Stan Van Damme (Lennart Lemmens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef: do 09 mei 2019, 16:16 Heeft dat ventje gisteren koudweg staan liegen tegen zijn moeder ? Ik heb toch duidelijk gehoord dat hij zei dat hij naar zijn ochtend therapie sessie moest terwijl hij vijf minuten later met Boris ging karten ? En dan dat verbeten gezicht toen hij hoorde dat Tom & Judith niet meer voor altijd "gelukkig gezinnetje" gaan vormen Verwend ventje.
Hij nodigde idd Boris uit om te gaan karten, maar ik dacht niet dat ze dat meteen gingen doen.
Voor de rest is mij dat verbeten gezicht,toen hij zijn droom in duigen hoorde vallen, ook heel hard opgevallen. Er is nog veel werk aan de winkel, Stanneman!
0 x
Volcano
Nog geen rang
x 1
x 1

Bericht door Volcano »

Tiboko schreef: do 09 mei 2019, 00:19 Stan verwijt zijn moeder dat ze nooit recht door zee is, maar zelf kan hij er ook wat van.

De manier waarop hij Joren aan het lijntje houdt is niet bepaald mooi.
Ik heb de indruk dat hij afstandelijk is geworden naar Joren toe nadat incident in de Friends met die Boris. Ik gok dat het heel anders zou geweest zijn als die ontmoeting met Joren toen had doorgegaan en die Boris daar niet overwacht opdook...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Volcano schreef: do 09 mei 2019, 21:24 ...na dat incident in de Friends met die Boris.
Ik zag niet meteen een incident. Stan was wat geschrokken dat Boris insinueerde dat hij iets had met Joren.

Wel stel ik me wat vragen over zijn "situatie" tegenwoordig. Woont Stan nog in dat centrum, waar hij therapie krijgt? Heb de indruk dat hij daar vrij binnen en buiten loopt (ging 'karten' met Boris, terwijl hij tegen Judith loog dat hij een sessie had met een therapeute). Een beetje vreemd. Hopelijk horen we snel hoe de vork aan de steel zit, want voor Tom en Judith is het toch belangrijk dat hij behoorlijk "ondersteund" wordt.
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Uit het incident in de karting blijkt dat Stan toch nog wat agressie therapie mag volgen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Daaruit blijkt vooral dat hij niet meteen "veranderd" lijkt.

Ook zijn zoveelste leugentje (Joren had geen tijd om te karten) lijkt dit te bewijzen.

Waarom niet gewoon de waarheid zeggen, Stan?
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Omdat het veel leuker is om iedereen te bespelen ? :naughty: Nee, Stan is totaal niet veranderd en lijkt zich er zelfs totaal niet bij stil te staan wat hij zijn omgeving (Judith, Emma, Jacques, Joren ) allemaal heeft aangedaan..

Het begint nu wel heel zielig voor Joren te worden. Zoveel moeite doen voor iemand die hoogstwaarschijnlijk hem van alles heeft wijsgemaakt en hem nu zowat probeert te ontwijken ? :thumbdown:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: vr 10 mei 2019, 00:36 ging 'karten' met Boris, terwijl hij tegen Judith loog dat hij een sessie had met een therapeute
ik dacht thans toch te horen dat hij tegen Judith zei dat hij zijn cadeautje van Marianne, het karten dus, ging verzilveren
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dat was wél in een andere aflevering, die van 9 mei.

En ik weet echt niet meer of het toen echt om "karten" ging of iets anders.

Gisteren ging het duidelijk om kasrten, want we zagen dat.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

vdbemdsa schreef: do 23 mei 2019, 11:37 ik dacht thans toch te horen dat hij tegen Judith zei dat hij zijn cadeautje van Marianne, het karten dus, ging verzilveren
Je hebt goed gehoord. Ik heb het ook gehoord. :yup:

En is dat niet Joren die Stan van de kartbaan gereden heeft ? :denk: Het postuur en de manier van lopen klopt m.i. En voor de rest : inderdaad Stan is nog altijd agressief en we hebben nog niet het laatste gezien van dat verwend ventje :boo:
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Ik had dit nooit willen zeggen, maar het lijkt erop dat jullie gelijk hebben. Het kan echt niet alleen met zijn herstelproces van doen hebben dat hij blijft liegen tegen Joren. Die arme kerel :(

Het is wel erg vlug gegaan. Nu al gaan karten? Een maand geleden werd hij opgenomen bij de psychiatrie. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het veel langzamer zou gaan. En ook dat hij wat geleerd zou hebben, al ziet het daar niet naar uit momenteel.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ThuisStan123 schreef: do 23 mei 2019, 18:27 Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het veel langzamer zou gaan. En ook dat hij wat geleerd zou hebben, al ziet het daar niet naar uit momenteel.
Inderdaad, dat is een speed recovery! :auto-dirtbike: Kan niet goed zijn. We zullen er nog van horen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Jup, ik vrees er ook voor. Als het tot een uitbarsting komt, wil ik er liever geen getuige van zijn.

Dat motortje maakt het plaatje compleet :lol:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

't Is niet omdat hij even naar huis mag dat hij al uit de instelling ontslagen is hé. En ik begin zijn vriend Boris plots sympathiek te vinden na zijn opmerking dat Stan een slechte verliezer is :twisted:
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

O, dat zal ik nog wel eens bekijken. En ik weet dat Stan niet uit de instelling ontslagen is, ik hoop alleen dat hij geen domme dingen meer doet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind het heel vreemd dat hij alcohol drinkt/mag drinken.
0 x
Plaats reactie