Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: do 21 mar 2019, 00:23 Frank vergeten was de handrem van de bestelwagen op te trekken en Waldek hierdoor bijna omkwam) leek de vete zelfs bijgelegd.
Blijkbaar niet vermits Frank zeer vijandig deed tegen Waldek.
Ik zeg het jullie die vriendschap is er niet meer en die zal er ook niet meer zijn, het is eens en voor altijd naar de vaantjes, we zullen al mogen blij zijn dat ze normaal zullen doen tegenover elkaar maar ik vrees dat zelfs dat niet meer inzit.
Zo zie je dat hechte vriendschap kan omslaan naar aartsvijandschap, vroeger beste vrienden en nu gezworen vijanden, zeer spijtig maar niks aan te doen. :(
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Dat van die handrem klopt, toen heeft Waldek ook gezegd dat Frank hem nog probeerde weg te duwen. Maar achteraf heeft Frank hem samen met Eddy nog een serieus pakske slaag gegeven langs de vaart.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

De dingen die Frank gisteren tegen Waldeck zei en zijn hele houding vond ik echt ver over de schreef. :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Inderdaad Jessie, het was er ver over.
Maar zo is Frank, ik zie in hem niet de 'goedige' man, die met iedereen na een tijdje wel met iedereen overeenkomt - zoals met Kaat.
Daar is ook wel wat aan voorafgegaan eer het zover was en dan had hij nog veel geluk dat zij zo vergevingsgezind is en haar ouders zo graag ziet.
Maar au fond is en blijft hij vaak heel haatdragend.
Waldeks bloed kan hij wel drinken, maar zijn Suske ligt al jaren lang terug in de bovenste schuif.
Die was er nochtans toen OOK bij om Frank te bedriegen...

@ Tiboko: Als ik mij goed herinner heeft Waldek toen met Simonne gebroken op vraag van de toen al doodzieke Yvette.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Ik had nog gedacht dat Frank, eergisteren, toen hij die voorhamer nam, hij ermee Waldek klop ging geven. :mrgreen:

Inderdaad, de grens tussen liefde en haat is flinterdun. Maar Thuis kennende, kan men soms seizoen(en) lang elkaars bloed drinken, om dan weer de beste maatjes te zijn. De spons erover, en alles is vergeten en vergeven. Kijk maar naar Eddy en Rosa : Eddy probeerde destijds haar dochter te laten verongelukken en nu staan die twee zeemzoeterig tegen elkaar te doen. Femke en Simonne : ook nog zoiets. :doh:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

martha schreef: do 21 mar 2019, 11:45 om dan weer de beste maatjes te zijn
Of Rosa en Marianne. Heel vreemde love hate relatie hebben die twee :doh:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Pesiechewadde? Psy-cho-the-ra-pie Frank. Om te praten over problemen, want heel wat mensen zien gelukkig wel in dat het niet is omdat je erover zwijgt dat een probleem niet bestaat. Of dat het met een Slurfke kan weggespoeld worden.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Frank koestert een enorme wrok jegens Waldek wat zeg ik hij haat Waldek, hij sakkerde zoiets van "die vuile onderkruiper neemt de plaats in van Bill" waarop Eddy dan zegt dat het maar tijdelijk is.
Vroeger waren dat beste vrienden en nu gezworen vijanden althans aan de kant van Frank want Waldek koestert eigenlijk geen wrok jegens Frank.
Het is zeer jammer dat het zo geëvolueerd is. :(
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Frank is ook niet al te snugger :nope:

In plaats van voor te stellen aan Kaat dat hij en Simonne haar financieel wat bijspringen, stelt hij haar voor weer thuis te komen wonen, want "hoe kom je anders rond. Je gaat je nog in de problemen werken en voor wat"...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Gene paniek, Kaat heeft hare pa afgewimpeld met de belofte dat ze'r zal over nadenken. Niet voorlopen op de problemen, hé? ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat niet alleen; misschien hebben Frank en Simonne daar geen geld voor?
De kosten voor hun huis moeten ze toch betalen, of Kaat nu bij hen inwoont of niet, dus een extra bewoner zou niks uitmaken. En Kaat eet niet zoveel dat het qua boodschappen een groot verschil zou maken.

Maar het is toch heel wat anders om er een extra huishuur bij te moeten betalen, bijvoorbeeld. Ik kan me wel voorstellen dat zoiets er financieel gewoon niet zomaar inzit voor iedereen. Uiteindelijk is Kaat volwassen en is ze zelf verantwoordelijk voor haar financiën. Ik vond het aanbod van Frank dan ook wel lief bedoeld, want uiteindelijk is het Kaat zelf die niet echt snugger nagedacht heeft. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik vond het voorstel van Frank heel mooi, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat Kaat, die nu al een tijdje op eigen benen staat, toch niet staat te springen om weer bij haar ouders te gaan inwonen. Hoe goed hun bedoelingen ook zijn.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat kan ik me ook heel goed voorstellen, hoor! Dat is inderdaad niet zo vanzelfsprekend.
Maar verder vind ik het plan van Kaat (of het gebrek eraan, eigenlijk :razz: ) wel heel dom. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat Frank zich zorgen maakt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Natuurlijk kon Kaat niet voorzien dat haar job bij Paulien zo zou aflopen.
Het is mooi dat Frank zijn dochter wil helpen - maar dit is niet helemaal alleen maar Kaats schuld.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Hij doet wat iedere ouder zou doen hé. En hij heeft wel een punt. Niet alleen dat Kaat dan niet meer op Paulien hare kop moet kijken, maar het is bij Frank en Simonne geen duiventil, om eten en kuisen hoeft ze zich geen zorgen te maken en ze zal er veel rustiger kunnen studeren.
0 x
Plaats reactie