Stanneman ...

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Stanneman ...

Bericht door ikke » di 23 apr 2019, 07:58

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2

Stanneman ...

Bericht door Kiki_Dee » di 23 apr 2019, 08:21

Ik dacht eerst toen ik de titel las “logisch, want hij is er wat uitgeschreven” maar hij wordt vervangen door een andere acteur.
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Stanneman ...

Bericht door hannanaske » di 23 apr 2019, 09:43

Jammer, maar 't is wel te begrijpen natuurlijk. :(
Imagination is the only weapon in the war against reality.

ThuisStan123
Nog geen rang

Stanneman ...

Bericht door ThuisStan123 » di 23 apr 2019, 17:45

Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak in Thuis, afgezien van toen Franky een vrouw werd, dan. Ik ben er eerlijk gezegd nogal stil van.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Stanneman ...

Bericht door satine » di 23 apr 2019, 18:00

Als je al langer zou kijken, had je een tweede Tom en vóór Kaat drie verschillende Franky's gezien. ;)
Het zal even wennen zijn, maar met de blokperiode die er aan komt, kan ik Jannes wel begrijpen.
Ik wens hem alvast veel succes toe.

ThuisStan123
Nog geen rang

Stanneman ...

Bericht door ThuisStan123 » di 23 apr 2019, 18:31

Het zal inderdaad wennen zijn. Man, mijn eerste echte wissel in de serie. En ik wens Jannes ook veel succes toe. Om eerlijk te zijn had ik dit wel zo'n beetje verwacht.

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Stanneman ...

Bericht door apestaart » di 23 apr 2019, 19:59

satine schreef:
di 23 apr 2019, 18:00
Als je al langer zou kijken, had je een tweede Tom en vóór Kaat drie verschillende Franky's gezien.
En niet vergeten Britney, ik geloof dat we aan de 3de actrice zitten.

Thom
Nog geen rang

Stanneman ...

Bericht door Thom » di 23 apr 2019, 21:47

Ik vond (vind) hem nu niet de beste acteur, maar toch ontzettend jammer dat hij niet meer te zien zal zijn, ik zag meer in hem na zijn heftige laatste aflevering. Ik wens hem veel succes met zijn studies en verdere carrière! En Lennart hoop ik dat hij zich snel thuis voelt, maar gezien hij al een tijdje draaiende is , ga ik er van uit dat het wel zo is intussen.

Wat het personage Stan betreft, het feit dat iemand anders hem nu gaat vertolken, geeft niet het idee dat hij uitgespeeld is, integendeel zelfs. Al had ik wel al dat idee, omdat ik zijn verhaallijnen niet als afgerond zag.
Laatst gewijzigd door Thom op di 23 apr 2019, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Stanneman ...

Bericht door tvx1 » di 23 apr 2019, 23:41

apestaart schreef:
di 23 apr 2019, 19:59
En niet vergeten Britney, ik geloof dat we aan de 3de actrice zitten.
De huidige is gewoon terug de eerste hoor.

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Stanneman ...

Bericht door Duimelijntje » wo 24 apr 2019, 08:40

Ik las vandaag in HLN dat het nieuwe Thuis-boek over Stan gaat. Ontspoord. Verschijnt op 1 juni. Gaat ons meer vertellen over de relatie Stan-Joren, en ook over dingen die in de loop van juni pas op tv komen.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Stanneman ...

Bericht door Tiboko » wo 24 apr 2019, 12:23

Stan krijgt sowieso een belangrijkere rol in Thuis dan voordien.

Ik hoop maar dat het in de nabije toekomst niet nog meer gaat ontsporen (à la Julia of zo) dan het nu al deed.

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Stanneman ...

Bericht door GroteThuisfan!!! » wo 24 apr 2019, 13:22

Bron ivm nieuw Thuis boek? En hopelijk staat de echte Stan op de cover! En ik had dit nieuws al voorspeld ;)
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Stanneman ...

Bericht door hannanaske » wo 24 apr 2019, 14:47

toen ik gisteren de link opende en vlug-vlug de titel las, dacht ik gewoon dat het personage Stan verdween omdat de acteur geen tijd meer had door zijn studies.
Dat had ook jammer geweest, maar volkomen te begrijpen. Jannes zijn studies gaan nu eenmaal voor. En ik wens hem ook het allerbeste toe. :clap:
Ik dacht zelf dat de verhaallijn van Stan die ontspoorde een goed excuus was om hem te laten verdwijnen.

Pas later begreep ik dat Stan helemaal niet verdwijnt, maar wordt gespeeld door een andere acteur. Eerlijk gezegd haat ik zo'n wissels. Als kind keek ik graag naar familie, maar ben gestopt omdat het daar aan de lopende band gebeurde. Ook toen Franky ineens gespeeld werd door iemand anders ben ik gewoon gestopt. En pas 2 jaar later weer opgepikt.

En ik snap dat het soms niet anders kan; zeker als de acteur ziek is of sterft...
Maar hadden de scenaristen hier dan helemaal geen rekening mee gehouden dat dit evt kon gebeuren?

Jens, Jana, toon, Bram zijn toch ook gewoon uit het verhaal geschreven?

voor mij hoeft een nieuwe Stan niet, dan het ik liever een nieuw personage gezien dat de nieuwe acteur kon vertolken
Imagination is the only weapon in the war against reality.

ThuisStan123
Nog geen rang

Stanneman ...

Bericht door ThuisStan123 » wo 24 apr 2019, 15:55

Als dat boek echt over Stan gaat, zal ik het met groot plezier eens lezen! Wel te hopen dat het niet té zware kost gaat zijn, daar kan ik niet altijd goed tegen.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Stanneman ...

Bericht door tvx1 » wo 24 apr 2019, 17:10

hannanaske schreef:
wo 24 apr 2019, 14:47
toen ik gisteren de link opende en vlug-vlug de titel las, dacht ik gewoon dat het personage Stan verdween omdat de acteur geen tijd meer had door zijn studies.
Dat had ook jammer geweest, maar volkomen te begrijpen. Jannes zijn studies gaan nu eenmaal voor. En ik wens hem ook het allerbeste toe.
Ik dacht zelf dat de verhaallijn van Stan die ontspoorde een goed excuus was om hem te laten verdwijnen.

Pas later begreep ik dat Stan helemaal niet verdwijnt, maar wordt gespeeld door een andere acteur. Eerlijk gezegd haat ik zo'n wissels. Als kind keek ik graag naar familie, maar ben gestopt omdat het daar aan de lopende band gebeurde. Ook toen Franky ineens gespeeld werd door iemand anders ben ik gewoon gestopt. En pas 2 jaar later weer opgepikt.

En ik snap dat het soms niet anders kan; zeker als de acteur ziek is of sterft...
Maar hadden de scenaristen hier dan helemaal geen rekening mee gehouden dat dit evt kon gebeuren?

Jens, Jana, toon, Bram zijn toch ook gewoon uit het verhaal geschreven?

voor mij hoeft een nieuwe Stan niet, dan het ik liever een nieuw personage gezien dat de nieuwe acteur kon vertolken
Daar sluit ik mij bij aan. Ik ben ook geen fan van die acteurswissels. Bij Tom kon ik het nog wel begrijpen aangezien de oorspronkelijke acteur, Donald Madder, overleden was. Maar die andere begrijp ik niet zo. Laat een personage er uit als de acteur zelf uit de reeks stapt. Evenmin ben ik fan van van de overdreven recyclage van acteurs. Sommige onder hen heb ik al als drie verschillende personages zien verschijnen.

Gesloten