Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ongelooflijk, die Christine droomt van een groot gezin want zij zegt op een bepaald moment dat de tuin groot genoeg moet zijn opdat de kindjes moeten kunnen ravotten, kindjes, hoeveel moet zij er wel hebben? Een stuk of tien? Bob zal zeer productief moeten zijn.
Hewel Bob zal zeer afzien zoniet zot worden met haar.
Ze wil 4 kinderen . Ik vind dat ze toch ook psychotische trekjes vertoont, zo vond ze het niet leuk om met 2 koppels samen te zitten, ze zat liever alleen met Bob
Ik wens Christine 3 dochters toe, allemaal exact haar evenbeeld, maar dan vooral hat evenbeeld van haar rotkarakter! Ze zal ervan genieten, maar 'k denk dat het zonder Bob zal zijn... 't Duurt al te lang, die relatie...
Da's waar...
Volgens mij kent Bob haar ware aard al wel (min of meer), maar heeft hij besloten dat hij daar niet al te moeilijk over gaat doen omdat hij anders zonder vriendin zit. In mijn ogen is de vraag dan ook vooral wanneer het hem eindelijk te ver gaat wat ze doet, en hoe hij er dan op gaat reageren.
Want ze kunnen mij niet wijsmaken dat Bob volledig uit de lucht gaat komen vallen als Christine's rotkarakter weer een keer flink opspeelt. Zo subtiel brengt ze het allemaal niet
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..