Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine schreef: wo 29 mei 2019, 11:40
Adil heeft toen gezegd dat Bill opnieuw mocht komen solliciteren, maar dat dit geen belofte inhield.
En Bill had de pech dat hij op een slecht moment daar aankwam.
Ik vond wel dat Adil nogal aggressief over kwam. Ok, hij heeft nu wat 'zorgen' maar dat moet hij niet op Bill afreageren.
Als Bill ontslagen is uit de ontwenningskliniek, zou hij toch in orde moeten zijn
Bill. Gaat die het nu echt nooit leren??? Altijd maar dat gepush, te pas en ten onpas binnenvallen bij Joren, zich opdringen waar Joren zijn vrienden bij zitten... ok, die mot had Joren niet moeten uitdelen, maar ik herinner mij ook nog hoe vernederend het was toen ons moeder of onze pa mij uit het café kwam halen gelukkig deden die dat niet veel
Ik ken de exacte gebeurtenissen niet, maar je kunt het Bill toch moeilijk kwalijk nemen. Op een manier, dan. Hij weet dat Joren met Stan omgaat en tegelijk weet hij heel goed dat er met Stan iets niet goed pluis is.
Ik snap ook echt niet dat ze allemaal zo lachen met Nancy. Een lap voor ieder van hen! En een extra grote lap voor Tom voor zijn gedrag én omdat hij niet eens zijn verontschuldigingen wil gaan aanbieden! Dat is nu toch wel het minste dat je kan doen?!
niemand schreef: di 04 jun 2019, 00:01
Dat is nu toch wel het minste dat je kan doen?!
Moest een klant zich aanbieden in z'n advocatenkantoor met dergelijke klachten...hij maakt er direct een zaak van !
En dat is niet de eerste keer dat hij zich zo arrogant gedraagt: toen de leugen van Stan aan het licht kwam was hij ook niet correct tegenover het slachtoffer Jacques. Flutadvocaatje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes