Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik hoop dat Lowie na het voorval met Emil en Paulien eindelijk het verstand krijgt om die kliek overjaarse pubers op straat te zetten. Kaat kan terug naar haar ouders, Bob heeft het huis van zijn moeder verkocht en heeft dus geld genoeg om een aanbetaling op een eigen huis of flat te doen en Paulien moet met hare kabouter maar boven haar café gaan wonen. Dat is de enige oplossing als hij met Olivia en Emil een gezin wil vormen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik dacht dat Lowie - nog halftijds student zijnde - die kamers verhuurde om zijn lening af te betalen?
En dat gezin is natuurlijk een "pleeggezin". Wie weet duikt een van de weken plots Emiels echte moeder op, of was zij dood? Raar dat daar nooit over gesproken werd.
En dat gezin is natuurlijk een "pleeggezin". Wie weet duikt een van de weken plots Emiels echte moeder op, of was zij dood? Raar dat daar nooit over gesproken werd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Hij heeft zijn deel van het huis betaald met de erfenis van Leontien en verhuurde de kamers om leefgeld te hebben zolang hij nog studeerde (zo herinner ik het mij) maar nu heeft hij zijn eigen bedrijf waar hij toch goed aan verdient. En behalve Kaat werken die anderen gewoon op mijn zenuwen 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, zo herinner ik het mij ook.
Het probleem is wel een beetje dat Lowie Paulien een beetje als een zus beschouwt, sinds Julia en Luc een relatie hadden vroeger.
Hij noemt haar soms ook 'zuster'.
Het zal dus niet makkelijk zijn, moest hij van plan zijn Paulien en Adil te vragen te verhuizen.
Het probleem is wel een beetje dat Lowie Paulien een beetje als een zus beschouwt, sinds Julia en Luc een relatie hadden vroeger.
Hij noemt haar soms ook 'zuster'.
Het zal dus niet makkelijk zijn, moest hij van plan zijn Paulien en Adil te vragen te verhuizen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Bwoh, die waren dat toch al van plan, ook daarom dat Dries maar een tijdelijk huurcontract kreeg. Lowieke kan nu de kans grijpen om de verhuis wat te versnellen. En hoewel hij nu redelijk kalm is, is koleriek Lowieke nooit veraf. Als Paulien nog eens zo uitvalt tegen Emil zou koleriek Lowieke wel eens sneller dan het licht kunnen opduiken. En niet vergeten dat Olijf ook ineens haar op haar tanden heeft gekregen 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik denk niet dat Lowieke iedereen het huis gaat uitzetten en al zeker Paulien niet. Die verhuis ging enkel door als zij daar met Adil en de baby ging wonen..
Nu dat die baby er niet komt, blijven zij gewoon in het gemeenschapshuis.
Adil is trouwens een zakelijke partner en hij heeft bovendien toch niks verkeerd gedaan ?
Nu dat die baby er niet komt, blijven zij gewoon in het gemeenschapshuis.
Adil is trouwens een zakelijke partner en hij heeft bovendien toch niks verkeerd gedaan ?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Als Paulien zou eisen dat Emiel weg moet en dus Lowie voor de keuze stelt: Het is Emiel of ik (Paulien) dan zal Lowie wel snel zijn keuze gemaakt hebben dus Paulien zal dan mogen vertrekken.
Het zal dan waarschijnlijk een breuk zijn tussen Lowie en Paulien maar liever dat dan dat Lowie zijn pleegzoon zou laten vallen.
Het zal dan waarschijnlijk een breuk zijn tussen Lowie en Paulien maar liever dat dan dat Lowie zijn pleegzoon zou laten vallen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Bij mijn weten was ze gewoon kwaad omdat hij haar bijna omver liep.
Heb ik gemist dat ze eiste dat hij weg moet ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Paulien was niet "gewoon kwaad"op Emiel. Ze was wel kwaad maar niet GEWOON.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Van mij mag huisbaas Lowie, Paulien en Adil direct buiten smijten. Dat samenhokken van 3 koppels is toch niet normaal ? Ze zijn toch geen commune ? En van elk koppel gaan beide partners werken, dus financieel moet dat wel kunnen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk toch dat die sowieso niet meer onder hetzelfde dak kunnen blijven wonen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik heb eens geteld, tot gisteren woonde er 12 man in 1 huis ! Moet wel n enorm groot huis zijn ! Lowie, Olivia en Emil. Adil en Paulien. Bob en Tamara/Christine. Kaat (enige single). Tim, Sam, Hannah en hun pleegzoon (naam ontglipt me). En verschillende koppels krijgen nog kinderen/proberen het.
Veel mensen die er wonen hebben onregelmatige uren (taxi, cafe, politie) of laat thuis (Bob, Lowie). t Is er gewoon n duivenkot, niet echt n stabiele omgeving voor kinderen.
Heel dat 'zus'-gedoe vind ik maar bullshit. Pauliens zus is ff samen geweest met Lowie zijn pa maar dat maakt hun nog geen familie.
Veel mensen die er wonen hebben onregelmatige uren (taxi, cafe, politie) of laat thuis (Bob, Lowie). t Is er gewoon n duivenkot, niet echt n stabiele omgeving voor kinderen.
Heel dat 'zus'-gedoe vind ik maar bullshit. Pauliens zus is ff samen geweest met Lowie zijn pa maar dat maakt hun nog geen familie.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Je bedoelt natuurlijk haar moeder, haar zus zit ergens in Afrika. En ze waren niet zomaar even samen, maar Julia en Luc waren ook getrouwd. Bij mijn weten was zij de enige vrouw die Luc écht graag gezien heeft, maar helaas heeft zijn "zakelijk" bedrog tot een breuk geleid.johan1969 schreef: di 16 apr 2019, 08:31 Heel dat 'zus'-gedoe vind ik maar bullshit. Pauliens zus is ff samen geweest met Lowie zijn pa maar dat maakt hun nog geen familie.
Maar verder heb je gelijk, het is daar een echt duivenkot, dat huis moet inderdaad mega groot zijn, dus niet echt de ideale leefomgeving voor een jong ventje met problemen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Word volwassen jongen! Gelijk welk serpent Christine ook mag zijn, ze heeft gelijk. De studentenjaren zijn voorbij. Als je echt in een commune wil wonen moet je verhuizen. India, Israël, Hare Krishna...mogelijkheden genoeg.
0 x