar ondertussen gaat ze er wel aan voorbij dat Nancy een stomdronken, loodzware Tom van zich af heeft moeten duwen.
OMG!!!
Van zich afduwen in een seksuele context ofwa?
De laatste keer dat ik keek had Tom Judith nog afgewezen omdat hij verder met Karin wou, maar dat is dus geen succesverhaal geworden zeker?
Tom & Nancy, hmmm ik moet daar toch even van bekomen!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat kan ik me voorstellen
Tom & Karin zijn nog steeds bij elkaar, maar echt serieus nemen die zo'n dingen niet, blijkbaar. Ze lijken er sowieso een sport van te maken om elkaar uit te dagen.
Tom had die avond sowieso veel te veel gedronken en bij gebrek aan Karin wilde hij Nancy bespringen, toen zij hem met de taxi naar huis gebracht had. Tom's keuze was dus willekeurig en niet omdat hij tegenwoordig achter Nancy aanzit.
Tsja...

Tom & Karin zijn nog steeds bij elkaar, maar echt serieus nemen die zo'n dingen niet, blijkbaar. Ze lijken er sowieso een sport van te maken om elkaar uit te dagen.
Tom had die avond sowieso veel te veel gedronken en bij gebrek aan Karin wilde hij Nancy bespringen, toen zij hem met de taxi naar huis gebracht had. Tom's keuze was dus willekeurig en niet omdat hij tegenwoordig achter Nancy aanzit.
Tsja...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..