Tamara Vereken (Tine Priem)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Als je het los van elkaar bekijkt (dus Tamara's functioneren in de Frens vs. de manier waarop Paulien haar behandelt), dan sluit ik me toch wel bij Martha aan wat haar werk betreft. Tamara was er de laatste tijd altijd, sinds ze bij Bob weg is en zo goed als niemand meer heeft eigenlijk, maar daarvoor heeft ze van Paulien echt wel heel wat "speelruimte" gekregen altijd. En inderdaad; vetes werden gewoon over de rug van de Frens uitgevochten. Klant = koning was niet bepaald Tamara's motto :nope:

Maar dat neemt niet weg dat ik het sneu vind hoe er nu met haar omgesprongen wordt. Ook de woorden van Kaat staken gisteren een beetje (Tamara komt wel op haar pootjes terecht, het is Paulien waar ik me zorgen om maak).
Sinds Tamara zwanger is en gebroken heeft met Bob, ziet niemand haar nog hangen. Zelfs Olijfje heeft haar laten vallen als een baksteen, en trok de laatste maanden meer op met een eersteklas kreng als Christine.

Daar begrijp ik helemaal niks van. :-?

Ik blijf de houding van Bob de afgelopen maanden, compleet waardeloos vinden in deze hele toestand. En de manier waarop iedereen daar overheen stapt alsof het niks is, vind ik verbijsterend. En dan nu dat gedoe met Paulien nog...
Zoiets verdient niemand, ook Tamara niet. Het is maar goed dat Dries er nog is, anders was ze helemaal moederziel alleen, zwanger en wel.
Terwijl Bob mooie sier loopt te maken met zijn "Christineke" en hun aankomend huwelijk. :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: di 07 mei 2019, 10:46 Sinds Tamara zwanger is en gebroken heeft met Bob, ziet niemand haar nog hangen. Zelfs Olijfje heeft haar laten vallen als een baksteen, en trok de laatste maanden meer op met een eersteklas kreng als Christine.
Dat is niet helemaal waar hé. Toen Bob dat kind niet wou, werd hij door iedereen (inclusief Lowieke) aan de oren getrokken en scheef bekeken. Het is pas nadat Bob weer toenadering zocht (op zijn onhandige manier, okee) en Tamara hem de deur wees met de bewering dat het "niet zijn kind was, maar dat van Dries", waarna die ook effectief dat kind erkende - dat de rest hun houding veranderde.

Je kunt een punt maken, maar er moet altijd nog een sprankeltje hoop zijn om het weer goed te maken. Dat sprankeltje heeft Tamara volledig de kop ingeboord door haar koppige houding. Dan moet ze nu niet verbaasd zijn dat de anderen haar niet meteen steunen.

Trouwens, het is een constante in haar leven, ook haar vader is niet meteen een reddingsboei en dat komt ook deels door Tamara zelf.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: di 07 mei 2019, 17:20 ook haar vader is niet meteen een reddingsboei en dat komt ook deels door Tamara zelf.
De papa heeft een nieuwe relatie en die dame heeft kinderen.
Dus alle slaapkamers zijn bezet.
Hoe komt dit dan door Tamara zelf?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Tamara en die zwangerschaps yoga :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: di 07 mei 2019, 17:20 Je kunt een punt maken, maar er moet altijd nog een sprankeltje hoop zijn om het weer goed te maken. Dat sprankeltje heeft Tamara volledig de kop ingeboord door haar koppige houding. Dan moet ze nu niet verbaasd zijn dat de anderen haar niet meteen steunen.
Bob wou niets goedmaken met Tamara, hij wou zijn rechten laten gelden op zijn ZOON! Als ik in Tamara's plaats was geweest zou die "toenadering" van Bob ook niet gewerkt hebben, zulle!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad...
En dat niet alleen; dat niemand Tamara nog zag hangen is niet pas gekomen nadat ze Dries het kind liet erkennen. Ook voor die tijd sprak ze Olivia nog maar amper meer, bijvoorbeeld. Lowie heeft Bob helemaal in het begin aangesproken op het feit dat hij zijn kind niet wilde, en toen Bob daarop in paniek vloog en ruziënd met Lowie door het kantoor gerold heeft, was het euvel opgelost en heeft niemand hem verder nog op zijn gedrag aangesproken. Zelfs toen hij met Christine aan kwam zetten en vervolgens een paar keer "gezellig" met haar naar de Frens ging om Tamara's ogen uit te steken (en zo goed als iedereen wel zag dat dat niet bepaald een fijn idee was), werd er nog niks van gezegd.

Ik praat Tamara niet goed, want ik vind haar allesbehalve makkelijk in de omgang, maar in dit geval vind ik niet dat er echt warm en begripvol met haar omgesprongen is de laatste maanden, en dat geldt voor de hele club daar in dat gemeenschapshuis.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Als ik het gisteren goed begrepen heb, wordt Tamara dus de nieuwe aanwinst van de Taxi's.

Hopelijk is het om de telefoon aan te nemen, want ik kan me niet voorstellen dat zij in haar laatste fase van de zwangerschap nog urenlang achter het stuur kan (of mag) zitten om mensen rond te rijden.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tamara was gisteren opgetut, het was precies een mislukte poppemieke en dat allemaal om te solliciteren. :D
Peter en Femke gaan haar op de dispatch van de taxi’s zetten.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Toen Tamara eerder deze week die twee glitter oufits aan Dries liet zien moest ik :lol: Nancy heeft een opvolgster doch terwijl Nancy zich meer en meer beter gaat kleden gaat Tamara meer en meer de "Nancy look" kopiëren.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Haar kapsel was ook al een Simonne kloon. :mrgreen: Tamara, veeg die overdreven schmink af, je ziet er niet uit. Mijn gedacht.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Vond ik ook wel, maar ik ben blij voor haar dat ze nu een baan heeft en zich happy voelt.
Die sympathie voor haar was er niet altijd, maar nu verdient ze dat wel.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: di 07 mei 2019, 17:36 Hoe komt dit dan door Tamara zelf?
We hebben die scènes een maand of vier geleden toch uitgebreid kunnen bekijken.

Hij zei iets in de stijl als "ik heb je drie maand niet gezien en ineens sta je onaangekondigd voor mijn deur. En dan nog wel met zo'n nieuws".

Maw ze heeft de relatie met hem ook niet meteen onderhouden hé.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Papa wou wel, maar het ging niet wegens nieuwe vriendin en kinderen die nu bij hem inwonen.
En pa liep bij haar ook de deur niet plat, terwijl ze in de Frens werkte.
Die kwam daar ook niet af en toe iets drinken.
Dus die 'stilte' kwam van twee kanten, blijkbaar.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hoe dan ook, ze woont nu bij Dries.

Weliswaar niet al te comfortabel, in die caravan, als je het daar zo ziet.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Die halsketting :shock: Komt die uit een snoepzak ? Toen mijn dochter nog klein was kocht ik dat weleens voor haar.
0 x
Gesloten