"Geruchten"-topic zonder bronvermelding.
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: "Geruchten"-topic zonder bronvermelding.
Ik hoop dat An toch achterdochtig wordt en de zaak gaat uitzoeken. Dan zal deze voorspelling niet meer op gaan denk ik.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Zou dat voor Waldek of Nuria iets veranderen?
Waldek was niet op de hoogte en hij is pas schuldig als er kan bewezen worden dat hij 'meegewerkt' heeft aan de babyruil of dingen verzwegen heeft.
En Nuria kan makkelijk via een DNA-test laten vaststellen dat dit meisje wel degelijk haar dochter is.
Waldek was niet op de hoogte en hij is pas schuldig als er kan bewezen worden dat hij 'meegewerkt' heeft aan de babyruil of dingen verzwegen heeft.
En Nuria kan makkelijk via een DNA-test laten vaststellen dat dit meisje wel degelijk haar dochter is.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk niet dat ze bij het ziekenhuis blij zijn als zij ooit de schuld krijgen van de babyruil.
0 x
-
- Nog geen rang
Dit heeft toch niks met deze topic te maken? Jij hebt het enkel over Waldek en Nuria; dit gaat toch niet over de "geruchten" topic? Wel past dit bij het personage Waldek of Nuria.satine schreef:Op FB zie ik het gerucht voorbij komen dat er tussen Waldek en Nuria iets zou gaan/kunnen bloeien.
Heel vreemd zou dat niet zijn, ze zijn beiden alleen en Waldek zou 'zijn' dochter dan nog kunnen zien.
Met Twan dan ook nog ergens aan de zijlijn zou dit een nieuwe verhaallijn kunnen zijn.
Maar eerlijk gezegd hoop ik van niet.
Ik heb het nu wel wat gehad met Waldek, hij mag gerust voor een poos naar de achtergrond verdwijnen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Het is een gerucht en het zou een spoiler kunnen zijn.
Dus past het in het geruchtentopic en niet bij de personages, want daar mogen geen (eventuele) spoilers gepost worden.
Dus past het in het geruchtentopic en niet bij de personages, want daar mogen geen (eventuele) spoilers gepost worden.
0 x
-
- Nog geen rang
Het is geen gerucht. Een gerucht is iets dat je vernomen hebt van een personage, figurant, ...
Een spoiler is het ook niet. Dat is wat er echt zal gebeuren in de serie.
Het is dus een speculatie. Het hoort hier niet thuis.
Een spoiler is het ook niet. Dat is wat er echt zal gebeuren in de serie.
0 x
-
- x 435
Als jij zo goed op de hoogte bent van wat waar hoort, waarom heb je dan geen pb geschreven naar betrokkene?sien schreef:Het is geen gerucht. Een gerucht is iets dat je vernomen hebt van een personage, figurant, ...
Een spoiler is het ook niet. [Dat is wat er echt zal gebeuren in de serie.

0 x
- Suske
- Poster rang 2
- x 238
- x 187
Even ter info: Het bericht van Satine staat hier prima.
Satine geeft netjes aan dat ze deze informatie ergens anders gelezen heeft zonder een bevestiging te hebben dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren, wat het een gerucht maakt. En het gaat wel degelijk om iets wat nog niet in de aflevering getoond is, wat het dus een spoiler maakt.
Een gerucht hoeft echt niet altijd van een figurant of personage af te komen...
Verder stellen we het op prijs als hier vriendelijk met elkaar omgegaan wordt, en niet dat mensen publiekelijk en nors op de vingers getikt worden. Discussies over waar dit bericht wél had moeten staan, horen namelijk NIET thuis in dit topic.
Satine geeft netjes aan dat ze deze informatie ergens anders gelezen heeft zonder een bevestiging te hebben dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren, wat het een gerucht maakt. En het gaat wel degelijk om iets wat nog niet in de aflevering getoond is, wat het dus een spoiler maakt.

Een gerucht hoeft echt niet altijd van een figurant of personage af te komen...
Verder stellen we het op prijs als hier vriendelijk met elkaar omgegaan wordt, en niet dat mensen publiekelijk en nors op de vingers getikt worden. Discussies over waar dit bericht wél had moeten staan, horen namelijk NIET thuis in dit topic.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik heb zonet dit op Facebook gelezen:
Da kind komt er niet, ik heb het script kunnen inkijken. In de finale zal tamara het kind verliezen na een gif aanval van christine op tamara

Da kind komt er niet, ik heb het script kunnen inkijken. In de finale zal tamara het kind verliezen na een gif aanval van christine op tamara

0 x
-
- x 435
Een gif aanval? Dat hebben we al gehad in het verleden. De moeder van Eva's echgenoot(?) was ook een gifmengster en recent Julia... De inspiratie is ver zoek... maar ja, "Thuis" draait ook al lang mee, hé?!Kiki_Dee schreef: wo 27 mar 2019, 07:27 In de finale zal tamara het kind verliezen na een gif aanval van christine op tamara
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
En Rafaël vergiftigde Femke ook, maar vooral om het kind iets aan te doen. Geen idee of het klopt natuurlijk
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb het ook gelezen, een posting van ene Bert De R, maar als ik de reacties op zijn bericht lees, komt hij daar blijkbaar wel meer rare dingen vertellen soms.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik zag op het Instagram account van de acteur die Dries speelt een foto van hem met de actrice die Tamara speelt met hashtags over het syndroom van down. Dat doet mij vermoeden dat Tamara haar kindje dat misschien zal hebben...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
De foto is 7 weken geleden gepost naar aanleiding van Wereld Downsyndroomdag.
Ze hebben ook allebei verschillende kousen aan, als teken dat je mensen die anders zijn, steunt.
https://www.een.be/down-the-road/steunk ... yndroomdag
Ze hebben ook allebei verschillende kousen aan, als teken dat je mensen die anders zijn, steunt.
https://www.een.be/down-the-road/steunk ... yndroomdag
0 x
-
- Nog geen rang
Ahja! Juist. Ik was dat helemaal vergeten (was op vakantie, dus dat is een beetje aan mij voorbij gegaan).
0 x